недеља, 11. јун 2017.

Zašto ljudi imaju stalnu potrebu da omalovažavaju tuđi trud ?




Zgrožena postupcima ljudi, u strahu da polako propadamo u stalnoj težnji da spustimo druge ljude mnogo ispod naših nivoa kako bi uzdugli sami sebe i uveličali sopstveni rad i trud, jednostavno imam potrebu da sa vama podelim svoja trenutna osećanja i bes koji kola mojim venama..neću vam poželiti da uživate u ovom postu, jer ovo nije stvar koja je napisana sa ljubavlju, niti sa nekom strašću, već jedva da sama nekako i izvlačim ovo..

Ja imam prijemni za tri dana. Ti imaš prijemni za tri dana. Ja vežbam od februara tamo. Ti si zadnjih dana pročeprkala po zbirkama, i da ne zaboravim, obavezno opalila mali milion fotografija za instastory, uz skroz patetične opise kako si se napokon vratila u realnost i kako mrziś život koji provodiś nad tim papirima. U miru sam i tišini naučila sva pravila, tri dana nisam spavala. Vežbaš, najviše, trideset minuta i za to si vreme objavila najmanje trista objava kako ne želiś živeti više. Vukovac sam, samo ja znam kako sam se kroz godine i godine provlačila i sa kojom sam mukom pravila i sagradila put koji je delio privatni život od školskog, te kako sam ga i sa kolikim bolom u grudima održavala da ostane takav, da se ne sruši.. Ti si jedva prelazila godinu, oduvek ti je bitnije bilo da putem do śkole ne slomiš nokat, nego da spremna odeś na odgovaranje iz geografije. Kako znam ? Znam, jer te poznajem, znam..jer smo se dopisivali u tim periodima, znam jer sam sve ono što sam trebala videla, znam jer sam dok sam ti ja kukala da mi fizika uopśte ne ide, ti si pričala o nekom frajeru kog planiraś smuvati u subotu u tom i tom klubu.  I sada ?


Sada, ti, ista ona ti..dođeš sa pričom da ću ja sigurno upasti u śkolu, jer bi lajk, ja živim na selu, dok ti živiś u Beogradu i kako je meni mesto u śkoli zagarantovano. Bez ikakvog poštovanja, smejeś se na moju izjavu da sam uspela stići do kraja i da uzimam Vukovu diplomu verovatno, jer ti prokleto znaš da mi je to poklonjeno, da niko nije gledao moje znanje, već da sam iz razreda u razred prelazila na osnovu toga što su mi nastavnici rodbina ( śto je apsurd ogromni ). Smejeś mi se, ismejavaš me dok ti pričam da se plašim i da mi fizika i hemija ne idu tako dobro kako sam se nadala.. jer je to sve mačji kaśalj za tebe, i jer je tebi ne trebaju sati i sati učenja.. a i ako ne upadneš, naravno da ti nije ni stalo, jer si ti ona riba koja se tripuje da je neko i nešto i koja glumi prosečnog huligančića sa Beogradskih ulica.. i da te pitam sad nešto, istripovana i iskompleksirana osobo, što si ti koji vrag dobila sa tim śto si moj rad spustila ispod svačijih nivoa, što si ponizila moj rad, kako bi zamaskirala svoje blejanje po praznim ulicama i izlaske, i kako bi ispalo da si se ti trudila milijardu puta viśe od mene ? Da te pitam samo šta si postigla ?

Niśta. Prokleto niśta nisi postigla, osim toga što si dokazala da je tvoje seljačko ponašanje koje prikazuješ na Instagramu jedna ogromna nula naspram ovoga u realnosti. I da, ispala si debil ipo, debilčina na kvadrat. Ali, za sve vas, za nju i za osobe poput nje, imam samo nešto reći. U najjeftinjoj sobi sanjaju se najskuplji snovi. I  najsvetliji umovi rađaju se na najtamnijim mestima. Toliko od mene. 

7 коментара:

  1. Vau, veeeeoma realan post, svaka čast na napisanom. U potpunosti se slažem sa svakom rečju iz teksta, bravo ❤

    https://milicaraca.blogspot.rs/2017/06/ucinite-da-vas-ljudi-vole.html

    ОдговориИзбриши
  2. Od mene ništa više sem jednog OGROMNOG BRAVO! Svaka čast na zrelosti, na mentalitetu i na načinu na koji si reagovala na čitavu situaciju! Ne sumnjam da će tako i biti, ali opet da napomenem, nemoj se nikada menjati. Molim te ostani zauvek tako divna, prepametna osoba kao što si i sad. Iznova i iznova me oduševljavaš i hvala ti na tome :))

    ОдговориИзбриши
  3. Ahh... taj 21. vek. :( Rođena sam u njemu, tako da ne mogu mnogo da kritikujem, ali činjenica je da osobe iz prethodnog i ovog veka... nebo i zemlja. Neverovatno je na šta se svet spustio, i dokle su ljudi spremni da idu da bi ponizili ili omalovažili nekoga. :( Jadno i žalosno.

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Koliko je ovaj post nažalost realan... Zaista svaka čast na ovakvom razmišljanju, ti si svojim radom i trudom definitivno zaslužila sve što si postigla. Samo tako nastavi, i ne obaziri se na zajedljive komentare drugih. <3

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  5. Znači ubila si djevojko. U B I L A .
    Na veliku žalost, sve što si napisala je u potpunosti istina. Razumijem kako se osjećaš jer sam dolazila u slične situacije. Samo naprijed, digni glavu i uživaj. Koga je briga šta drugi kažu ili rade. Ti znaš da si ti zaslužila sve lijepo u životu, a oni neka svoje komplekse liječe na drugi način. ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post i veoomaa dobro napisan tekst.Sve pohvale♥
    http://vjovana2.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Uvek ce biti ljudi koji ce nas vredan i mukotrpan rat osudjivati ili omalovazavati, ne bi li nahranili sopstvenu sujetu i ljubomoru. Ti znas sta si postigla i na koji nacin, i imas puno pravo da se sobom ponosid. Svaka ti cast na ovakbom postu, a posebno je poslednji deo izrazito upecatljiv. Jos jednom, svaka ti cast, Alia.

    ОдговориИзбриши