недеља, 08. јануар 2017.

The Personal History Tag !






 1. Da li ti se ikada desilo nešto za šta si mislila da je loše ali se ispostavilo da je dobro ? 

Ja sam kao mala dozivela niz negativnih stvari koje se nisu baś dobro odrazile na moje detinjstvo, međutim kad bih eto sada imala tu moć da se vratim nazad i promenim ga, ja ga  ne bih menjala. Jedna stvar, jedan dan i samo jedna osoba dovoljno je bilo da se moj život okrene naopačke i da sve krene nizbrdo. Međutim,dok sada razmišljam mislim da se sve śto se desilo, desilo sa razlogom. I sve mi to nekako ima smisla. Tadašnja ja, mala i krhka devojčica je lek pronalazila u pisanju i upravo zbog tog i takvog života pronašla je strast prema njemu. I ko zna, da mi se to sve nije ni desilo, možda ne bih sada bila ovde i kucala vam ovaj post ! 

2. Koja je bila jedna od najboljih žurki na kojoj si bila ?

Au, a ja ti baš često posećujem žurke te ovo predstavlja jedno od najtežih pitanja ikada ! Naravno da se šalim, nisam ja osoba za takve stvari. Jedina veselja kojim pristustvujem zato što ja želim, uglavnom su rođendani ili praznici. Tako da,vodeći se time,biram sopstveni rođendan prošle godine. Koji sam ja meni car ! 

3. Zadnji film, TV emisija i  knjiga koji su te rasplakali ? 

Zadnji film koji me je rasplakao jeste film I love you man, o kome sam i pisala na blogu. Emisije me nikad ne dovedu do suza ( što i nije čudno, kakve sve gluposti kruže na TV-u ),  a knjiga. Ah, o knjigama bih, čini mi se mogla satima, no kako vam ne bih bila dosadna, biću kratka. Zadnja knjiga koja me je rasplakala jeste delo Nikolas Sparksa- Dragi Džone. Jednom rečju, savršenstvo ! 

4. Najteža stvar koju si ikad uradila ? 

Suočavanje sa svojim problemima, definitivno. Jedna sam od osoba koje bi radije bežale i skrivale se od svega, nego stale i licem se susrele. Nažalost, to mi je u životu samo odmoglo i trenutak kad sam tako nejaka stala lice u lice sa svojim najvećim strahovima i problemima, pamtiću do kraja života. Mislim da sam tada i prihvatila sve śto mi se dešavalo i čvrsto odlučila da ću se boriti protiv toga i svega ostalog što mi sudbina sprema. 

beautiful, cat, and indie image


5. Zadnje iskustvo koje je od tebe načinilo jaču osobu ? 

Mislim da je ovo povezano sa zadnjim putem kad sam ja i prolila suze zbog važnijih i bitnijih problema. Sećam se jasno k'o dan, tog sam se jutra probudila sva u nekom strahu i mislim da sam suzu pustila čim sam oči otvorila. No, otišla sam u śkolu, sve nekako utegnuto. Nastavnik fizike mi se tada u lice izrugao i rekao mi da sam ja tu niža klasa, da ja ne zaslužujem ocenu koju imam i da nastavnici padaju ( uključujući i njega ) na moje lepe oči. Brate mili, ne da mi se sve srušio na glavu nego mi se jednostavno sravnio sa zemljom. Tada, u tom trenutku, mislim da sam shvatila da sam ja rođena da uradim nešto. Da nešto postignem, ako ne zbog sebe i svojih ciljeva, onda zbog nastavnika koji slično misle i učenika koji isto trpe. A i lepo se kaže, oni koje svi vole ne menjaju svet. Pa ko zna, možda ga ja promenim ! 

6. Stvar koju si uradila tokom odrastanja a uvalila te je u nevolju ?

Ruku na srce,nisam bila problematično dete i gotovo da sam uvek bežala od svega što je nosilo ka problemima. Međutim, kad god se ja i moja sestra od tetke spojimo, udružimo, nastane koja galama, koji problem i gotovo da smo polovonu  vremema koje ona provede ovde u nevolji. Jao, sećam se jasno k'o dan. Imali smo nekih sedam godina, kad smo se odlučile da same krenemo putem do obližnjeg sela. Bože, kakva je to hrabrost bila. Deca od sedam godina, sama na putu, jedva imaju snagu da hodaju ali ne odustaju. Srećom, valjda, zaustavilo se auto u kome se nalazio naš rođak, pa nas je on povezao. E, u kakve smo se samo nevolje mogle uvaliti a mi o tome nismo ni razmišljale ! Šta nam je sve kasnije bilo na glavi, majke su nam poludele i bukvalno samo što nas nisu ubile ! Ne šalim se. 

7. Kada si poslednji put imala odličan obrok ? 

Gotovo da uvek imam obroke kod kuće koji su savršeni, jer moja majka stvarno odlično kuva i kad kog je vidite za kompjuterom znajte da nešto mulja u vezi sa receptima. Koliko samo svezaka i ima punih recepata ! Međutim, ono što je sve bilo servirano za doček Nove godine bilo je i više nego lepo i jednostavno pretrpala sam se kao nikad do sada ! Mislim da sam pojela troduplo više nego što inače jedem, a plus toga, mogla sam i više ! Nikad ne mogu odoliti dobroj hrani i ne to nije nikakva prednost. Verujte mi.

8. Najbolji/najgori poklon koji si dala/dobila ?

Najbolji poklon koji sam ja ikada dobila jeste par SuperStar patika, jer sam to i najviše želela ovog leta,te sam se mislim i tako mnogo obradovala. Inače, ja ne dajem Bog zna kakve poklone, a i ne bih mogla sad nešto preterano pričati o tome jer ne znam ni kakav su utisak kod drugih ostavili. Na njima je da odgovore na ovo pitanje, ako i čitaju ovaj post.

cat and kawaii image




9. Šta ti nedostaje najviše iz dana kada si bila dete ?

Pa, gledano sa neke realne tačke gledišta, ja sam idalje dete, iako sam uplovila u te čuvene tinejdžerske vode. Rođena sam 03 i iako nisam imala detinjstvo kakvo su generacije ispred mene imale, mogu se pohvaliti činjenicom da nisam odrastala kraj TV ili sa telefonom u rukama. Drago mi je zbog toga. Međutim, definitivno nešto što mi najviše nedostaje jeste ta bezbrižnost, ta neograničena sloboda. Činjenica da sam na ulici mogla izaći sa žutom majicom, zelenim farmerkama i rozim patikama, a ipak ne obraćati pažnju na to. To je ono što zapravo i krasi detinjstvo.

10. Uspomena koja ti je najviše ostala u sećanju, kad si bila baš baš uzbuđena ?

Sudeći po tome dokle  mi sve sećanja dosežu i vodeći se činjenicom da me i sada žmarci prolaze na samu pomisao, definitivno mislim da je to bilo 2011. godine, kad sam nakon mnogo vremena ponovo posetila Novi Pazar. To je ujedno i zadnji put kad sam ga posetila, a jarko želim da se to ponovi. A samo zamislite devojčicu od osam godina koja juri ulicama, smeje se i u društvu majke obilazi grad u kom je i rođena. Neopisivo je to.

11. Koja je prva stvar koju si kupila svojim novcem ?

Imam 13. godina i naravno da sve što kupujem kupujem novcem moje majke, međutim osoba sam koja je jako štedljiva i uvek ima ušteđevinu, tako da, ako se i to računa, na prošlogodišnjem sam Sajmu knjiga kupila knjige sopstvenim novcem. Bravo za mene !


12. Kada si zadnji put bila nervozna ?


Nema dana kad ja nisam nervozna ! Ne šalim se. Gotovo da me uvek do nervnog sloma dovedu razne gluposti, svakodnevna dešavanja ili sama činjenica da neko postavlja besmisleno pitanje. Planem zbog neuspešnog slikanja, činjenice da domaći iz matematike radim sat kasnije nego što sam planirala, planem ako mi telefon nema memorije. Iznerviram se ako moram usisivati nešto ponovo ako sam to i prethodno uradila. I tako, moja se svakodnevnica sastoji od nervoze. A mislim da sam se zadnji put iznervirala juče, kad mi se tastatura na telefonu nije htela pustiti. Oh, kako samo mrzim svoj telefon.


cat, indie, and tea image






13. Lekcija koju si naučila prošle nedelje ?

Okej, prošla je nedelja bila ispunjena prazničnom atmosferom i ništa se posebno nije dešavalo a da okarakterišem kao naučenu lekciju. Međutim,  nešto se ipak desilo i mislim da sam napokon shvatila nešto. Ljudi dolaze u naše živote, ali svaki dolazak već najavljuje odlazak. Morate znati da će ljudi koračati pored vas ili uz vas u životu,ali nikada i za vas ! Imajte na umu da ste na ovaj svet došli sami i da ćete isto tako i otići iz njega.


14. Kako te tvoja porodica opisuje ?


Sreća ili nesreća,ne znam, ali živim u porodici čija je opsesija perfekcija. Sve mora biti savršeno urađeno, moraš doneti savršene rezultate, sve jednostavno mora biti onako kako su oni zamislili i onako kako su oni poželeli. Dovoljno vam možda i govori činjenica da mi je deda učitelj, ujak nastavnik srpskog a drugi ujak nastavnik matematike. Brat od tetke studira, a sve sestre imaju odličan uspeh i to skroz. Možda vama ovo izgleda kao hvalisanje, no ovo to nije. Sve što oni rade i iščekuju od nas, ponekad ume biti malo bolidno i previše zahtevno, te ne preporučujem da se prethodno napisanom divite. Moja porodica mene opisuje kao : predivno dete, poslušna devojčica, odlična učenica. Itd, itd.


 15. Po tebi u kojim si godinama najviše sazrela?

To je definitivno bilo ove godine, odnosno sa 13. godina. Mislim da sam jako puno naučila i da ću sve to svakodnevno primenjivati u životu.

Hvala vam na čitanju. Kako vam se dopadaju pitanja i sam ovaj tag ? Ja sam ga baś juče pronašla na internetu i stvarno mi se jako svideo, te sam odlučila da ga i uradim. Ljubim vas sve   :) 

6 коментара:

  1. Sviđa mi se tag, zanimljv je. Svaka čast na ovako dobrim odgovorima:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj tag je veoma interesantan. Dala si savršene odgovore i pomogla si nam da te bolje upoznamo. Shvatila sam da smo veoma slične. Ah,ta perfekcija..Moja porodica je takođe zaluđena time da sve mora biti savršeno..Ponekad mislim da ja,kao i moj brat i sestre njima ništa ne bi značili,ako ne bismo bili odlični učenici,redovni u školi itd. No,drago mi je da nisam jedina koja ima takvu porodicu..Drago mi je da se razumemo.
    I meni takođe nedostaje ta sloboda koju sam imala kao mala. Danas se sve svodi na to da moramo lepo izgledati čak i kada idemo da bacimo đubre u kontejner,zašto? Pa da nas neko ne bi video u trenerci i majici..Ali ja se ne obazirem toliko na tuđe komentare,tako da bih i tebe posavetovala da ne obraćaš pažnju na ono što drugi misle i govore..Jer ljudi uspevaju da nađu manu i savršenom čoveku.. Da napomenem još jednom da mi se tag veoma sviđa,a najviše tvoji odgovori...

    ОдговориИзбриши
  3. Kako ti uopšte uspevaš da učiš u toj školi? Sa takvim profesorima, učenicima..
    Stvarno si odlično odgovorila na sve. Dok sam čitala pitanja, krajičkom uma sam razmišljala kako bih ja odgovorila na to, ali bezuspešno. Ti si se veoma lepo izrazila i dala nam priliku da ti se približimo. Baš mi je žao što prolaziš kroz negativne situacije i probleme i što je to razlog zašto si prerano sazrela. Kao devojčica koja takođe ima probleme u svakom pogledu, samo želim da ti kažem da sam veoma ponosna na tebe što se suočavaš sa njima. Ja, eto, pokušavam da prihvatim sve što se dešava oko mene, ali zapravo samo bežim od istih tih stvari.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj tag zaista predivan i zaista mi je drago što si ga uradila jer si nam pomogla da te bolje upoznamo. Nemoj da se nerviraš zbog tog nastavnika jer on samo želi da te iznervira i rastuži. Znam kako je kada te svi pritiskaju i žele da budeš nešto što nisi. Mora da sve da bude na svom mestu, da ništa ne fali. Ali dokle tako? Ako već želimo da živimo naš život prelazićemo granice. Tada tek možemo da shvatimo i suštinu života. Pitanja su zaista predivna i ti si zaista odlično odglovorila na njih.

    ОдговориИзбриши
  5. Jako zanimljiv tak, nisam ga nigdje vidjela do sada. Baš mi je drago da si na svako pitanje ovako opširno odgovorila :)
    Bravo :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Ova pitanja su zaista interesantna, a tvoji odgovori su još bolji :*
    Generalno, kao što ti užiaš u maminoj kuhinji, ja uživam u bakinoj, jer prosto rečeno, niko ne zna da spremi kiflice sa sirom kao ona xD Šalu na stranu, moglo bi se reći da je tvoje detinjstvo bilo veoma zanimljivo i da je sve što se oko tebe događa jedna veoma važna i poučna priča! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши