среда, 01. март 2017.

20+ razloga zašto je osnovna škola koju završavam ravna zatvoru




Znam, znam. Pričala sam jednom, dva puta, tri, beskonačno mnogo puta o ovome i samom tom periodu koji se, hvala Bogu, završava za nekih tri meseci , ali je to takva trauma da ću opet to uraditi.  I svakako stoji da sam jednostavno malo i dosadila sa svim tim pričama, ali mi je na času fizike danas, na pamet  pala činjenica da bih mogla u sledećem postu nabrojiti zapravo i razloge zašto je tako i upoznati vas sa tim šugavim mestom, odnosno mojom osnovnom školom. I da, sada vidite kako je meni čas fizike interesantan i ako je nekog zanimalo gde dobijam svu tu inspiraciju i ove sumorne ali i sulude teme, sve se to dešava upravo tamo. Nastavite sa čitanjem ovog posta, ni u jednom trenutku nemojte pomisliti da sam nešto preuveličala, jer to svakako nije istina. Sve je ispod puka realnost, ono što je mene morilo punih devet godina, ono negativno što sam ja tamo uočila, videla, čula.   Naravno, stoji da i u večitom mraku postoji bar mrvica svetla,  a ja ću svakako napisati post, tamo negde na kraju, gde ću se jednostavno zahvaliti svim dobrim ljudima, koji su tamo jedina tačka pozitive i dobre energije. Nadam se da ćemo baš poput ovog, zajedno čitati i taj post krajem maja, uživajte !


1. Sve ono negativno što mi se desilo, desilo se tamo. Nažalost, to je tako  i ni ja nisam ponosna na to, ali jednostavno svaka moguća neprijatna situacija, sve moguće negativne stvari koje su me zadesile, zadesile su se tamo.


2. Pogrešne lekcije kojima i dan danas svedočim. Ljudi moji, ako vi podržavate tzv. Džihad ratnike, terorizam i sve ono negativno iz 21. veka, jednostavno to zadržite za sebe. Ne zanima mene razlog zašto tamo neko ima pravo da ubije dete od jedva dve godine, jer ga nema ! Nema ga i nikad ga nije bilo ! Ne postoji ta sila koja mi može dokazati da čovek ima pravo ubiti čoveka. I molim fizičara, da smiri strasti prema ovoj temi.


3. To je ustanova u kojoj jednakosti nema.


4. Nastavnici, odnosno osobe   koje tamo rade, jesu jednostavno ličnosti kojima je interes i korist zvezda vodilja. Ako jednostavno on ima koristi od toga da nekome da pet, a puko zadovoljstvo da tebi smanji ocenu, uradiće to.




5. O učenicima ne treba ni pisati, to je već priča za sebe, ali evo, samo ovo.  Ako bi naša škola trebala dobiti jednu jedinu nagradu, dobila bi onu da u njoj postoje najretardiranije moguće osobe. Garantujem.


6. Nalazi se na Kosovu. Dovoljno je to.


7. Mnogo sam više puta plakala naslonjena na te proklete zidove, nego na sopstveni jastuk.

8. Ako vas neko vređa, pljuje po vama, niko neće prići, niko neće stati na vašu stranu, jer će se samo okuputi na vratima i nemo gledati. Nastavnici, takođe.


9. Svakog drugog dana, bar dva nastavnika nisu tu i nastaju menjanja, odnosne neke vražje zamene koje na kraju ispadnu gore nego tri časa zaredom kod užasno dosadnog hemičara.

10. Sastanci na kraju svakog meseca, uglavnom dovedu do zaključka da se ocene poklanjaju i svako od njih pripoveda svoju verziju priče i tvrdnju da nikad, ali stvarno nikad neće više povećati tu brojku u dnevniku. Na kraju i tog meseca, slušaćete istu priču i sve tako redom. I sledeće godine i one tamo, različito vreme, isti scenario.


11. Treba otprilike proći 5-6 minuta da se naš kurir seti da je vreme za oglašavanje zvona davno isteklo. I da, znate li da je zapravo tih pet minuta, 300 sekudni i znate li vi koliko je to zapravo procenata dosade.. Ako se pitate, da. Ručno zvono je u pitanju, tamo negde poreklom iz Drugog svetskog rata.

12. U 99.9 slučajeva, ulaskom u WC, rizikujete sopstveno zdravlje. Ozbiljna sam, jer u suprotnom kako bi ste objasnili činjenicu da sam se na kraju četvrtog razreda zaklela da tamo viśe neću ući, nikada. I nisam.


13. Na roditeljskom sastanku, vaš razredni neće pričati o vašim ocenama, nego o tome kako je deda njegovog deda, pa njegov deda, takođe išao u ovu školu, samo što je tada program drugačiji bio, te se mnogo marljivije radilo.


14. Biografiju mogu napisati svim nastavnicima, jer verovatno sam i više naučila stvari iz njihovih privatnih života, nego iz određenih lekcija.


15. Mesto gde se rad ne ceni, huliganštvo poštuje i mamini sinčići prolaze najbolje.

16. Slobodno nastavnika možete oterati, pa tamo gde vi želite, jer će se on samo nasmejati i odgovoriti vam na to.

17. Neopravdani izostanci ne postoje. Naravno, imamo mi doktora nauka od razrednog, koji svakako pravda sve, i ono što treba i ono što ne treba.


18. Jedinice nema. Nama se ocene inače kreću od petice do dvojke, jer smo i suviše inteligentni da bi jedan priznali kao ocenu doslednu naśeg neznanja.

19. 80% odličnih učenika tamo ne zna promeniti vlasito ime po padežima.


20. Vaspitanje je presudno, znanje i ne mora postojati.. Tvrdnja biologičara koji je učenici koja je na pitanje kakvom se mi to granom biologije bavimo u osmom razredu, odgovorila jednostavno biologijom za osmi razred, dao četiri.

21. Na tim klupama na kojima i ja sedim, sedeli su i moji baka i deda.


22. Ponekad imam osećaj da u 07.15 ujutru kad nažalost i ulazim u tu ustanovu, ne ulazim zapravo u školu nego u kakvu diskoteku, jer naš uvrnuti kurir svako jutra odvrne muziku do kraja..



23. Ako vam na času srpskog zazvoni telefon, prvo ćete jedno dvadesetak minuta slušati priču o tome da se ovo desilo pre rata da bi isti telefon, odnosno ono što je ostalo od njego, kupili ispod prozora, pa vas tek onda pustiti napolje.


24. Većina nastavnika će iskoristiti svaku priliku da vas zabiju za pod, odnosno da iskoriste bilo kakav privatni problem i postaraju se za to da više ne ostane takav.

25. Nastavnik fizike, uglavnom, pola časa ostavi za priču o tome da su ženska deca privilegovana, da su jednostavno nežnija bića i da ih svi gledaju k'o oči u glavi, da ni za milion godina neće biti jednaki i tako dalje, glavobolja me već hvata.

Bez ikakvog preuveličavanja, ovo su razlozi, i to svedeni na minimum zašto je baš osnovna škola koju pohađam, ravna zatvoru. Pa, dobrodošli, navratite ako se ikad nađete u blizini a iskreno se nadam da nećete. Ne treba vam to u životu. 

7 коментара:

  1. ALO BRAVOOOO! Najbolji post koji sam ikada pročitala! Sve je ovo isto u mojoj školi, samo što jedinica itekako ima, a već tri dana u školi nema nastavnice biologije i kemije, pa su nas danas pustili ranije i imali smo četiri sata, pa TOO! Naravno, ne volim kada nam dođe zamjena za taj sat, pa se onda mučim još 45 minuta u toj smrdljivoj učionici.
    Ja sam tvoj najveći fan. 😊❤

    ОдговориИзбриши
  2. Hahahhaha ovo je bio baš smiješan i zabavan post i makar nerado to priznajem škola zvuči stvarno grozno, ta tvoja. Kod nas je to bolje organizirano makar ima nekih slučajeva koji bacaju na ovo nažalost. Užas je gdje školovanje odlazi umjesto da sve bude po propisima i da se svi drže nekog reda i fino odnose jedni prema drugima, ali da, to se rijetko događa. Slike iz posta su ti inače prelijepe, bravo.Moja osnovna škola mi je bila grozna dok sam išla u nju, mislim bilo je ok ali sam nekako jedva čekala pobjeć ići u srednju i to, ali sad se ponekad samo poželim vratiti. Čudno je to, ali eto tako je kako je.
    ako hoćeš baci pogled na moj novi post haha
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Jer idemo u istu školu, potpuno razumem na šta misliš. I da samo znaš, da nisi jedina kojoj misli lutaju na času fizike umesto da slušam dosadna predavanja fizičara. I ja sam se zaklela da neću više ući u taj WC, i do sada se nikada nisam usudila da uđem. Što se tiče kašnjenja sa zvonjenjem u potpunosi se slažem, i kad čujem da kurir zvoni tačno na vreme odmah ću mu kupiti picu i Coca Colu.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  4. Alijice, realnost je surova ponekad i mnogo mi je zao sto inas tako losa iskustva po pitanju osnovne skole. Iskreno, kako si je opisala, i ne cini se mnogo bajnom, a ja nemam razloga da ti ne verujem. Jos malo pa ce i to poglavlje biti zavrseno za tebe, a ti se, cisto radi svoje srece, fokusiraj na ono lepo sto ti se u toh ustanovi dogodilo, makar ga imalo i malo samo. Jedva cekam post na suprotnu temu ovog - znam da ces ga odlicno odraditi! ♡

    ОдговориИзбриши
  5. Većina osnovnih škola u ovoj našoj državici je ovakva, te sasvim razumem šta znači kada jedinica ne postoji, šta znači kada niko nikoga ne ceni i šta znači kada svoje vreme deliš sa oobama koje ga nipošto ne zaslužuju. Ipak, mislim da nema mesta ogorčenosti. Ovo je život, imam ga jednog i zaista nemam snage da ga trošim na frustracije i tugovanje nad stvarima koje ne štimaju, bolje mi je da se radujem onom lepom. Stoga, pošto sam se isto ovako osećala kada sam završila osnovnu, preporučujem ti da se i sama okreneš ka tom nečemu 'lepom', sigurna sam da će te to učiniti mnogo vedrijom. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Slažem se! Posebno sa učenike, kod nas postoji takva neviđena stoka, da je to nemoguće! A o nejednakosti i nastavnicima da ne pričamo... Inače, ova druga fotka mi liči na centar mog grada (Nikšić), da li je moguće da si bila ovdje ili me oči varaju? Pošto kažeš da si na Kosovu? :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Pre svega, zelim da ti cestitam sto si skupila hrabrosti da napises sve ovo na mestu gde svako moze videti, i ostaviti komentar, koji u vecini slucajeva ne bi bio pozitivan. Zaista svaka cast! Znas koliko te volim iako te ne poznajem, i znas da od sredine avgusta od kad smo naisle jedna na drugu, imas moju apsolutnu podrsku! Tako je i danas! Ali bas zato sto sam bliska sa tobom, bliza nego sa ostalim blogerkama, moram ti reci nesto iskreno jer znam da neces shvatiti lose...Sve ovo sto si napisala ja bih nazvala jednom recju...Zivot. Veruj da nisi ni prva, a ni poslednja nazalost kojoj se ovakve stvari desavaju. I kod mene je slicna situacija. Sve je stvaru principu i borbi. Ti apsolutno imas moju podrsku i ja zahtevam da se boris. Da se izboris za svoja prava, i postanes neko i nesto.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши