четвртак, 26. јануар 2017.

10 činjenica/saveta za lakšu svakodnevnicu !



Ljudi moji, koliko sam samo inspirisana da pomažem, delim savete i motiviram sve  oko sebe, da ne mogu opisati to. Muku sam malo mučila da odaberem idealnu temu i uglavnom i sam naslov ovog posta, ali mi je jučerašnji dan stvarno bio poseban na neki način iako nisam nešto naročito ni radila. Vreme sam posvetila malo sebi i svojim snovima. Pisala, razmišljala i jednostavno osećala se ispunjenijom i srećnijom nego ikad. Vredi pokušati, zar ne ? Eh, kako bi vama, ali i meni, svaki sledeći dan bio takav, ja vam u ovom postu donosim nekoliko činjenica sa kojima se svakodnevno morate voditi.

1. Smirenost je majka ispravnih odluka. Ne kaže se uzalud prvo izbroji do tri, pa tek onda pričaj, jer je svaka odluka donešena u tim trenucima i isključivo vođena sekundarnim besom, jednostavno nešto što se kosi sa zdravim razmišljanjem! Ne dozvolite sebi da ishitrena i trenutna osećanja pomute i unište nešto, tako da sledećeg puta kad vas neko izbaci iz takta i dovede vas do granice pucanja zdravog razmišljanja, samo stanite, dišite duboko i smirite se pa tek onda odgovorite.

2. Niste pogrešno postupili ako ste i dalje uvereni u sopstvenu ispravnost. Ne dozvolite da vas neko ubedi u suprotno.

3. Propuštena prilika će uvek boleti više od pogrešnih odluka. Zato, sledećeg puta kad razmišljate da li je ispravno ono što planirate ili da li je to samo još jedna pogrešna odluka u nizu, samo se setite da ste to nekada želeli pa razmiśljate o tome i da ćete se kajati ako to i ne učinite.



4. Kada se dvoumite i jednostavno ne možete odlučiti između dve stvari ili dve osobe, samo bacite novčić nakon što odredite koja osoba predstavlja glavu a koja pismo. U  sekundama padanja tog novčića na pod, osoba za koju podsvesno navijate i molite Boga da ona padne, jeste ona koju stvarno želite.


5. Ne razmišljajte i ne razbijajte glavu sa stvarima koje su se već desile. Šta bi bilo da je ovako bilo, šta bi bilo da tako nisam postupila ili da to nisam rekla... Jednostavno je tako bilo i tako je trebalo biti, zato okreni taj list i zavoravi više to !


6. Ako vam osoba nedostaje, nazovite je.


7. Ako se želite dopisivati, javite se.

8. Ne čekajte servirano jelo na tanjiru uvek od života i nikad se ne nadajte previše, jer u velikom broju slučajeva ne dobijete ono što ste hteli jer ste imali prevelika očekivanja.

9. Svaki je dan jedna nova prilika da budete ono što jeste i da se više približite svom snu. Znajte da je iskoristite na prav i realan način.




10. Ne osuđujte sebe. Sve što ste uradili,uradili ste iz najboljih namera. Naučite ceniti sebe, jer je to jedino vredno u životu.


Primenite samo neke od ovih saveta, bar na dan i primetićete jasnu razliku. Od srca vam želim ugodan i lep ostatak dana,uživajte ! 

5 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Bas lepo draga. Pratim te pa ako hoces uzvrati

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme, fenomenalan post. Baš mi se dopao, sjajan se. Nisam znala za par stvarčica koje si navela, ali sada vjerujem da će mi svakodnevnica biti lakša:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Svaka čast za napisani post, sve si tako pametno rekla! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve si jako lepo kazala i ovi saveti će mi sigurno pomoći da imam lakšu svakodnevnicu. Često sam brzopleta pa umema da lupnem nešto, pa da posle shvatim šta sam rekla i da se postidim toga. Zato prvo razmislim pa posle to kažem. Novi post je na mom blogu: laAdda

    ОдговориИзбриши