субота, 17. јун 2017.

Pričam vam/savetujem vas o..





Kao spektakularni povratak na ovu scenu, koga su svi čekali, jer je moja neredovnost smetala svima..ma gluposti, zanemarite moje blebetanje.. Zdravo svima i dobrodošli  u moj novi post ! Bože kako mi je ovo samo nedostajalo iako me na kratko vreme nije bilo, tokom zavrśnih testova sam za brdo naslova znala, ali jednostavno vremena nije bilo, zbog užasnih zbirki koje su, iskreno, ostale poluprazne.. no, to svakako nije priča koja treba ovde da se ispriča, skrolujte dole kako bi videli šta vas to novo očekuje na mom blogu !


Došla sam do ideje da na jedno nedelju dana, tačnije svake srede, izlazi post sa gore pomenutim naslovom. Dakle, o čemu se radi ? Vi, ne svi naravno, nego oni koji žele ovde čitati određene stori tajmove o nekim događajima ili pak čuti moje savete/mišljenje o nečemu, ispod ovog posta možete komentirati kako i šta ! Dovoljno je da samo napišete stori tajm o tome ili tvoje mišljenje o, lupam, LGBT-populaciji.. kako kreativno, zar ne ? ( sarkazam )



No, mislim da će nam ovo pomoći da se što bolje upoznamo a i vi imate priliku da čitate samo ono što vas zanima. Naravno, ovo nije jedini post ispod kog možete pisati ideje, možete ih ispod svakog ovakve tematike..prvi će izaći sledeće srede i ova ''rubrika'' će trajati tokom čitavog leta !


Iskreno, jedva čekam vaśe predloge i reakciju na ovo. Ljubim vas sve puno!



6 коментара:

  1. Stvarno dobra ideja! Voljela bih čuti tvoje mišljenje o mnogočemu, ali za sada mislim da me najviše zanima što misliš o današnjoj modi, te neke tvoje savjete iz života. Znam da si prije pisala neke lekcije iz života, i voljela bih još takvih lekcija. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  2. Ideja je veoma interesantna, međutim ja ne znam o čebu mi nas mogla savetovati. Ili neki stori tajm. Ali ako se setim napisaću ti u nekom postu.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja, draga❤
    Evo kad si veće pomenula, volela bih da čujem tvoje mišljenje o lgbt populaciji ;)
    PS kako je prošao prijemni? Nadam se nekom postiću sa iskustvima:)

    ОдговориИзбриши
  4. Volela bih da pročitam tvoje mišljenje o odabiru srednje škole i današnjoj omladini, kojoj i same pripadamo :D

    Girly world
    novi post :)

    ОдговориИзбриши
  5. Wow, wondeful post, love it! ♥
    I would be very grateful for clicking the links in this post :) Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши