петак, 07. јул 2017.

Par filmskih preporuka !



Čim su školske obaveze ostale za nama, dala sam sebi zadatak da u roku od par dana, odgledam što viśe filmova, kako bi na blogu, nakon punopuno vremena, izašao post sa ponekim filmskim preporukama..uspešno sam isti obavila, tako da, skrolujte dole i pronađite savršeni predlog za večerašnju dozu filmske atmosfere!

1na1 ili Jedan na jedan jeste, za promenu, domaći film, videćete u nastavku, odgledala sam ih dosta ovog puta, u režiji Mladena Matičevića. Iskreno, znatiželjna sam bila jer su se slike, delovi ovog filma provlačile svuda a i određenu sam simpatiju bila osetila prema glavnom glumcu, pa sam se vodila logikom da nemam šta izgubiti, ali..oduvek od domaćih filmova nisam ništa puno očekivala, osim traljave radnje i dosta vulgarnih reči ili scena, međutim baš kao što sam se opekla sa mišljenjem  o poeziji i kako mi ga je jedna knjiga promenila ( post klikom ovde ), tako su i ovi filmovi uradili slično. 1na1 jeste priča o mladom momku, Mačku, čiji su roditelji poginuli..koji živi sa dedom a čija je najveća strastbasket, tačnije sama ta igra jedan na jedan. U blokovima Novog Beograda, nema igrača koji mu može parirati, međutim njegovi drugovi Ćime i Slavko, sitni reperi sa malenim dosijeom što se kriminala tiče, uvlače ga u skroz drugu realnost koju je on pokušavao ignorisati. Koma jeste lokalni kriminalac koji živi tu, a kako mu Ćimetov brat duguje dosta veliku svotu novca, on nasrće i presreta Ćimeta da mu istu vrati, takođe i devojka koja kasnije osvaja Mačkovo srce, Sonja je takođe i igračica u Kominom noćnom klubu..tako da je susret između Mačka i Kome neizbežan.. Međutim, šta ako nakon toga dođe do mnogo opasnije igre 1na1..ko zna! Opasne preporuke za ovo, kvalitet nije na zavidnom nivou, međutim, jednostavno pored svega, film će vas ubediti u činjenicu koliko je samo mladih talenata propadalo zarad kriminala u ovoj državi i koliko ih još uvek i propada zarad sličnih stvari..



Nebeska udica, prvi film koji sam pogledala u toku ovog mini filmskog maratona, takođe domaći, ali i jedan od onih koji me je nakon kraja ostavio bez teksta, suznih očiju i ruke preko usana..Nebeska udica jeste priča o ljudima koji se na sve moguće načine trude nositi sa posledicama rata. U ruševinama zgrada, u haosu tadašnje Srbije, njima nije cilj samo da preguraju rat i prežive, no i da to urade na što normalniji način. Kaja, koji je inače bivši košarkaš, dane rata provodi sa majkom i sinom Jovanom..od žene Tijane se bio razveo, međutim njih dvoje muče isti problemi : hoće li im sin napokon progovoriti ? Bombe koje neprekidno padaju i čitav taj strah, samo pogoršavaju stvari.. dok Kaja i čitava družina pokušavaju pročistiti teren za košarku i provesti koliko-toliko normalno leto, da li će rat samo tako proći pored njih ? Dirljva, ma ne dirljiva..priča koja je me ostavila bez teksta. Ako nešto trebate pogledati sa ovog spiska, onda je to ovaj film, definitivno!



Kad porastem biću Kengur, joś jedaan i zadnji domaći film sa ove liste..priča koja prati tri priče. Prva prati Bracu, studenta, koji pokušava da smuva mladu i lepu manekenku Iris.. iako iz dva različita sveta, oboje se trude ne pokazati to i skopčati se na prvu. U drugoj, Šomi i Duje, prate fudbalski meč između Mančester Junajteda i Istviča, kladili su se na Istvič, jer tamo brani njihov drug iz detinjstva- Kengur. A treća se odvija na krovu solitera, gde Avaks i Hibrid dangube i čekaju da im se nešto desi.. međutim, ono što je interesantno jeste do se sve tri priče, na kraju, ukrštaju na tom istom soliteru.. i pošto sumnjam da niste gledali ovaj film, koji bukvalno spada među našim najpoznatijim, da vas pitam nešto..da ste na vrhu tog solitera, u Kenguru, čije bi ste ime vrištali na kraju ?



The Thinning je, za promenu, američki film, čija je radnja zasnovana u dalekoj budućnosti. Kako se populacija širila nekontrolisanom brzinom, resursa bilo sve manje i manje, Američka vlada došla je do zaključka da svoje studente svake godine, od prvog do dvanaestog razreda testira jednim skroz čudnim testom. Svrha testa jeste da oni koji ga padnu, najgore urade, bivaju ubijeni.. a ostatak čeka sledeću godinu i nova polaganja. Međutim, kada dvoje učenika otkrije da se test lažira, uradiće sve da isto dokažu.. Šta je sa učenicima koji padaju test, da li njih stvarno čeka smrt nakon svega ? Tople preporuke!


I za kraj, Before I Fall jeste film kog sam završila pre sat vremena. Reč je o devojci, Samanti, koja naprosto živi savršen život. Sa trima drugaricama, spada u najpopularnije cure srednje śkole..ima predivnu porodicu i savršenog momka. Međutim, sve se to menja, kad nastupi 12. februar, njen zadnji dan.. Ona, ima jedan dan da promeni apsolutno sve i sedam šansi.. iznova se i iznova budi, čitavu sedmicu, tog 12. februara, petka inače, ima šansu da otkrije misteriju svoje smrti i svega onoga što bi mogla da izgubi..

Za tebe možda postoji sutra. Možda je njih na hiljade ili samo deset. Ali, za neke od nas.. postoji samo ovaj dan. I ni ja nisam znala, sve dok nisam pala..    Preporuka !




To bi bilo to, ukoliko želite još ovakvih postova, slobodno komentariśite ispod..uskoro treba izaći jedan sa knjigama, tako da..jedva čekam objaviti sve što sam napisala.  Ljubim vas sve i volim puno, vaša Alija. 

9 коментара:

  1. Sa ove liste sam gledala samo "Kad porastem bicu kengur", a cula sam i za "The thining". Ostali filmovi koje si navela izgledaju zanimljivo, te se nadam da cu ih odgledati u skorije vreme.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Pošto nekako baš i ne gotivim Logana Paula, već dugo izbegavam da pogledam The Thining, ali mislim da bih posle tvoje preporuke zaista mogla to da učinim :)

    Što se tiče filma 1na1, stavrno si mi baš privukla pažnju njime, pošto je veći deo moje porodice sa Novog beograda i onda... prosto se budi ta znatiželja da li je sve prikazano onako kako jeste. Definitivno gledam, hvala na preporuci!

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post!!!
    Gledala sam samo 'Kad porastem biću kengur'
    Svrati kod mene: http://janead.blogspot.rs/2017/07/hej.html

    ОдговориИзбриши
  4. Jako divan post, draga. Nisam pogledala nijedan film odavde. Domaće filmove nikad nisam gledala, nisu me nikad privlačile, dok strane gledam svakodnevno. Hvala ti na preporuci.

    laAdda | Story time: Ukleto groblje

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Gledala sam film The Thinning i film je jako zanimljiv baš mi se posebno dopao. Nadam se da ću uspjeti pogledati i ostatak filmova sa ove liste :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ОдговориИзбриши
  6. Lično sam prilično neupućena u domaće filmove, tj. čula sam za dosta njih ali sam za svojih 17 godina pogledala možda 3-4. Ne znam zašto je tako jer zaista želim da se obrazujem više o domaćoj kinematografiji, tako da ću valjda u skorije vreme i pogledati barem one najpoznatije. Za "Nebesku udicu" nisam čula pre i baš sam se zainteresovala, tako da stavljam na listu. Hvala na preporukama, mislim da baš ima za svakog po nešto :)

    ОдговориИзбриши
  7. ODličan post!Nisam pogledala niti jedan od filmova koje si navela,ali ću iskoristiti slobodno vrijeme i pogledati koji.♥

    Zapratite moj blog,uzvraćam-funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. nisam pogledala niti jedan od ovih filmova,sada imam dosta veliku zalihu,hvala na savjetima.
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post, bas sam trazila ideje za nove filmove. :D

    Molim te zaprati nazad, nova sam i puno bi znacilo da moj blog "krene sa radom" <3
    https://thrivingmytwenties.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши