недеља, 02. јул 2017.

Jesu one mene upravo slikale ? | Story time




U nekoliko ste mi navrata rekli da vam se moji stori tajm postovi dopadaju, te da bih mogla pisati češće nešto nalik tome, tako da.. da, danas vam donosim jednu jako blamantnu priču koja se odigrala pre dve/tri a meni je pre par sekundi pala na pamet, pa dok je nisam zaboravila, skrolujte dole i nastavite sa čitanjem krajnje blamantne i sramotne priče. Trebalo je hrabrosti, hah..


Sredina je negde leta bila, a kako sam ja jednostavno ja i kako se na svakih minut vremena zaljubim u nekog skroz drugog lika i zamenim onog prethodnog sa njim u mislima, nije moglo proći bez određene simpatije, od koje bi sklanjala glavu u stranu kad god bi se sreli. I tako je i bilo. Razigrana Alia, od 12/11 godina, nemam pojma iskreno, zaljubila se u momka koji je, negde, bio mnogo stariji od nje, ali kako je tada bila zaluđena savršenim Wattpad pričama i Disney romansama sa TV-a, njegova ped..(khm,khm) slatkasta frizura koja je tada bila u trendu i retardirani stil oblačenja(spuštene farmerke i neke nedefinisane majice ) zavele su je na prvi pogled i naterale njeno majušno srce da kuca istim ritmom k'o pred odgovaranja u školi. Toliko o tadaśnjoj ljubavi.



Skrivala pogled kad god bih ga videla, tripovala da je možda i on zaljubljen u mene, bežala na skroz suprotne strane i okretala se kako bih videla da li se slučajno osvrnuo da bi me video.. oooh mladosti ludosti. Okej, ispalo je kao da imam negde 30 godina, zanemarite..da nastavimo. Tako je to prolazilo, međutim sećam se da sam sa sestrom od tetke sedela kraj jednog zidića, naspram koje se nalazila plejstejsn igraonica i sve one gluposti za kojima momci lude. Neśto smo razgovarali bili o njemu, njegovom izgledu i ja sam, sećam se, pričala i ubeđivala nju da je on najsavrśeniji dečko koji hoda ovom planetom (dajte jednu kesu, hvala ! ). U tom trenutku kad sam se ja okrenula ka vratima od te kuće, igraonice tačnije, na njima je bio sedeo njegov tadašnji drug. Brzopleto sam pokazala sestri.. bolje da nisam.

I tako sam ja, kao zadnja budala na ovom svetu, stajala i buljila u ta vrata, čekajući njega da izađe. Ali, naravno, Alia ne bi bila Alia, da je samo mirno sedela, naslonjena na taj zid, i sa vremana na vreme pogledala ka njima..ma jok. Znate šta je ona, prokleto, uradila ? Zgrabila telefon, čekala da se približe i htela da ih slika ! Aplauz za ovo, molim vas.. i minut ćutnje. Hvala. Sa telefonom na gotovs, i to ne samo ja nego i moja sestra, kako bi kasnije mogle upoređivati slike, jer who knows, moja će možda biti mutna, pa šta ću ja posle.. čekale smo da se oni napokon udostoje da izađu  i približe nam se. Oni krenuśe, mi dižemo telefone, fokus.. bam.



Blic, jednom za fokus.. i kasnije za fotografiju. Njegovo lice biva osvetljeno, mi brzinski pokrivamo telefone rukama i wtf, śta sada.. jer oni, naravno, gledaju u nas, jer bi lajk nije bilo drugih debila u okolini. I znate šta smo mi uradile ? Da, dale se u beg, i to na skroz suprotnu stranu od one za koju smo mislile da on tuda prolazi. Međutim, naravno,kad krene krene, tako da smo opet naletile na njih. I u trenutku kad smo bile prolazile, drug ga udara i kaže jedno : brate, ove te slikale malopre. Nikad veći blam u životu nisam doživela.


Savet ? Hm..NE SLIKAJTE SIMPATIJU ILI KOGA VEĆ TELEFONOM. NIKAKO. Jer, u tim trenucima, kad vam je pamut pomućen, spustite to čudo i setite se fejsa i Instagrama i činjenice da ni taj momak ne živi u praistorijskom vremenu, tako da..da, Alia i svi vi, i on se isto slika i te slike deli sa ljudima..pa zar prokleto nije bilo lakše pronaći ga na društvenim mrežama i balaviti nad tim slikama..nego izblamirati se do bola na ovakav način? Uuuuf..

8 коментара:

  1. Hahaha, pa eto doživjela si i to :) Zanimljiva priča ^^
    Ako imaš vremena postavi mi pitanja za Q&A -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Veoma zanimljiva priča, draga. I moja drugarica je doživala sličan blam, pa otprilike znam kako si se osećala.

    laAdda | Pregled juna!

    ОдговориИзбриши
  3. Hahah, jako zanimljiva prica. Razumem kako si se osecala, ipak nije bila tako prijatna situacija.

    ОдговориИзбриши
  4. Jao! Imamo sličnu priču, samo što sam ja u tom trenutku bila kolegicina pratnja. Ta moja kolegica je sa mnom izašla u kafić i tamo vidjela jednog dečka te ga odlučila uslikati i bam, blic mu u facu. Ona pobjegla van iz kafića, a on nijemo gleda u mene. A ja jadna, odem do šanka, naručim piće, dođem do njega i kažem "Ona misli da si sladak, daš mi jedan selfi za nju". I on sa mnom okine jedan selfač. Hvala Bogu što nisam stidljiva! :) P.S. Nemoj biti ja, na kraju je ispalo da sam mu se više dopala nego ona, glavu mi je htjela razbiti. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман03. јул 2017. 07:34

    Alia, znaš me ti koliko ja volim da slikam ljude, jer sam i tebe milion puta slikala u nekim smešnim pozama.. Ja sam pokušavala da uslikam neke dečake i eto, ne znam kako i meni se blic upalio. Na svu sreću oni to nisu videli, inače bi bilo belaja, hahahahah šalim se. Ehh, kada se setim kada ste mi prepričavale taj vaš doživljaaj hahahahha. Koliko imam slika u telefonu, mogu slobodno da otvorim Instagram profil gde ću ih kačiti i blamirati ljude... hahahahahahah

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiva prica. :)


    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Hahahah obožavam storytime postove! Baš si me nasmijala i uživala sam čitajući. Mislim da se ovo svima barem jednom desilo, sjećam se da sam bila s frendicom kad je ona uradila istu stvar i obe smo umrle od srama. Blic nikad ne uključujem ali on se iz nekog razloga uvijek pojavljuje onda kad ga najmanje očekuješ, užas.
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. prvooo želim reći da obožavam ovakve storytime postove ,piši ih više,i ovo mi je bilo baš zanimljivo hahaha nešto slično se i meni dogodilo nedavno :P
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши