петак, 03. фебруар 2017.

Monthly post | January 2017




Iskrena da budem ja sam na pisanje ovog mesečnog posta i zaboravila ( logično, izašao bi pre pet dana da nisam )  i to sam tek primetila kad sam uočila da se na mnogim blogovima pojavljuje, čekovala kalendar i lupila se nekoliko puta glavom o zid. No, opšte je poznato da svako dete izlaskom iz škole i tih obaveza i odlaskom na raspust, gubi svaki mogući pojam o vremenu, te mi nije nešto ni za zameriti. Još ako napomenem da sam se juče digla i pre tame, putovala deset sati do Crne Gore, prisustvovala užasnom flertovanju u autobusu,svedočila povraćanju 64. godišnje  babe koja je malo pre toga pojela svoj čudan sendvič sa lukom, užasavala se od svega što dotaknem na sedištu i bila ukočena sve do sada, ne treba mi se mnogo zameriti. Završih sa kukanjem, te možemo preći na sam post.

Januar ko januar, siv i tmuran. Početak mu jeste bio odličan i iako ste možda navikli na moje kukanje u mesečnim postovima kako ništa nisam uradila i kako sam samo protraćila vreme, ovoga puta toga neće biti jer sam i više nego zadovoljna dešavanjima u toku ovog meseca. Napomenula sam,  čini mi se, da sam Novu godinu slavila sa bratom i sestrama od tetke, te ću se sada nadovezati na tu priču. Prvi ti neki dani bili su obeleženi kukanjem da smo pretrpani i da ne možemo ništa u usta staviti, te smo malo glumili bog zna šta i ne jeli nekoliko dana. No, to nas je brzo prošlo, te smo se mi lepo vratili čipsevima i ostalim glupostima. Lepo je bilo. Izostavimo deo da smo petardama uznemiravale ulicu, da smo umalo poginuli sa vatrometom, izblamirali se do bola nekoliko puta,sve to sada deluje, na neki određeni način, lepo i neponovljivo.


Upoznala sam se sa jednim momkom preko interneta ( on vam inače iz mesta koje je blizu mom selu, ali živi u Beogradu) te sam se malo zatreskala u njega. Na osnovu poruka, zamislite vi to, ja se ono baš zaljubila. I tako se mi dopisivali, on naravno skontao da sam se ja malo izglupirala i uz pomoć sestre da sam malo zaljubljena, te tada to postalo malčice utegnuto, al lepo. I onda smo nemam pojma ni ja kako, izgubili kontakt i nismo se dopisivali ima dve nedelje. Pored toga,upoznala sam i divnu devojčicu za koju se ispostavilo da nam se smeši ista srednja škola, te sam tako presrećna jer sam napokon pronašla nekoga ko ni ne liči na moje sadašnje školske drugove.

Nisam puno patetisala oko ocena, jeste da mi je matematičar zab'o test dva dana pred kraj, al' sam na kraju nastavila niz i izvukla odličan prosek i ponosna sam na to. Tu sam negde od početka planirala put za Crnu Goru, jer naravno da se ja ne mogu pojaviti tamo a da nemam isplanirano sve do zadnjeg detalja, te sam i na to trošila dosta slobodnog vremena. Čitala sam puno, malo školske lektire malo i knjigu Sidni Šeldona u koju sam trenutno zaljubljena. Divno delo, naprosto savršeno, ali više o tome u nekim od narednih postova.



I tako,januar mi je skliznuo brže nego ikada. Bilo je tu nekih delova malo osetljivijih za moja osećanja i mene samu, ali se na njih nisam osvrtala toliko. Dosta sam aktivna i na blogu bila, ako zanemarimu onu malu pauzu, te sam se malo okrenula ka motivacionim postovima u toku prethodnog meseca. Razlog je jednostavan. Htela sam pomoći svima, jer znam kako je biti u situaciji za koju si siguran da nema izlaza ili ga ti ne možeš sagledati, a nemaš nikog ko bi ti mogao podariti koji savet. Još jedan od razloga može biti da su i meni takvi postovi trebali tokom decembra, a nisam ih mogla pronaći.



Ova godina je pretrpana ciljevima i planovima, te vodeći se činjenicom da je divno počelo očekujem zaista puno od nje. Već vidim da će o februar biti dobar, jer sam skoro polovinu ovog meseca u Crnoj Gori, ali o tome ću u mesečnom postu za februar (ako opet ne zaboravim ). Vama hvala na čitanju ovog posta, ljubim vas sve :)

6 коментара:

  1. Alia moja draga, skroz simpatican post. S jedne strane mi je zao zbog tvog nesudjenog decka a s druge drago zbog buduce prijateljice. Očigledno je da ti je januar ipak bio koliko toliko zanimljiv. Ni kod mene nije bolja situacija, pogotovo kad je skola u pitanju. Sto se tice ciljeva i planova za ovu godinu, zelim ti da uspes u svima njima i da ih sve dostignes, jer ti to mozes! Verujem u tebe.


    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Priznajem, jedan od zanimljivijih monthly postova koje sam čitala. Nadam se da će ti ostali mjeseci proći još bolje nego ovaj <33 Lijepoo se provedi u Crnoj Gori ❤❤❤


    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  3. Gde planiras da ides u Crnu Goru?:)Izgleda da ti je januar bio bas zanimljiv.Jedva cekam da izadnje recenzija knjige Sidni Šeldona! <3

    http://patheticblonde.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post,baš mi se sviđa tvoj stil pisanja.Žao mi je zbog tvojih trauma u busu,haha:)
    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Alia, neixmerno mi je drago zbog toga sto si januar provela divno, pohotovo zbog toga sto si stekla sjajnu drugaricu. Nadam se da je doro preovladali nad onim sto ti je kvatilo osmeh, te se nadam i da ce ti februar biti divan i da cemo citati samo sjajne utiske iz njega krajem meseca. ♡

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post, veoma mi se sviđa! ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши