недеља, 23. јул 2017.

Lažna predviđanja omladine 21. veka



Da, mislim da smo svi već dovoljno svesni i upućeni u to da je Alia zaplovila u ozbiljnost ovih zadnjih dana na blogu, a to nikako nije dobro, jer se tada unutar nje budi neki instikt hejtanja i bolne iskrenosti.. što nije tako dobro, jer kome je dođavola stalo do isterivanja pravde i ispravnih stavova u sred letnjih dana i ove lagane atmosfere..nikome! Međutim, inspiracija je inspiracija a ja sam tek sad uvidela, tačnije shvatila da je činjenica da inspiraciju ne treba siliti, ispravna..jednostavno, kad vam do pisanja bude bilo, vi tada pišite. I nije bitno koliko će vam redovni postovi biti, naravno u ovo ne računam pisanje jednom mesečno, jer je to stvarno neodgovorno, a praveći tolike pauze, samo ljude udaljavate od sopstvenog bloga, što zaista nije potrebno, ali pisanje tipa jednom nedeljno je okej, jer se na kraju, svakako gleda kvalitet pre svega. Uglavnom, ne pitajte kako, ali meni je trebalo više od dve godine blogovanja da takvo neśto shvatim, međutim sada sam tu i planiram pisati samo onda kad mi do pisanja bude, a i na listi su mi svi ozbiljniji i postovi u čijem pisanju uživam, tako da, da..iako za takvo nešto nije leto, ja imam dosta vremena za razmišljanje i razrađivanje ovakvih tema, tako da ću to svakako iskoristiti najbolje što mogu. Skrolujte dole, na predlog jedne divne devojke, ovde ukoliko imate neku ideju koju bih mogla pretočiti u tekst, koja je od mene zahtevala pisanje o takozvanoj današnjoj omladini, tačnije omladini 21. veka kojoj i same pripadamo, donosim vam moj lični stav prema čitavoj temi, ali i laži koje koje možete čuti o nama i istina koja iza njih stoji..uživajte!

Neki gledaju na nas kao na generaciju crvenih očiju i ispranih mozgova, dok smo drugima samo masa koja više ne zna šta će od sopstvenih života. I jedni i drugi, zapravo jesu, ali i nisu u pravu. Istina, mnogi od nas telefon/ tablet ne ispuštaju iz ruku i dobar deo dana provode upravo za njima..od čitave te tehnologije, raznih budalaština kojima prisustvujemo, naši mozgovi možda nisu u najblistavijem stanju, ali svakako nisu isprani. Među čitavim likovima koji od svog života tripuju pozornicu za koji film ili seriju, te glumataju neśto okolo, postoje i oni iskreni, oni retki sa sopstvenim stavovima, mišljenjima, oni koji odolevaju pritiscima okoline ! A..da, ako većina osim buljenja u telefon i jela ne vidi ništa više, ne znači da su svi takvi. I iako, oni koji mene prate od početka dobro znaju čitav moj stav prema 21. veku i svemu što se okolo dešava, moram priznati da dolazi do ogromnog preuveličavanja, a u nastavku možete videti istine i laži, o mladoj populaciji ovog trośnjavog veka.

   Oko telefona nam se vrti čitav život.
Naravno da ne! Svako od nas, većina, poseduje život i van virtuelne stvarnosti i iako je naśim roditeljima i starijim generacijama nemoguće za shvatiti, svi smo mi, baš poput njih nekada davno, 'visili' po parkovima, ulicama, smejali se glasno, igrali košarku, jurcali okolo..to radimo i dan danas i da, vrlo je moguće.



     Mislimo da je sve ono što viđamo po TV-u i Internetu normalno.
Opet, ne! Jer, podrazumeva se da smo i mi osobe koje redovno pohađaju školu, obrazuju se kako tamo, tako i svuda gde im noga ide, pa tako, u skladu sa tim, znamo,poprilično dobro, razlikovati prokleto, šta je to lośe, a šta dobro za nas. I dragi roditelji, njihovi prijatelji i svi vi koji zabadate nos tamo gde mu nije mesto, ako vidimo devojku koja radi nešto na netu, nećemo i mi to isto, verujte mi. Jer, baš poput vas, i mi imamo logiku, zdrav način razmišljanja i poprilično smo svega svesni. Hvala!


     Devojke 21. veka se oblače kao prostitutke.
Izvinite na izrazu, ali svaki put kad se pokrene neka slična tema negde u mojoj blizini i svaki put kad se dođe do sličnog zaključka, dođe mi da povraćam kao luda. Prokleto nije istina. Jer pod pojmom ' devojke' ti ubrajaš sve pripadnice ženskog pola koje su van granica braka, i dodeljuješ im činjenicu da se oblače poput kakvih žena koje nude svoje telo? Pa dobro, ako to radi neka, ne rade to sve. Ja, lično, preferiram odeću koja je u nekom nedefinisano-retardiranom stilu, sa sve śirokim komadima, ali je meni prijatno. Tako da..da, svi se mi oblačimo sa ciljem da se lepo i prijatno osećamo u sopstvenoj koži, a komentarisanje tuđeg stila daleko je od našeg posla. 


      Psovke su nam bliže od komplimenata!
Pa, skoro svaki prosečni tinejdžer koristi psovke, to radim i ja, tako da, iskreno, ponekad se i njima izražavaju emocije..a činjenica da su nam pre psovke nego komplimenti svakako je daleko od istine. Svakome po zasluzi, zna se da nećeš psovati osobu koja je zaslužila kompliment ili obrnuto. I da, opet se vama obraćam, iskusnija i starija gardo, znamo kazati hvala, molim, izvinite..ali i dobar dan/jutro/veče, lepo ste se obukli, lepo vam je kosa ispala.. Iako ste vi ubeđeni u suprotno!
       Svi momci 21. devojke osvajaju skupim automobilima i raznim krpicama.
    Od ovoga mi se više povraća nego na raniji stav o oblačenju devojaka. Iskreno, najiskrenije vam govorim, iako znam da postoje momci sa ovakvom logikom i, nažalost, cure koje na to padaju, tako isto znam da postoje iskreni i nežni, dobri..iako još nisam srela nekoga, verujem da ipak tamo negde nešto slično postoji!
    
Naravno, ovakvih stavova,  pogrešnih ima joś milion, međutim zadržaću za sebe sve što mi se nakupilo, jer ne bih da toliku negativnu energiju śirim. Kako sam i sama pomenula, 21. vek po mnogome je čisti užas, međutim mora se razgraničiti dobro i ispravno, od lošeg i pogreśnog. Toliko od mene za danas, čitamo se u narednim postovima.

Vaša Alia❤

6 коментара:

  1. Odličan post! Drago mi je da si sa nama podjelila svoja razmišljanja. Moram priznati da smo dosta slične ,ja se također jako često zanesem o takvim razmišljanjima i iskreno ipak mislim da je 21. stoljeće i društvo ošlo na neku krivu stranu(naravno ne svi,ali veliki dio društva ipak) Drago mi je da ipak postoje osobe koje razmišljaju protivno predrasudama i vjerujem da sa ovako ispravnim razmišljanjima i stavovima možemo unjeti barem malo pravde i ljepote u ovo društvo,nismo mi baš toliko glupi kako koja baba(sry na izrazu xd) govori :) <3

    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Prvo (z telefone) znam da nije okej i da polako gubimo realan život. Ali i mene je zahvatila ta opsednutost, tako da bolje da ne pametujem. :D Mene iskreno najviše nervira poslednje. Par puta sam od strane vršnjak viđena u "dobrim kolima" i odmah su se stvorili tračevi o meni. Zar ljudi stvarno toliko gledaju tuđi život više od svog? Dokle više? :/

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. Tako genijalna ideja za post! Sve ove stvari koje si navela me podjednako nerviraju, ono za telefone možda i najviše.. Ugh!

    Sve su svemu, sjajan post, kao i uvijek! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast na svemu što si napisala! Slažem se sa svime, najviše s ovim za mobitel i ovo kako se cure oblače. Jer osuduju osobe na račun robe, mene prvu nazivaju svakakvim imenima jer sam obukla haljinu i to ne izazovnu, već običnu haljinu.. To je koliko daleko danas svi doguraju...


    vratila sam se nakon dugo vremena pa ako možeš checkirat zadnji post 💕
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Cijeli post je potpuna istina!
    Ide mi na živce to generaliziranje i gledanje nekih stvari samo iz jednoga kuta.
    Ja osobno nekad provodim previše vremena na mobitelu ili laptopu, ali zašto bi to značilo da nemam život izvan toga. A oblačenje kao prostitutke... Da, kada vidiš dvije osobe tako obučene, kažeš da su sve takve, ma bravo... Kako mi takvi ljudi idu na živce!
    Ovo je tako dobar post, svaka ti čast :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Zaista su postovi u kojima neko otvori svoju dusu bolji i lepsi od ostalih. Citaoci osete kada je brko iskren i to cene. Zato mi je ovaj post jako dopao. Fantasticno je napisan i slazem se sa gotovo svim sto si rekla.
    Nadam se da ces da pogledas moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши