петак, 27. јануар 2017.

Pišem ono o čemu vi želite čitati !




Ajmo iskreno malo. Paralisana sam strahom da moj blog kreće nekom silaznom putanjom i koliko god tvrdila da je komentar anonimca samo prolazno nešto, mislim da mi je ulio malu dozu nesigurnosti u samo moje pisanje. Imam dosta spremljenih postova, ali je par njih bazirano na događajima koji sa sobom vuku taj negativitet i jednostavno se bojim njihovog objavljivanja i takvih komentara. Kako bih sebi ulila samopouzdanje i jednostavno sigurnost u sopstveno pisanje, obnavljam ideju koju sam već jednom bila primenila ovde !



U komentarima ispod ovog posta, možete mi ostaviti temu koju bih ja u sledećem postu mogla razraditi. Od par onlajn prijatelja dobila sam podršku da ovo uradim, a i znam da vam se prošlog puta dopalo i da je par blogerki uradilo slično ( zbog čega mi je iskreno drago ), te sam tako pristala na ovo i nadam se da ćete biti kreativni i reći iskreno ono što bi voleli da čitate. Nebitno da li se radi o savetima, iskustvima ili motivacionim postovima, gotovo da sam spremna probati sve i svašta !

Prvi post zasnovan na vašim idejama izaćiće za dva dana, te se unapred radujem komentarima :)

8 коментара:

  1. Jako mi se dopao post o serijama, pa bi mogla uraditi tako i sa filmovim. Dalje, mogla bi uraditi post sličan prošlom, sa savetima za lakši život (life hack). Mogla bi uraditi neku rutinu, ili uraditi neki Q&A. A mogla bi uraditi i neki motivacioni post. Meni, iskreno, to ne smeta i jako mi je drago što ih vidim na tvom blogu. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Prvo,da ti kažem da nema potrebe da se plašiš komentara onog nebitnog anonimca. Treba da budeš svesna,da ćeš se kroz blogovanje susretati sa još mnogo takvih komentara,ali oni ne smeju da te uzdrmaju..
    Možeš napisati post u kojem ćeš nam opisati najbolji/najgori dan u životu,ili o tome kako si se suočila sa svojim strahovima..ja obožavam čitati ozbiljnije postove na tvom blogu,pa se nadam da ćeš napisati tako nešto..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se da je obo tboj blo i daa treba da pises ono sto zelis, a kome prija ostace i citati, a kome ne odgovaras... pa pusti samk te osobe iz svog zivota i znaj da ti one nisu potrebne da bi napredovala. Radujem se novom postu, bas onom koji ti stpji u radnoj verziji i zelis da ga objavis. ♡

      Избриши
  3. Ja obozavam citati Story Time, DIY projekte, pa i one motivacione postove. Mozes pisati neko tvoje iskustvo (prvi dejt, poljubac, prvi dan srednje; prvi izlazak itd.) i naravno ono sto je svima zanimljivo - mesta ili gradove koje si posetila. Nadam se da sam ti dala ideju sta da pises, sigurno neces pogresiti ako izaberes nesto od ovoga sto sam ti predlozila. Sve ono sto je tebi zanimljivo da pises, nama ce biti zanimljivo da citamo. :) <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sve obožavam da čitam, najviše volim one tematske postove. Nešto poučno, neki savet , koja su tvoja iskustva u nekim situacijama i slično. Volim takođe diy, preporuka filmova i sl.
    Ali opet najviše volim poučne postove, gde se može nešto naučiti ili spremati kako da mi odradimo to ako me kapiraš naravno. Nešto što si ti prošla pa da daš savet ostalima kako da postupe i nešto tako. Nadam se da razumeš jer sam iskomplikovalaaa. ☺

    Moj link bloga : http://broken55.blogspot.rs/?m=0
    Ako možeš pogledaj post gde pitam za pomoć, hvala! ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Alija, ako se sećaš, ja sam od početka svog blogovanja zapratila tebe i verno čitala tvoje postove, te sam ti više puta rekla da ne odustaješ od blogovanja. Kod mene je takva situacija da me najblizi prijatelji ne podrzavaju u blogovanju, ali me to ipak nije navelo da prestanem sa pisanjem svojih postova, te i tebi preporucujem isto. Piši postove kakve god ti želela, makar i nosile taj spomenuti negativitet u sebi, oni su samo tvoji, i trebaš biti ponosna na njih, sve dok ih pišeš srcem. Ja se radujem tvojim postovima, kavi god bili, imaš moju najiskreniju podršku. Ne bih previše predlagala o čemu da pišeš, mislim da to treba da ostane tvoj izbor.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Ja mislim da treba da pišeš ono što ti voliš i želiš. Ako voliš da pišeš motivacione postove slobodno ih piši jer se oni većini dopadaju. Mada bih volela da pišeš i neke recenzije ili favorite. A što se anonimnog hejtera tiče on se ne bi zvao hejter da ne ugrožava dan drugima svojim lošim komentarima. Mislim da je njegovo mišljenje potupuno pogrešno, jer ti nikada nisi samosažaljevala sebe. Mislim da te to ne treba toliko doticati, jer je on samo jedan osoba koja voli da ostavlja hejt komentare. Nadam se da više nećeš dobijati hejt komentare.

    ОдговориИзбриши
  7. Molim te, nemoj da dozvoliš da te zajedljivi komentari odvrate od pisanja i uživanja u onome što stvarno voliš, naročito ako su još i anonimni. Ti si divna devojka, i tvoje pisanje uveseljava mnoge ljude, nemoj da odustaješ samo zbog zlobnih ljudi koji ne shvataju tvoje kvalitete. :) <3
    Meni se su jako dopali postovi u kojima si iznosila mišljenje o nekim blogerskim problemima i nedoumcicama (kao što su bili 'Da li je brisanje komentara dobro za sam blog' i 'Da li je manjak komentara dovoljan razlog da se odustane od bloga'), pa ako bi imala inspiracije za to, moj je predlog da pišeš nešto slično. :) Takođe, tvoji Storytime tekstovi su jako zanimljivi, i pravo je uživanje čitati ih. :)

    introverted-dreamer.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши