понедељак, 10. април 2017.

Ne smeš se plašiti...



I tako, padne meni samo na pamet da lupim obećanje u prethodnom postu da će vas u sledećem čekati jedan u kom ću detaljno raspravljati o tim nekim standardima koji su nabijeni pred nos svake devojke, a kako noćas imam na pretek slobodnog vremena, odlučila sam da to i ostvarim i ujedno prvo dano obećanje ovde na blogu održim. Jeeej, znam koliko ste nemirni bili zbog ovoga.. šalim se, verovatno ste nakon čitanja odmah zaboravili polovinu sadržine, a kamoli one zadnje redove, ali Bože moj, meni to na trepavicama stoji i ja ovaj tekst moram napisati. Tako da, ajmo ljudi skrolujte dole, ovo je definitivno jedna od najvažnijih stvari o kojima sam pisala i svaka devojka bi trebala pročitati ovo..

           Ne smeš se plašiti...

...nošenja pripijene haljine. Ne, ne vidi ti se stomak, a i čekaj da te pitam ? Pa, šta ? Šta ako se i vidi ? Misliš da će prijateljima biti neprijatno da sa tobom, tako obučenom šetaju ? Ako to misliš, zapitaj se onda o kakvim se to prijateljima, uopšteno ljudima radi. Plašiš se činjenice da će te ljudi ogovarati. Opet, pitam. Pa, šta ? Šta ako pričaju ? Odrasti, shvati da će uvek to i raditi, uvek će se negde naći budala kojoj će oči biti uperene u vas i koja neće imati pametnija posla do da vam pronađe sto i jednu manu i raspravlja o tome. Što pre to shvatite, bolje je za vas.



...toga da budeš viđena. Izlazi, druži se, pokaži se svetu, jednostavno. Ne beži od ljudi, nisi ništo ni bolja ni gora od onoga čemu svakodnevno svedočimo na ulicama.

..pronalaženja ljubavi. Nažalost, ako nekog rade kompleksi bar približno nalik mene, teśko njemu, jer se on boji svakog, uključujući i namanjeg kontakta, iskazivanja osećanja i svega ostalog. Znam, to nikako nije za pohvalu, pa vam sada dajem istinski i skroz iskreni savet : Ne budite deo takvih ljudi, kompleksaša nalik meni. Ne dozvolite da vas kompleksi rade, da upravljaju vašim životom. Dozvolite nekim ljudima da i probiju taj led oko vašeg srca, jer jednostavno,  ako je neko, nekad, pogreśio, svakako ovaj sledeći neće biti taj koji će ponoviti istu grešku.

...ispada/trenutaka ispred ostalih. Ako ti se jede, jedi, bez obzira na to da li se nalaziš u gužvi ili bilo gde. Ako ti se pleśe, zapleši, ne obraćaj pažnju na ostale. Što pre shvatiš, da to što radiś, radiš samo zbog sebe i jednostavno, da živiš samo svoj život, to ćeś bolje i prolazit.

...udobnosti u sopstvenom telu. Ako je tebi lepo, ako se ti dobro osećaj u svom telu, u svojoj koži, onda iskuliraj. Nije bitan nikakav pogled, apsolutno nikakva pogrdna reč, sve što se oko tebe deśava. Jer, lutko, jedino što je na kraju bitno jeste ono śto ti vidiš, taj lik u tvojoj glavi, ono što tvoje oči vide u ogledalu. Na kraju, imaš samo sebe, budi ponosna na ono što činiš u svoju korist. Jer, nikako nisi sebična, već samo dosetljivija od ostalih.


...slikanja svih silnih selfija. Ne postoji dan kad si loše obučena, kad ti je masna kosa, kad ti se jednostavno ne dopada sopstveni lik, jer, znaj, to si ti ! Svi ti dani, jedna te ista osoba, ti !


...komentara okoline. Ako ti to voliš, ako uživaš u onome što radiš, ako je to nešto što tebe ispunjava, što te čini srećnom, ignoriši sve i samo nastavi ! Jer, važna si ti, niko više.

...življena života SAMO za sebe. Jer to je tvoje, nisi sebična, utuvi to u glavi. Igraj na rizik, na neočekivani dobit. Jednostavno, kreni. Bez osvrtanja, bez ičega. Na nesigurno igraj, na neočekivano. Samo, uživaj. Živi, jednostavno.

...standarda i glupih pravila. Ko kaže da su te patike izašle iz mode ? Da se taj duks nosio pre sto godina ? Ako im se vaš stajling ne sviđa, jednostavno, primorava li ih neko da vas gledaju ? Ne ! Čekaj..devojke ne trebaju traćiti vreme na sport i ta dešavanja ? Ma nemoj ! A ti ćeś mi reć' je l ? Debela si, telo ti nema pogodne proporcije.. ahh, suzdržaću se. Jednostavno, odustanite, ignorišite sve ovo, jer sve što je nabijeno kao prihvatljivo, može se promeniti !

...rizika. Mislim da dodatnog pojaśnjenja, nema potrebe dati.

I tako, to je to. Sve što je meni palo na pamet, vi slobodno svoje mišljenje ostavite ispod, i još koji primer.

8 коментара:

  1. Ja samo pitam samu sebe: "Od kad je tebe briga sta drugi misle o tebi?" .
    Inace odlican post!
    http://janead.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post! Udara u sustinu i apsolutno se slazem sa svime. Svaka cast, zaista. <33 Drago mi je sto si odrzala obecanje i napisaka i ovaj deo :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  3. Čim pomislim da će mi možda neko dobacivati ako obučem nešto što ja želim, odmah sebi kažem da ne treba da me bude briga za mišljenje drugih jer to je samo njihovo glupo mišljenje koje mi ništa ne znači. Odličan post. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kolikooo doličan post, ozbiljno nisam jedno duže vreme pročitala nešto ovako ' jako ' i ako cemo iskreno realno napisano *----* Svaka ti čast za ovaj post <3 I po prvi put sam na tvog blogu pa sam tu priliku iskoristila i malo pogledala ceo blog i pošto su mi se stvarno jako svidele i teme postova i izgled bloga - zapratila sam te <3
    Ako želiš možeš i ti uraditi isto, značilo bi mi <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Veoma realan post! Što pre shvatimo da ne živimo za druge, već za sebe, tim će nam pre i sam život biti bolji i mi ćemo biti srećniji. Nadam se da će ove savete mnogi tvoji čitaoci da primene, pa i ja (iako neke od njih već odavno jesam). I još jednom, draga Alija u punom svetlu očarava svoje čitaoce divnim tekstom! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post :) Uglavnom se slazem sa svime, mada nekad je tesko ignorisati ruzne komentare :|

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odavno nesto bolje nisam procitala, svaka cast!:D
    http://beautyandfashiontipsforfree.blogspot.ba pogledaj moj blog i zaprati ako zelis

    ОдговориИзбриши
  8. wow, mnogo mi se sviđa. Zapratila sam te, ako želiš uzvrati mi :)
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши