четвртак, 22. јун 2017.

Da li se ja sviđam tom momku ?




Jeste li se ikada zapitali, da se ja, možda ne sviđam onom momku iz śkole ? Da li mu se ja sviđam..tako je savrśen ! Bože, kako da to saznam, a da ne pitam njega ili nekog njegovog druga ? Večita dilema koja je ikada postojala i koja će postojati sve dok je sveta i veka... nažalost. Međutim, Alia je danas tu, da vas uvede malo u čitav taj svet muške psihe i razmišljanja, khm khm, to i nije baš nešto složeni proces..skrolujte dole i nastavite sa čitanjem.

Momci se ne javljaju ako nisu zainteresovani. Dok ženski mozak, kad je zaljubljen, radi pod parolom : javljam se sve ređe, da me ne iskulira, jer ludim za njim..muški to malo drugačije radi i uglavnom, kod njih je suprotno i poprilično jednostavno..rekoh ja, nema složenosti, komplikovanja, te zato i ne mogu skontati jednu jedinu facu koju napraviš, pa umesto da pretpostave da si ljuta, umisle da ti je skroz svejedno..prosto, ako mu se sviđaš ili ako ga bar malo zanimaš, javljaće se, u suprotnom, neće.

Ne zanimaju ih priče o bivšim momcima,drugaricama i ako  na tvoju kilometarsku poruku sledi odgovor koji se sastoji od 'HAHAHAAHAHAHAHAHA', iako se u toj poruci uopšte i ne radi o nečemu što je za 'HAHHAHAHAHAH' postoji ogromna verovatnoća da nije ni pročitao, nego je samo pokušao ispasti pristojan, na taj glupotupi način. I ako se sada verovatno pitate, kakve dovraga veze ovakva ispala ima sa tim procesom zaključivanja da li je ili nije zaljubljen u mene..oh, verujte, ima. U suprotnom, da si ti za njega samo neka obična devojka, jedna od milion, ne bi ni odgovorio..tako da, to 'pucanje od smeha' nije ispala, nego znak da njega ta priča ne zanima, ali da vas poštuje i da mu je lepo bar toliko, da ne želi da vas ispali na skroz morbidni način.


U slučaju da počinje da vam govori o porodici, prijateljima, bivšim devojkama i priča vam o svemu što mu se deśava, kako pozitivinom tako i negativnom, to je svakako..nešto ? Jer u tako prosto građenom mozgu i razmišljanju tipičnog momka, verujte, pokušava se sve pojednostaviti, te vas on..na opet kažem glupotup način pokušava uvući u taj svoj svet, život jednostavno. I ma koliko god neverovatno zvučalo, to jeste neki malecni znak da je njemu stalo do vas.

Ako vam krene slati određene skrinšotove od razgovora sa drugaricama, u početku, ako se radi o normalnim porukama, jednostavno vam veruje..međutim, ako se radi o slatkastim porukicama, razmenjivanju određenih nadimaka..šta ? Pokušava iskopati vašu reakciju, želi videti kako vi reagujete na takve stvari..sviđate mu se.

U toku dopisivanja, ne ljutite se na njega ako vas malo više, da kažem tako, sprda..jer još jednom, moj drug tvrdi da je to jedan od načina da vam stavi do znanja da je zaljubljen u vas..gluposti Božje, majko moja.

I to bi,nekako otprilike bilo to, u slučaju da želite čitati još nešto o momcima i sličnom, unajmiću druga na još po koji put i smarati ga, zbog vas. Tako da,ne zaboravite da ispod ostavite svoje mišljenje!


12 коментара:

  1. Što se tiče čitanja muškaraca, ja sam totalni fail. Neko mi može davati signale koliko god hoće, ja to neću shvatiti. Dok žene mogu jako lako pročitati. Zato, hvala ti na ovim savjetima, hah! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post, draga, kao i saveti. Ja još uvek nemam ni dečka, a nemam ni neku osobu koja mi se sviđa (osim glumaca i pevača, naravno), ali ako nekada imam prvo ću pogledati ove savet (još jednom).

    Summer Bucket List | laAdda

    ОдговориИзбриши
  3. Haha, super post! I ja sam fail što se tiče dečkiju ;) Super savjeti!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno na ovome, uvek tražim ovakve postove. Što se tiče onog "HAHAHAHA", Bože kako bolesno?! :D Mada, oko onog javljanja, ja se uvek zbunim da li mi se javlja jer... hoće da mi se javi (?) ili mu nešto trebam, k'o po običaju. :/

    Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo drugo, još je gore kad mi odgovori samo sa 'jebiga', na to pludim, a svi dečki to rade.

    http://redheads-diary.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Uživala sam u ovom sjajnom postu, zaista. Slažem se da je kod nas, ženskih, sve komplikovano, dok je kod njih to drugačije. Doduše, moram da priznam da sam osoba koja će svaki pokret simpatije da protumači kao neki znak .. :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. I sama možeš primetiti po porukama da li se sviđaš dečku ili ne. Ako se trudi oko tebe, ako ti piše, logika da znači nešto, još nisam upoznala dečka koji piše devojci a da je 0 zainteresovan, ako nije zainteresovan, neće ni da ti piše, jasno ko dan. ☺
    nMedusaa

    ОдговориИзбриши
  8. Wonderful post, love it!
    Could you click the links in this post? Maybe follow for follow, too? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/06/black-bodysuit-yoins.html

    ОдговориИзбриши
  9. Veoma kreativan i simpatican post. Mislim da je ovo nesto sto muci vecinu devojaka. :)

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  10. Draga,imas jako lep blog.Jako mi se svidja tvoj nacin pisanja i vodjenja bloga.Samo tako nastavi draga.Zelis li da se medjusobno zapratimo?Obavesti me u zadnjem postu.Moj blog mozes posetiti ovde:http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post i savjeti su veoma korisni ♥


    Posjeti moj blog i zaprati ako želiš- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  12. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши