четвртак, 19. јануар 2017.

Par omiljenih stvarčica




Kako bi se malo oslobodili negativiteta koji je vladao ovde i kako bih se i ja malo opustila i oprobala u nečemu drugačijem, danas vam donosim par proizvoda koje često koristim i koji su mi na neki način omiljeni. Možete zanemariti malo beskorisnog blebetanja ispod, jer mi se omaklo kontroli a i imajte na umu da nisam iskusna u ovome. Uživajte  :)


Garnier Pure Active 3 in 1

Do skoro sam imala besprekornu kožu lica i jednostavno jedino što mi je bilo potrebno jeste dobra krema. Međutim, to se promenilo, nažalost, te sad neretko mučim muku sa raznim iritacijama, mitiserima i ostalim nesavrśenostima. Pre nekih mesec dana sam u jednom marketu naletila na ovaj proizvod, a kako sam ga jednom pre bila koristila dok sam boravila kod sestre od tetke, uzela sam ga od sve preko tako, da imam kad mi zatreba. I krajem prošle godine i početkom ove, zbog praznika i tih događaja nosila sam śminku par puta i bum ! Lice mi se bukvalno oštetilo k'o da sam 21. dan nanosila šminku, spavala sa njom i nikad je ne skidala već samo nanosila nove i nove slojeve. Ne preuveličavam. Ne znam da li je do proizvoda koje sam koristila ili ne, u komentarima mi možete napisati ako imate sličan problem. Eh, onda sam iskopala ovaj proizvod iz fioke i nanela ga na lice. Inače,ovo vam je kao 3 u 1, odnosno imate gel za čišćenje, piling i masku. Ja sam ovo zadnje stavila i jednostavno nakon par puta lice mi se koliko toliko oporavilo. Napomenuću samo da je proizovod namenjen masnoj koži, te da ga toplo preporučujem. 



Nivea Milk & Honey

Zimi sam užasno nervozna, gotovo uvek i skoro da ne mogu pronaći nešto za tuširanje što će me opustiti i jednostavno naterati da zaboravim na probleme svakodnevnice. To dodatno otežava činjenica da imam užasan izbor ovakvih gelova za tuširanje ovde, no nećemo o tome. Kad sam naletela na ovaj proizvod, sama kombinacija mirisa podsetila me je na neku toplinu, opuštanje i ove hladne dane i nisam napravila grešku što se toga tiče. Svideo mi se proizvod,jako, tako da sam ga brzo i spucala, ali nebitno. Inače, ima još neko problem da ne može odoliti ovakvim stvarima, te kad ode po jedan gel za tuśiranje, vrati se sa tri/četiri ? Recite mi da nisam jedina. 



Wash & Go 100% volume shampoo

Oduvek sam imala problema sa masnom kosom i to je dovodilo do toga da mi kosa ujutru bude lepa a odmah uveče masna, k'o da je nisam tog jutra oprala nego pre deset dana. Dugo sam lutala među proizvodima, šamponima i koristila i probala sve. Prethodni Wash and Go, šapon nije bio protiv masne kose ali mi je dosta pomogao, tako da sam odlučila probati ovaj. Za sada mi se dopada, prekjuče sam ga krenula koristiti, ali mi kosa izgleda dosta dosta drugačije !



Dove beauty cream bar


Gajim ogromnu ljubav prema Dove proizvodima, ali posebno prema njihovim sapunima. Često ih koristim za pranje lica i jednostavno oduševljena sam ovim, miris mu je tako nežan gotovo božanstven a moje lice nakon korišćenja izgleda mekše na dodir. 



Oriflame Eclat Weekend


Kad mi je tetka donela ovaj parfem, jednostavno vrištala sam pola sata. Miris vam ne mogu opisati, nisam dobra u tome, ali tako ume opiti  da ja ne mogu jednostavno objasniti. Bočica mu je takođe jako simpatična i nežna, a ja vam ga toplo preporučujem ako ste u potrazi za nekim dobrim parfemom. :)


22 коментара:

  1. Proizvodi su predivni, i znam kakvi su, zato što i sama posedujem većinu. Imaš pravo što si ih svrstala u omiljene jer su stvarno za 5 zvezdica. Posebno ovaj Oirflame parfem. Mogu potvrditi da predivno miriše, bolje od bilo kog koga sam probala. A i Dove sapuni su nešto posebi. Prelepo mirišu i pogodni su za umivanje. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Novi izgled bloga je fantastičan.

      Избриши
    2. Zahvaljujem se, draga moja. Drago mi je što delimo mišljenje. Smrzla sam se dok sam uređivala taj izgled i jako sam se potrudila, tako da mi je jako drago što ti se sviđa ♡

      Избриши
  2. Diivan post,prve dvije stvari imam i ja slicne,stoga potpuno razumijem zasto su se nasle u ovom postu :)
    Inace izgleda bloga fantastican!
    Nadam se da ces ostaviti komentar na mom zadnjem HAUL postu--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/haul-banggooddresslilynastydresstwinkle.html

    ОдговориИзбриши
  3. Okej, priznaj: što si napravila sa slikama? Izgledaju FE-NO-ME-NA-LNO! Kao da si koristila opciju blur za pozadinu i izoštrila proizvod. Nauči me!
    A drugo, imaš talenta za recenzije, doslovno, i moram ti reći da si me zainteresirala za ovaj Dove šampon. ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo, hvala ti. Uradila sam upravo to, tako da mi je drago da je ispalo dobro i da ti se svidelo. ♡

      Избриши
  4. Imamo skoro sve iste proizvode. Planiram da kupim Garnier Pure Active 3 in 1 zato što su mi izašle puno bubuljica. Imam istu Niveinu kupku koju sam dobila na rođendan od jedne veoma drage osobe, i mogu reći da je savršena i da me je njen miris oduševio. A što se parfema tiče mislim da predivno miriše.

    P.S. Fotofrafije su ti zaista predivne, mislim da ćeš ti jednog dana zaista biti uspešna u fotografisanju.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post, draga! Nemam ni jedan od ovih proizvoda ali drugarica mi je pohvalila Wash & Go sampon a i cula sam jos od par cura da je dobar pa onda ne sumnjam da je odlican.

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Ako muku mučiš sa masnom kosom, mislim da je ovo prava stvar ♡

      Избриши
  6. Supet stvarčice. Obožavam Nivea proizvode. Koristila sam Wash&go ali samo od aloje i zaista je fenomenalan. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Od navedenih sam probala samo prvi proizvod.Ostali mi deluju zanimljivo. <3:)
    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Sve stvarčice se čine super. Imala sam taj šampon, međutim, morala sam da ga promijenim, ali sam još uvijek ostala na Wash & Go. Divan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumemo se. I ja često menjam šampone, jer mi nakon nekog vremena jednostavno oslabi dejstvo iako je u početku sve bilo odlično. Hvala ♡

      Избриши
  9. I ja koristim ove stvracice draga. i jako sam zadovoljna njima. Bilo bi mi drago ja uyvratis u moj blog.

    justindream004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Takodje i ja koristim nekih od ovih stvarcica. I priznajem jako su divne. Pratim te pa ako zelis uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Meni se svidja ovaj post, Alia, super to idu recenzije! Ocekujem jos neki u skirije vreme, jer si zaista sjajno odradila posao. A i slikama necu govoriti... (sjajne su!)♡novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши