недеља, 22. јануар 2017.

Serije koje su ukrale moje simpatije !


Prvo, da razjasnim i objasnim ono što se danas dešavalo u komentarima. Komentar koji je određena osoba ostavila bez želje da otkrije svoj identitet, priznajem, na početku me je obeshrabrio i pokvario mi jutro, jer je to prvi hejt komentar koji sam dobila nakon gotovo dve godine blogovanja. Međutim, želim i osećam ogromnu potrebu da nakon Instagrama odgovorim i ovde. Priznajem, tema o kojoj sam pisala jeste škakljiva i sama sam bila spremna da se suočim sa svime i svačim, ali samo ako se to tiče te teme i suprotnih stavova. No, ono što je ta devojka napisala u komentarima,prevazišlo je moja očekivanja. Jer, niko mi ne može pričati da bih se trebala stideti sebe ili  da nemam pravo padati u depresiju, jer ne znam kako sve teži životi postoje oko mene same. Varaš se, znam. Ali ti očigledno ne znaš da ne možeš govoriti čoveku da nema pravo biti tužan jer neko proživljava gore, jer ti se to isto hvata kao da govoriš nekome da nema pravo biti srećan, jer neko ima bolje. Ili da sam možda luda jer sam zaljubljena bila u Albanca, kao ni objašnjavati mi šta su sve oni radili na ovim prostorima, jer je očigledno zaboravila da ja na Kosovu živim i da su to radili i mojoj porodici i meni bliskim ljudima. Međutim, ja nisam osoba koja pamti zlo niti osoba koja mrzi i nikada neću mrzeti nekoga na osnovu boje kože ili nacionalnosti kojoj pripada. Ne možeš knjizi suditi na osnovu korica i ako  je on Albanac, ne mora značiti da je podjednako loš ili hladnokrvan  kao i generacije pre njega. Sa jedne se strane zahvaljujem svima koji su izdvojili vreme i odgovorili joj na komentaru, a sa druge strane smatram da nije bilo potrebno pridavati joj toliku  pažnju. Ako je ona imala sve to za reći, drago mi je što je i rekla. Samo pitanje koje me muči jeste zašto joj trebalo pola godine da se izjasni, jer je taj post o njemu, izašao krajem avgusta prošle godine ?

No, kad smo uspeli raščistiti to i kad sam sve što sam i htela napisala, možemo preći na samu temu ovog posta. Prelistavajući prethodne postove shvatila sam da sam previše pažnje pridavala filmovima, dok o serijama ne postoji niti jedan jedini post, te kako bih to promenila u ovom postu vam donosim par omiljenih serija koje vam preporučujem i koje možete pogledati za vreme zimskog raspusta koji nam se polako približava. Izdvojila sam najbolje od najboljih koje sam pogledala, pa se nadam da sam vas uspela zainteresovati za bar jednu. Uživajte !


   The Originals


Bez obzira na činjenicu da sam tek završila sa drugom sezonom i da sam vraški besna na sajt preko kog je gledam, a koji užasno sporo objavljuje nove epizode, ova serija će uvek biti jedna od mojih omiljenih. Prvo delo koje se sastoji od naučne fantastike sa delićima horora koje sam ja pogledala i svakako i prvo delo koje me je izulo iz cipela i oduševila me. U središtu dešavanja jeste porodica izvornih vampira Majklson,te i sama priča počinje kada se Elijah,  Rebeka i Klaus vrate u New Orleans, odnosno u grad iz kojeg su pre mnogo godina pobegli od oca. Grad je sada pod upravom Klausovog štićenika Marsela i Klaus je spreman uraditi sve da povrati izgubljenu moć i svrgne Marsela sa trona. U toj uzbudljivoj borbi za teritoriju i moć, prepliću se ljubavni trouglovi, stare romanse i neobrisivi tragovi prošlosti, te tako taj skup ovu seriju čini posebnom na mnogo načina !



Acil Aşk Aranıyor

U prevodu sa turskog naziv ove serije jeste Hitna ljubav i takođe nalazi se u samom vrhu moje lestvice savršenstva. Isprepletana humorom  ova neodoljiva priča će vas u isto vreme naterati i na suze i na smeh. Sinan i Nisan se upoznaju na jedan veoma način i to saznanjem da žive u istoj zgradi i njihov prvi susret ne obećava puno, jer mu se Nisan greškom zalepi uz kola a kasnije mu i prospe posuđe pred vratima stana. A onda, onda shvate da je Nisan Sinanov asistent i da rade u istoj bolnici. Svakodnevno se boreći sa ljudskim životima, neodoljiva romansa se nastavlja. :)





El Internado


Kada počne nova školska godina u prestižnom internaru Crna Laguna, svi zaposleni biće prepuni volje i entuzijazma. Internat u sred šume pravo je mesto za slanje bogate dece koja traže najbolje obrazovanje. Međutim, da li je na prvi pogled prestižan internat upravo to ? Nestanak jednog profesora i kasnije pronalazak njegovog tela u šumi, pet nerazdvojnih drugova vodi do tavana i pronalaženja crteža jednog od pet nestalih dečaka pre mnogo godina. Skice koje pronalaze vode kroz tajne prolaze ispod internata, odnosno vode do mračnih tajni koje se skrivaju ispod i shvatanja da je nestanak profesora i pet dečaka u prošlosti, možda i nije tako bezazlena stvar. Internat koji pohađaju u prošlosti je zapravo bio sirotište i mračna tajna koja stoji ispod, jeste da iza svega stoje dve moćne organizacije. Jedna koja je trgovala organima tih dečaka, a jedna koja godinama unazad traga za nestalim blagom. I da, nijedan profesor tu nije slučajan i nevin. Priča koja me je ostavila bez daha, priča koja me je naterala i na suze i na ne znam ni ja šta. Davne 2013. gledala sam je sa dedom zajedno i od tada je ona definitivno nešto najlepše što sam pogledala. Radi se o španskoj seriji i kako sam je gledala davno, zamolila sam deda da me priseti nekih stvari a i potražila sam pomoć i od interneta malo. No, svakako mislim da ću je pogledati opet uskoro !



American Horor Story

Na samom kraju, serija koju sam juče počela pratiti. Nemam određene utiske, jer sam još na prvoj epizodi ali sam dosta pohvala čula, tako da je mislim odgledati do samog kraja. Posebno me je privukla činjenica da svaka sezona ima drugačije  glumce i radnju. Prva sezona nosi naziv Kuća ubistva i radi se o porodici Harmon koja se useljava u kuću u kojoj je pre nekoliko godina izvršeno jedno ubistvo i jedno samoubistvo. Druga sezona jeste Ludnica, odnosno govori o sestri Džudo koja vodi instituciju za mentalno nestabilne osobe. Treća sezona jeste Veśtičje kolo i predstavlja borbu veštica u New Orleans-u u prošlosti ali i sada. Radnja četvrte sezone nosi naziv Cirkus i prati jedan od zadnjih američkih cirkusa u kom su nastupali ljudi sa posebnim i neobičnim sposobnostima. Peta sezona nosi naziv Hotel i govori o porodičnom čoveku i detektivu koji otkrivaju seriju ubistava a cela dešavanja ih vode u hotel Kortez. Mislim da je šesta sezona zadnja i da je tema izgubljena kolonija, ako se dobro sećam. Meni se za sada dopada a i ovo dosta obećava, tako da sam se odlučila da je pogledam. :)


12 коментара:

  1. Nisam gledala nijednu od navedenih serija, ali vec dugo planiram da pogledam The Originals. Ako ti sajt izbacuje veoma sporo nove epizode, pokušaj sa serijal.com. Ja gledam preko njega. što se tiče drugih serija, ako ih nisi pogledala prepoučujem ti The Vamire Diaries, Preety Little Liers ili Once Upon A Time. Serije su predivne. Što se tile anonimca, mislim da on nema hrabrosti da pokaže svoje pravo lice pa komentariše sa anonimnog. I šta ako imaš dečka Albanca, nije on kriv što su njegovi preci radili loše Srbima, on nije kriv ni zbog čega. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Ništa od ovih serija nisam gledala,ali lepo što nisi stavila PLL ili neki tako kliše.Znam da je moja mama gledala internat još dok sam ja bila mala.Tada sam je se plašila ali sada si me privukla da je pogledam,i sigurno ću na predstojećem raspustu.

    http://mywonderland-xoxo.blogspot.rs/2017/01/5-saveta-koji-ce-poboljsati-vas-blog.html

    ОдговориИзбриши
  3. Planiram već duže vrijeme da pogledam prvu seriju. Obožavam takve tipove serija, ali nikako da pogledam The Originals. Moraću sada da je pogledam. Vjerujem da su i stale serije super. Divan post♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Odgledala sam prvu epizodu serije The Originals,ali nije mi se svidela..jer ne volim serije sa vampirima..
    Ali si me definitivno zainteresovala za seriju American Horror Story,pogledacu je za raspust. Samo ako mozes da mi kazes na kojem sajtu je gledaš..?
    Preporučujem ti da pogledaš tursku seriju Gülümse Yeter,odnosno u prevodu Osmeh je dovoljan..

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam pogledala nijednu od ovih navedenih serija. Ne volim da gledam vampire i tako to, ali možda ću pogledati neku epizodu serije The Originals. ��

    ОдговориИзбриши
  6. Od svih navedenih srija gledao sam samo American Horror Story koji je izgleda sve strašniji iz sezone u sezonu xD Nisam siguran za ostale ali voleo bih da pogledam The Originals :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Super post draga! Nisam gledala nijednu od navedenih serija međutim pogledaću neku za vreme raspusta. Ja tebe pratim pa bi mi bilo drago da uzvratiš.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. american horor story je super stvar, ali nhe mogu da spavam dva dana posle
    Zapratila sam te, svrati na moj blog ako zelis.♥
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Post ti je odličan, kao i cijeli tvoj bog. Bilo bi mi drago kada bi i ti pogledala moj blog.
    Dodala sam te, ako želiš i hoćeš uzvrati.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan ppst! Zainteresovala si me za svaku od ovih i digurna sam da cu pogledati neku od njih, pogotovo jer nemam koju da gledam do aprila, kada ce izaci poslednje epizode pll-a - serije kojom sam neuzmerno odusevljena
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Nisam gledala ni jednu od navedenih serija pošto sam trenutno opsednuta Shadowhunters-ima, ali čim završim bacam se na neku od ovih :)

    ОдговориИзбриши
  12. Slazem se za AHS i Internat.Divan http://ellalavomg.blogspot.com/ti je blog.Jako mi se dopada i zaista lijepo pises i imas ukusa.Pratim te.

    ОдговориИзбриши