петак, 02. јун 2017.

Matura | Story time



Tačno nedelju dana nakon iste, Alija skuplja svu moguću inspiraciju i odlučuje se iskuckati svoje iskustvo, tačnije svoje iznenađujuće pozitivno iskustvo sa mature. Da, da. Dobro ste pročitali i zapišite negde, jer vam ista ona blogerka koja uglavnom kuka o propalim, negativnim i depresivnim noćima/danima/mesecima, piśe o dakako savršenoj večeri, čak i na njeno sopstveno iznenađenje. Bilo je lepo, bilo je i viśe od toga i kad smo se bili vratili, ja sam samo ušla u sobu, i krenula da skačem kao luda.. jer bi lajk, očekivala sam veče koje ću provesti u ćošku restorana, za telefonom, uplatila sam megabajte jer nisam bila sigurna da ću se uspeti povezati na Internet zbog količine gostiju, uglavnom prelistavajući Instagram i objavljujući poneku objavu kako bi ljudi videli da sam i ja imala čuvenu maturu, tačnije kako bih podsetila da i ja imam neki socijalni život..  i da, primećujete već sada da su moja očekivanja bila ravna nuli, jer ne moram vas podsećati na sva ona kukanja o mojoj osnovnoj, drugarima iz razreda i nastavnicima, mislim da sam vam se na glavu popela sa tim. Ali, dogodilo se čudo i nekom magijom moje veče je bilo..toliko posebno da sam ja čak nakon dolaska kući, sela i bukvalno se rasplakala śto se sve tako brzo zavrśilo, što nije trajalo bar mrvicu više.

Dogovor je bio da smo u 18.00 ispred restorana i ne moram ni pisati o tome da sam ustala rano, spremala se bukvalno celog dana, i sve okončala sat ranije pa to vreme protraćila na slikanje. Haljina mi je bila zaista i viśe nego jednostavna, jer sam se vodila tim nekim pravilnikom da imam samo 14. godina i trudila sam se izgledati śto jednostavnije, opuštenije..mala čipka na ramenima i da..bila je crna ! Kako nije dolazilo, padalo na pamet to da bih ja na malu maturu otiśla u visokim potpeticama, odmah sam od početka svoju pažnju usmerila ka ravnoj obući, te je moj izbor pao na jednostavne, crvene, duboke starke koje su osvojile moje srce na prvi pogled. Ispočetka sam bila uverena da se neću ni šminkati, jer već sam vam moja očekivanja predstavila gore, ali kako mi je majka sve to sredila, zamolila jednu devojku da dođe, nisam imala srca da je odbijem, pa sam na jedvite jade pristala na to. Mejkap od crvenog ruža, pudera, ajlajnera i joś malih dodataka, jednostavan izgled i kosa u loknama.. nije da sam bila zadovoljna, no sam bukvalna bila očarana i mislim da sam tada po prvi put i osetila to da za par sati idem na sopstvenu maturu.



Vreme me nije poslužilo, na moju veliku żalost, napolju je lilo k'o iz kabla, tako da sam se morala zadovoljiti slikanjem unutar kuće. To mi je u početku pokvarilo raspoloženje, jer sam već imala predstavu kako su savrśene slike sa mature trebale izgledati, ali se sve to sredilo i sestra je odradila divan posao na jednostavnom belom zidu moje sobe. Hvala joj na tome, jer su zaista potrebni živci k'o konopci da se ispune moji prohtevi i moje želje! I tako, sve je to prolazilo u spremanju, slikanju ovako, slikanju sa porodicom.. bilo je prijatno i iznenađujuće, lepo. Tek me je par minuta pre dogovorenog vremena počela hvatati trema, jer..pa, ja sam bila skroz aut of tač o činjenice da mi je tog dana to neko veče koje se godinama čeka.


Sišla sam dole, do restorana, u društvu porodice. Ispred je bilo krcato, no iznenadile su me devojke, jer mi inače pravimo to neko veče sa joś par śkola ( znate situaciju, tačnije broj đaka u školama na Kosmetu ), koje su mi odmah poletile u zagrljaj. To je bio neki mali podznak da ipak sve nije tako crno kako sam ja bila zamislila, međutim ja sam se i dalje držala po strani, jer nisam baś bila sto posto sigurna u činjenicu da znam śta bih trebala raditi. No, vremenom.. kako se oko mene okupljalo sve viśe ljudi, jednostavno.. osetila sam se lepo ! Igrala sam, opustila se. Slavila. Provodila jedno divno veče sa tim istim ljudima sa kojima sam jedva progurala tih osam godina. Atmosfera je bila divna. Sve je bilo nekako iznenađujuće prijatno, toplo i savrśeno.

Vreme je prolazilo ko ludo. Slikali smo se. Jeli, pili. Ludovali. Tako da, moj je Instagram ostao bez iti jedne objave, moj telefon napunjen slikama sa raznoraznim ljudima. Ja sam ostala sa jednim preslatkim sećanjima, bez žaljenja za iti jednom stvari koju sam tog dana napravila. Ostala sam sa jednom prelepom slikom naśeg druženja, koje mi godine ne mogu oduzeti i večno sam na tome zahvalna svima koji su to veće učinili onakvim kakvim ga ja i pamtim.


Moj vam je savet, ne očekujte previše. Zapravo, ne njegujte nikakva oćekivanja, jer sam ja upravo zbog toga dobila ovakvo veče. Opustite se. Radite śto vam je volja. Ne dozvolite nebitnim osobama da vam upropaste taj dan. On je vaś. Učinite ga posebnim. Ljubim vas sve puno. Alija.❤

23 коментара:

  1. Bila si PRESLATKA!
    Mnogo mi je drago da si se lepo provela na maturi <33

    ОдговориИзбриши
  2. WOW Great post!
    follow or follow? let me know
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bila si divnaa! Obučena i našminkana u skladu sa svojim godinama! Baš sam se obradovala kada sam pročitala da si se toliko lepo provela... drago mi je što će ti bar sam kraj osnovne ostati u jednom lepom sećanju :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Anja, hvala ti puno. Drago mi je da sam ostavila takav utisak, zaista je to jedino śto sam i htela. ❤

      Избриши
  4. Baš na maturi shvatimo koliko će nam ustvari sve nedostajati i ako smo jedva čekali kraj. Ja sam oduševljena tvojim outfitom, baš u skladu sa godinama a opet si predivna bila. Drago mi je da si se super provela! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, shvatimo da bi na kraju ipak preživeli celu tu godinu ponovo, da nam se pruži prilika. Hvala ti punoo❤

      Избриши
  5. Odjeća je baš u skladu sa tvojim godinama i preslatka je, jeste da ja ne volim baš crnu haljinu za maturu ali ti voliš. :) Drago mi je da si se divno provela! Želim ti svu sreću u srednjoj školi.

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Crna haljina je bila moj odabir, jer je crna boja ta u kojoj se najbolje osećam. Hvala❤

      Избриши
  6. Stvarno si prelepa devojka, oduševljena sam tvojim celokupnim izgledom te večeri. *--*
    Baš mi je drago što si se lepo provela i što ćeš to veče pamtiti u lepom svetlu! :) <3
    Meni je matura bila sinoć, a i ja definitivno spremam post na blogu. :D
    I bravo za starke, one su bile deo i moje kombinacije. :3

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, Danice moja, hvala ti❤
      Nadam se da ću iste utiske pročitati i na tvom blogu, a za starke..oduševila sam se dok sam čitala komentar😊

      Избриши
  7. Predivna si, zaista si izabrala savršeno jednostavnu i preslatku haljinu, a sviđa mi se i što si izabrala starke. Baš u skladu svojim godinama, sve pohvale! Drago mi je da si se ugodno iznenadila i da ti je bilo lijepo :)
    Novo: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. mislim da si se super obukla za maturu!prelepo <3
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Predivna si draga! Jako mi je drago što si se lepo provela na maturskoj večeri. I ja sam tokođe mislila da će moje matursko veče biti dosadno, ali sada posle godinu dana i dalje smatram da je to bila najlepša noć u mom dosadašnjem životu. ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Puno ti hvala❤
      Takođe, mislim da ću ovo veče pamtiti kao jedno od najboljih. Drago mi je da delimo slične utiske.😊

      Избриши
  10. ZNAČI S A V R Š E N A ! *----* Drago mi je što si se lijepo provela. Mene naredne godine čeka mala matura, jaoj. xD ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači, Amina, ljubiim te punoo❤ Ne sumnjam da ćeš izgledati savršeno i čekam i tvoje utiske na blogu naravno.😊

      Избриши
    2. Znači, Amina, ljubiim te punoo❤ Ne sumnjam da ćeš izgledati savršeno i čekam i tvoje utiske na blogu naravno.😊

      Избриши
  11. Prelijepa i preslatka! Obucena i nasminkana u skladu s godinama,bas kao prava mala dama! Super post :)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/2017/06/high-red.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Ne mogu ti opisati koliko mi je draho sto si se predivno proveka i sto ces ovu noc pamtiti samo po najlepsem. Prelepa si, mnogo! 😍

    ОдговориИзбриши