среда, 11. јануар 2017.

Pravim pauzu.




Zdravo ljudi. Verovatno je umesto ovog trebao izaći post koji sam juče napisala i žao mi je što ovo pišem, ali da. Povlačim se sa blog scene na neko vreme. Nemam pojma na koliko dugo, ali neću puno valjda. 


Užasno se osećam i prolazim kroz jako stresan period ovih dana. Ništa mi ne može krenuti na bolje i sve što sam gradila ovih godina se polako ruši. Plašim se činjenice da mi se prošlost smeje iza ugla, da me opet čeka isto. Ljudi moji, uništena sam. Potpuno bespomoćna i samo čekam da se ono čega se plašim desi. A izgleda da hoće. 


Niko me ne razume. Ni prijatelji ni porodica. Ali razumite vi. Molim vas, značite mi jako puno ! Jedva stojim na nogama i povukla sam se sa svim društvenih mreža. Ljubim vas i volim sve. Ne zaboravite me :)

6 коментара:

  1. Samo ostani jaka, verujem da ćeš prebroditi sve! Mi te čekamo. <333

    ОдговориИзбриши
  2. Čekamo te Alia kako si nas i ostavila. TI TO MOŽEŠ PREBRODITI.

    ОдговориИзбриши
  3. Jaka si ti,samo izdrži ❤.Mi te razumemo!

    ОдговориИзбриши
  4. Znam da ćeš izdržati jer si jedna psihički jaka djevojka. Jedva čekam tvoj povratak, a ako ti treba nečiji savjet ili samo da te sasluša, uvijek imaš nas čitatelje koji će te razumjeti i pokušati ti pomoći. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi je žao! Nisam se nadala da je neki ozbiljan problem u pitanju, mislila sam da je samo do nedostatka inspiracije. Samo budi jaka, sve će to nekada proći draga, bit ćeš dobro, vjerujem u to!
    Hvala ti što si nam se obratila ovako iskreno, ja se nadam da će sve to uskoro završiti i da ćeš se jako brzo vratiti vesela! <3 <3 <3 <3

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoooj draga moja, budi hrabra, veruj mi da te svi mi razumemo i uzmi koliko god ti vremena treba dok se dobro ne ocitavis <333 Svima se desavaju takvi periodi u zivotu i znam da je mnogo tesko, ali kada ti ovaj perio prodje, bices mnogo srecnija :) Vole te tvoji citaoci najvise na svetu, samo budi jaka <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши