среда, 05. јул 2017.

LGBT populacija | #nemržnji



Ovako, u postu u kom sam najavila neki mini serijal u kome ću, kao, pisati neka svoja mišljenja ili vas savetovati o određenim temama, klik ovde ukoliko imate neku ideju, lupila sam kao primer da bih rado pričala o samoj LGBT populaciji, a Marsa me je u tome podržala putem komentara, tako da, eto..skrolujte dole i nastavite čitati ovaj post, u kom, opet napominjem, nema mržnje, ovo je samo moje lično mišljenje, a hteli ste da ga čujete, ja se ne bojim da ga ispričam, te slobodno nastavite!


LGBT jeste seksualno opredeljenje jednog dela populacije, koje, pogotovo ovde na Balkanu, privlači i osvaja ogromni prostor u javnosti, ali i ovako. Jako su česta tema medija, međusobnih razgovora i baś poput svake stvari oko koje se diže prašina, postoje ljudi koji ih vole, ali i oni kojima nisu baš na skali omiljenog, tako da, i oko toga, javljaju se ogromne svađe i večite polemike. Moje mišljenje je zaista mnogo puta menjano i ćesto sam bila u situacijama da samo sednem i razmišljam o tome, te tako nekako uvek promenim određeni stav prema čitavoj temi. Nikad ih nešto preterano nisam veličala ili podržavala, jer sam smatrala, a i dan danas smatram da je takvo nešto krajnje nepotrebno i beskorisno, te sam se uvek držala po strani i svoje mišljenje čuvala unutar svoje glave, ubeđena u to da će uvek postojati ljudi suprotnih stavova i razmišljanja.



Svako ima pravo na svoj život, i lično svoje izbore, to znam i time se i vodim, imaju sve to i oni sami. Smatram da je bespotrebno odbacivati ih iz društva, nešto kao lumpovati preterano oko njih, jer jednostavno, i oni su ljudi i samim tim, imaju skroz prokleto ista prava baš poput mene ili tebe, ili svih nas na ovom svetu koji nisu deo te populacije. Međutim, lično ih ne volim. Ne hejtam ih, samo ne gajim neke simpatije prema njima. Ne bih ih nikad vređala, odbacila zbog onoga što jesu, ali ih ne volim. Držim se toga da trebaju shvatiti da žive na Balkanu i da je svaka parada koju organizuju potpuno bespotrebna i da tako neće prikupiti simpatije drugih ljudi. Nije mi jasno, prokleto čemu sve to ? Zašto bi neko imao potrebu da paradira, hoda gradom, uz obezbeđenje policije, idući pravo na oči onima koji ih smisliti ne mogu, usput stavljajući sebe i sve prisutne u opasnost, zarad onoga što on i jeste ? Svi smo mi drugačiji. Dok se neki bave  pisanjem, neki u tome ne vide poentu. Nekima je pevanje beg od stvarnosti, dok je nekima to isto bavljenje sportom. Pa tako su i oni, na neki način drugačiji. Ali, da li ste videli da pevači paradiraju, jer su pevači i jer žele da svi znaju da su oni pevači, ili da turisti, Turci na primer, paradiraju u Beogradu, jer su bi lajk, oni Turci i to treba svi da znaju ? Jeste li ? Naravno da niste. E kakve li potrebe oni imaju za tim ?

Shvatam ja sve. Međutim, ništa ne postižu tim šetnjama, osim toga da ih neki huligani mogu snimiti, bar određenu grupu njih i kasnije ih napasti kad najmanje budu očekivali, polomiti im kosti i, i vredi li ? Naravno da ne. Tako da, prvo što svi ljudi koji su deo toga trebaju uraditi jeste da prihvate sami sebe. Jasno kažu, ali ne u centru grada ili pred skupinom ljudi...ne, nego sebi ispred ogledala. Ja sam pripadnik LGBT populacije, ja sam to i volim sebe onakvog kakav ja i jesam. Da, to. Na taj način, ovim postupkom, dobiće ljubav od njih samih, jer im to i treba. Nikome na ovom svetu ne treba ljubav čitave planete niti neko od iste može komotno i srećno živeti, nikome nisu potrebni lajkovi ako ih nema od sebe samog.


Protiv sam, ne sklapanju brakova, već usvajanja dece, jer smatram da pogotovo deca, ne zaslužuju da odrastaju u porodici, gde će imati tatu i tatu, ili mamu i mamu. To je jednostavno bolesno i u čovekovoj prirodi jeste to da od malih nogu odrasta uz ljubav oba roditelja, majke i oca. Volite se vi, sklapajte brakove, ali ne uništavajte živote random deci, jednostavno..ne zaslužuju to.

Parade nisu način, jer nikada ne možete postići da vas svi na ovom svetu vole. Postojaće ljudi koji će vas mrziti, postojaće i oni poput mene, koji vas jednostavno neće povrediti ali vas neće ni voliti, a postojaće i oni koji će vas beskrajno mnogo podržavati. To je żivot. I to je moje mišljenje o ovoj temi. Hvala.

8 коментара:

  1. Oduševljena sam! Ti si jedna od rijetkih osoba koja je napisala potpuno iskreno mišljenje o LGBT populaciji. Moje mišljenje o njima je skoro isto kao tvoje. Nema potrebe da ih odbacujemo, vrijeđamo i slično, ali nemaju ni oni potrebu da organizuju tu paradu. Odličan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Nedavno sam i sama uradila post na ovu temu mada se nisam dotakla gej parada, brakova i slično. Ja delim delimično isto mišljenje. Takođe nemam ništa protiv njih, ne diskriminišem ih i poštujem njihovu odluku. Sad što se tiče gej parade lično imam pomešana mišljenja. Ja mislim da oni paradu organizuju jer su manjina koja je diskriminisana i time žele da šalju pozitivnu poruku protiv takve diskriminacije i nasilja nad takvim osobama. Stoga ja nemam ništa protiv gej parada, ali u isto vreme ne planiram da prisustvujem istoj jer mi nije u interesu da se bavim LGBT aktivizmom.
    A što se tiče usvajanja dece tu ne delimo isto mišljenje. Ja mislim da bilo ko da je voljan da prihvati neko dete kao svoje i da mu pruži ljubav i toplinu porodice može biti dobar roditelj. Sad da li su roditelji gej ili strejt je nebitno, dokle god su u mogućnosti da dete vaspitaju pravilno i da mu pruže dovoljno pažnje i ljubavi i izvedu ga na pravi put. I ne razumem kako bi detetu mogao biti 'uništen život' ako ono dobije ovo što sam gore navela od gej. Ali dobro ovo je samo moje mišljenje, svako ima pravo na svoje :)
    Drago mi je što si se dotakla ove teme i što smo imali priliku da vidimo tvoje mišljenje po tom pitanju :)

    ОдговориИзбриши
  3. Po meni je ovo dosta škakljiva tema, no u većini slučajeva se slažem s tobom. Ne razumijem zašto se rade takve parade kad u najviše slučaja tu dođe do nasilja i još veće diskrimicije. Ne optužujem te ljude, njihov je to izbor i ja se držim postrance. No, nikako mi nije lijepo vidjeti takvo što na ulicama grada kako se ljube na klupici. Jednostavno mi je to ružno i mislim da to treba biti sakriveno u njihova 4 zid. (Ne da se prave da nisu to što jesu, nego na tim istim trgovima ima i male djece kojima to nije normalno). Slažem se da ne bih trebali usvajati djecu jer najčešće toj djeci se život pretvara u pakao zbog nasilja i vrijeđanja u školi od strane vršnjaka zbog njegovih posvajatelja. :)


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lep post, draga. Ne razumem zašto prave parade kad se to uvek završi nasiljem, neko uvek pogine i slično. Mislim da je dobro da priznaju da su članovi LGBT populacije, ali ne paradama, već kao što si i ti rekla da sami sebi priznaju, pred ogledalom. Što se tile usvajanja, donekle mislim da si u pravu, da nije u redu da deca imaju mamu i mamu, ili tatu i tatu, već da su potrebna oba roditelja, ali da u većini slučajeva, roditelji, bilo da su mama i mama ili tata i tata, pružaju deci punu pažnju, pružaju im mogućnost školovanja, vole ih i drugo. Još jednom, jako lep post, draga. Mislim da si ti jedina koja se dotakla ove teme (od onih koje pratim).

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  5. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post, jako mi se sviđa. Jako lijepo pišeš i cijeli tvoj blog je savršen od dizajna do postova.
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/07/im-back-10-favourite-summer-songs.html

    ОдговориИзбриши
  7. Super napisan post! I ja donekle imam slično mišljenje sa tobom, ali predivno pišeš! Jedva čekam ostale delove serijala. ♥

    #170-i član ♥☺

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. jako lijep post,volim čitati ovakve postove.
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши