среда, 21. јун 2017.

Završni ispiti | Story time




Nedelju dana od početka istih, bukvalno sam tek sad došla sebi i nekako se otarasila nervoze, te odlučila da vam iskuckam post o tome śta se to dešavalo tokom ta tri dana i koji je utisak na mene čitava ta frka i zbrka ostavila, tako da skrolujte dole i nastavite sa čitanjem ovog posta !

Od tamo negde februara ili marta, ne sećam se tačno, kad sam i dobila zbirke, u mojoj je glavi postojala pomisao da jednostavno ima vremena, tako da..jesam se spremala, ali je to uglavnom bilo vikendom, po sat/dva najviše. Jednostavno, u početku, nisam toliko marila oko toga, jer sam poprilično svesna bila svojih 70 bodova, a ubeđena sam bila da ću još dvadesetak dobiti na lagan način. Tek sredinom maja krenula sam sa jačim pripremama, uglavnom iz kombinovanog,tačnije iz istorije i biologije najviše, i iz matematike..srpski nisam bila ni otvorila, jer sam poprilično ubeđena bila da sve to znam, tako da..jednostavno osećala sam da nema potrebe da se  bakćem i ponavljam, bubam ono što već znam. Međutim, kako se vreme tih testova približavalo, u meni je rasla misao da nemam pojma, nisam bila niti malo sigurna u sebe i jednostavno, htela sam vratiti vreme i spremati se mnogo više nego što jesam.



Proślog utorka, tačnije dan pre testa iz srpskog, ne znam ni kako sam se držala na nogama. Plakala sam, drhtila..bila ubeđena da ću napraviti ogromni kiks, da ne znam ništa, jednostavno..znala sam da sam napravila ogromnu glupost ! Preklinjala sam svo protraćeno vreme koje sam provodila na Instagramu, u gledanju TV-a, čak i u spavanju..ali je tog dana jednostavno bilo prekasno za sve. Mama mi je stalno bila pričala o rođacima i navodila primere kako je moj ujak ovaj isti test polagao u Novom Pazaru, sam samcat i da do trenutka kada je seo da polaže, nije video ikada niti poznavao tu decu, a bio je među prvima na kraju..pričala mi je i o tome kako je to jednostavno niśta, da ja sve znam, da sam se godinama trudila i da sam sve to odlično usvojila..Međutim, sve to meni i nije bilo baś od neke koristi, i sam upis i ti testovi, predstavljali su..pa poprilični stres za mene.

U sredu sam bila ustala sat i nešto pre dogovorenog vremena, tačnije do trenutka kad sam trebala sići dole do puta i čekati direktora i drugaricu, kako bi nas odvezao do dogovorenog mesta za polaganje..Jela sam, plakala joś malo, potrudila se da bar neśto pročitam i sišla dole. Sećam se da smo oko 08.30 bili već unutra i da su nas upoznavali sa pravilima, da se ne okrećemo, da ne prepisujemo, da sve potvrdimo hemijskom na kraju, i tako dalje.. Popila sam polovinu vode iz  flašice pre samog početka, toliko ću samo reći. Ali, čim sam dobila taj test i otvorila ga, osetila sam se dosta opuštenije i samo sam se isključila i krenula sa radnjom.

Matematika je, bar po meni, bila dosta lakša, iako neočekivano. Zadaci su bili prosti i očekivala sam dosta više poena nego što sam zapravo dobila, ali eto..žurba je odradila svoje valjda, dok je kombinovani bio sve samo ne lak. Mučila sam se i mučila, plakala malo..dobro, malo viśe, proklinjala i sebe i svu tu decu tu, kao i dežurne nastavnike i supervizora, ma sve redom! Međutim, i tome je na kraju došao kraj..a ja sam jedva dočeala kraj dana kako bi se obratila direktoru za rezultate, jer ih je, naravno on već imao.

Tako da..ispalo je da iz srpskog imam, na moju veliku žalost, samk 15.5, baj d vej, na probnom sam iz srpskog bolje prošla, iz matematke 14 * šmrc* a iz kombinovanog samo 9. Da, da, definitivno petak nije bio moj dan.. međutim, kad se sve to sabere imam oko 89 poena, što je i više nego dovoljno i čime sam i više nego zadovoljna, tako da.. da, hvala dragom Bogu što se sve na kraju završilo ovako i što ću najverovatnije i upasti u gimnaziju, tako da..jeeeeej!


Hvala na čitanju. U slučaju da smo prošle nedelje delili istu sudbinu, napišite mi vaše utiske u komentarima i takođe, koji vam je to test bio najteži ? Čitamo se u nekom od narednih postova!

Ne zaboravite da mi u komentarima ispod prethodnog, ali i ovog posta možete pisati teme o kojima biste voleli čitati na ovom blogu!



8 коментара:

  1. Drago mi je što ćeš najvjerovatnije upasti u Gimnaziju, i čestitam ti na uspjehu postignutom na završnim testovima. Možda to tebi nije puno bodova, ali za nekoga definitivno jeste. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Uuu, ne mogu si niti zamisliti kako ti je bilo jer kod nas u Hrvatskoj nema mature prije srednje škole. Ali čestitam ti na osvojenim poenima i nadam se da ćeš upasti u gimnaziju ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam pre par sati objavila post okrećući se na ovaj događaj, a osećala sam se bukvalno isto kao i ti... Pred srpski se čak nisam ni plašila, jer sam znala da ne mogu da napravim neki veliki kiks, ali već matematika i kombinovani... Tako da, iz srpskog sami izvukla maksimalan broj poena, a iz matematike i kombinovanog sam imala po 8.25 (kada se sve podeli). Tako da, ukupno imam 96.5, što je dovoljno za verovatno svaku školu u mom gradu, ali ja ipak nisam baš stopostotno zadovoljna jer sam pravila neke baš glupe greške, verovatno kao uzrok treme... Sve u svemu, drago mi je što je sve to prošlo.
    Tebi želim puno sreće tokom upise i srednje škole!

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  4. Kao da si citirala moju mamu u vezi onog sa Novim Pazarom. Moja mama je u Novom Sadu polagala (Zmaj Jovina gimnazija, jedna od najjačih u Novom Sadu, među prvih deset najjačih u Srbiji) i isto tako je bila među prvima, nikog nije poznavala, sve gradivo je obavljala jer nije bilo zbirki. Ja sam prilično dobro podnela završni, iako me je sad uhvatilo (i dalje sanjam da treba još nešto da polažem xD). Srpski sam okej uradila, 9/10, matematiku sam najbolje uradila u školi 9.25/10 i kombinovani je isto najbolji (iako i nije nešto blistavo) 8,5/10. Imala sam ukupno 96.75 bodova i to je dovoljno za sve škole u okolini. Ipak, da su mi priznali još dva-tri zadatka iz fizike, imala bih i oko 97, ali, onaj ključ je bio bezveze, tako da, ništa onda ☺ Odličan post! Nije trebalo da plačeš, sve je to odlično, a kombinovani je bio zaista nešto neočekivano, tako da... Opravdavaju te i ovih 8 godina, nije sve samo završni test ;)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Mi u Republici Hrvatskoj nemamo malu maturu što je stvarno odlična stvar je iskreno mislim da je to preveliki stres za 14 ili 15 godina staro dijete. Mislim da nije trebalo baš da plačeš, jer, nije to toliko loše prošlo. Nadam se da si sad spremna se opustiti i da ćeš upasti u gimnaziju. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam ove godine završila 6. razred. Sledeće godine ću krenuti u 7. razred. Mislim da još uvek ne treba da mislim o tome, a drago mi je da si podelila sam nama ovo tvoje iskustvo. Volela bih da je i kod nas isto kao i u Hrvatskoj, da ne moramo polagati prijemni.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je što si se izborila s tim i ostvarila željene rezultate. Držim palčeve za gimnaziju! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  8. Srpski mi je uvek išao dobro, i bilo je čak situacija kada me nastavnica srpskog pita za nešto, kako je ispravno i sl. Da verovali ili ne, ne šalim se... Međutim, na takmičenjima uvek zabrljam. Ove godine 7/20 poena. Užasno sam se razočarala. Mnogi tvrde da nisu upoznali osobu koja bolje zna našu gramatiku od mene, ali eto. Bojim se da ne prođem ovako i na završnom. Matematiku, uff... od matematike bežim "k'o đavo od krsta", što dalje- to bolje. Moraću kao luda da se spremam. Kombinovani mi dođe negde na sredini po težini. Geografiju, istoriju i biologiju ne volim, ali fiziku i hemiju mrzim (skoro kao matematiku). Videćemo rezulate.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши