понедељак, 09. јануар 2017.

Stvari koje nikada nećete naučiti u školi a na kojima se zasniva život..




Morate postati svesni da je škola zaista jako bitna ustanova za sve nas i da nas mnogo čemu i uči, ali i da pola stvari koje tamo naučite ne možete koristiti u životu. Činjenice koje tamo učimo, pravila i svakakve gluposti koje bubamo, nam iskreno ne trebaju i nikad neće ni trebati, ali mi tu ne možemo ništa. Ja sam iskreno polovinu stvari koje ćete ispod naći ili naučila zahvaljujući sopstvenim iskustvima ili tuđim. Nastavite sa čitanjem ovog posta, zaista se korisne stvari nalaze u njemu i u komentarima mi obavezno ostavite vaše mišljenje.

Život nije fer i što pre to naučite, lakše će vam biti. 

Nikada ne možete postići da vas svi ljudi koje upoznate vole ili da se svima dopadate. Prerastite to. 

Za sve što vam se u životu dešava,polovinu krivice nosite vi sami. 

Živi ste i imate dovoljno razloga da slavite. 

Nijedan događaj neće proteći onako kako ste vi hteli ili očekivali. 

Ne zavaravajte se, nije dovoljno da samo verujete u svoje snove. Morate se i truditi da bi se oni ostvarili ! 




Nada je ključ svega. Na kraju se svakog tunela nalazi svetlost, iako ćete se malo više pomučite dok ga ne pronađete. 

Samo ako imate drugačiji stav o nekoj temi ili mišljenje, ne znači da niste u pravu. 

Nećete  postati fotograf, ako dovoljno ne istražujete editore i ne fotografišete. Nećete postati pisac ako ne čitate i ne pišete. Shvatite to. 

Uspeh vam neće pasti sa neba. 

Guraće ih treneri, profesori i tate i uvek će prolaziti bolje od vas. To nije činjenica, to je istina. 

Ako dobro pišete sastave, uvek ćete imati tremu pred njihovo čitanje. Ako lepo pevate, imaćete tremu pred nastup. Samo oni koji znaju da je ono što su uradili dobro, imaju tremu. 

Nije bitno da li je član porodice ili prijatelj, ako nije u pravu ili ako vam stoji na putu, izjasnite se. Recite to. 

Niko neće hodati za vas ili zbog vas. Samo pored vas. 

Ako vas puno ljudi kritikuje i govori vam da ono što radite nije ispravno, a vi idalje mislite da ste na pravom putu i usrećuje vas to što radite, nastavite. To je vaš život i samo vaša stvar !

Ne stidite se da pokažete svoj stil, ma u kom polju. Volim BS, Coby-a, Rastu, Jalu Brata, Bubu Corelli-a i ne stidim se toga. Uopšte. 

Politika postoji svuda i na svakom koraku. Naviknite se na to. 

Niko od nas nije kriv što se rodio siromašan, ali jeste ako to i ostane celog života. 

Vređate nekog zbog težine, novca kojeg nema ili bilo čega drugog. Oh, niži ste od njega i ne možete zamisliti koliko ! 

Ne morate imati divnu figuru da biste zaveli nekoga. Inteligencija je privlačnija od svega. 


Ćutanje nije zlato, odraz je slabosti. Ne ćutite, nastaviće da vas vređaju. 

Najveća greška je strah od pravljenja greške. 

Nekad se pogrešne stvari dešavaju, zbog pogrešnih ljudi oko vas. 

Godine nisu pokazatelj mudrosti. Neko sazri nekad a neko nikad. 

Prošlost nikad nećete zaboraviti, ma koliko god se trudili. To vam se hvata isto k'o da pokušavate pobeći od sopstvene senke. 

Okej je biti tužan. Okej je imati loš dan. Okej je pokazati emocije. Čovek si. 

Ne morate  biti najbolji. I nite najbolji. Utuvite to sebi u glavu. 

Ne, nisi faca ako poniziš druga. Ne, niko u tebi ne vidi ono što ti misliš. Ma jok, niko nije ljubomoran na tebe. I ne, ne mislimo da si najbolji. Razumi. 

Ne ponižavaj odličnog učenika ili štrebera, sutra ćeš raditi za njih.


To bi bilo to. Postoji još puno stavki, zapisanih u mojoj svesci, pa ako vam se post dopada, slobodno u komentare i sledi nastavak ! Ljubim vas :)

10 коментара:

  1. Zadnje... Hahaha :)
    Zaista jako divan post! Jako dobra ideja za pisanje posta. Ima zaista mnogo dobrih "lekcija". Jedna koja je meni najviše "upala u oko" je ova da nije dovoljno samo vjerovati u snove već da trebamo raditi za njih, slažem se u potpunosti!
    Kako ja mogu samo vjerovati da ću dobiti 5 i ne raditi ništa? Sada sam navela najbanalniji primjer, ali razumijemo se.
    Ne volim kada ljudi kažu: Vjeruj i ostvarit će se. A ti samo lezi i ništa ne radi, sve će to samo od sebe, e neće haha.
    Malo sam se raspisala, ali eto, malo sam se inspirirala ovime :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ne mogu da verujem koliko je ovo realno! Zaista, jako si zrela za svoje godine i veruj mi, samo ovim postom si mi otvorila oči za neke stvari i hvala ti na tome :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo poslednje mi uliva nadu, hahah.
    Stvarno odlično, draga, jako realne i poučne stvari si napisala. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Zadnje mi je apsolutno naj! Sve je ovo živa istina, posebno ono za profesore, trenere i tate, nažalost dosta puta su me profesori gurali u "prvi plan" i baš mi je žao što ostali u razredu ne razumiju da to rade jer imam najbolje ocjene, i da im se ja nažalost ne mogu suprostaviti. Svakako želim drugi dio posta. :)


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se sa svime! Ja uopšte ne volim naš sistem rada u školi i kako isti funkcioniše. Ne vidim svrhu toga da nas uče stvarima koje nam ama baš nikad neće zatrebati. I ne znam zašto ne biramo sami predmete, ali da ne tupim dalje o tome, haha. Što se tiče same teme posta, svaka čast! Ideja je zaista sjajna, a ceo tekst je i više nego realan. Za ovo 'Samo ako imate drugačiji stav o nekoj temi ili mišljenje, ne znači da niste u pravu', profesori nas ubeđuju čak i drugačije (tj. oni koji ne vole da đaci iskažu svoj stav). Mene baš zanima nastavak, pa se nadam da ćeš i njega napisati. Poljubac. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com - najava za Q&A

    ОдговориИзбриши
  6. Pslednje, moj životni moto haha xD
    Zaista si ovo sjajno napisala i navela si neke odista realne i važne stvari, divna si <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Pre svega me je najviše privukao naslov posta i trebalo bi da što češće pišeš ovakve postove.Meni je omiljeno 'Ne zavaravajte se, nije dovoljno da samo verujete u svoje snove. Morate se i truditi da bi se oni ostvarili ! ' Zaista me je inspirisao ovaj post i hvala ti što si ga napisala.

    ОдговориИзбриши
  8. Slazem se sa svime sto si napisala u ovom postu jer je tacno i istinito. Cesce pisi ovakve postove, odlicni su. Naslov posta mi je posebno privukao paznju. Btw novi post na mom blogu:
    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predobar post zaista. Ideja je vrlo originalna i zanimljiva. Slažem se oko svega, i preporučujem da više pišeš postove slične ovom jer ti ide fenomenalno!♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши