петак, 23. децембар 2016.

Vi to možete !





Ova godina bila je paklena za mene,ali i veoma poučna sa druge strane. Izdešavalo se puno toga o čemu ne želim ni misliti iskreno, puno toga o čemu ne mogu pričati i puno toga na čiju pomisao suze kreću na oči. Ali mi pričamo o 365 dana i ja jednostavno ne mogu reći da je svaki od njih bio takav, crn, ne naprotiv. Bilo je dana u koje sam sam se počela kleti, dana u kojima sam uživala i jednostavno dana kad mi osmeh nije silazio sa usana. Taj zbir svih srećnih trenutaka  i onih manje, me jednostavno usrećuje na neki sasvim spontani i krajnje besmisleni način. Osoba sam koja izbegava pesimizam, gleda onu malu dublju stranu svega i trudi se da u svima nađe mrvicu dobrote i pozitive. Međutim, gotovo da je svaki čovek u mojoj okoloni obojem nekim sivilom,dosadom ili jednostavno tim pesimizmom kojeg iskreno prezirem. Gotovo da su svi oni pomireni sa svim što im se dešava, jedini cilj im je da poguraju još ovaj dan i da još prođe samo ovo. Mrzim to ! Niko od njih nema svoje snove, želje, ciljeve. Ajde da sada pričamo o momcima ili pak nekim starijim osobama, ja vam pričam o mojim vršnjacima, deci koja imaju svega 13/14  godina. I svi oni plaśe se jednog i ta im je jedna stvar  dovoljno jaka i snažna da stoji ispred svakog svetla budućnosti..



Uspeh je teška staza obmotana trnjem, padovima i suzama, međutim, šta se dešava kada je jednostavno zaobiđemo ? Odlučimo da samo sedimo skrštenih ruku i čekamo sudbinu, mirno i poslušno. Odlučimo da pomirljivo posmatramo sve oko sebe, divimo se nekim ljudima ali za svaku osobu koja je iole bolja od nas govorimo da ćemo svi jednom umreti i zavrśiti pod zemljom bez ičega od onoga što posedujemo. Ali, ljudi moji, nije poenta u tome što ćemo svi jednom umreti, već je poenta da ovaj život odradimo, živimo na jedan zavidljiv i nama jedini i najbolji način. Poenta je u tom ispunjavanju svojih snova, ciljeva. Poenta je u dohvataju sopstvenih zvezda sreće. Poenta je da jednog dana ustaneš, sa ponosom se pogledaš u ogledalo i izgovoriš : Au, uspeo sam. Poenta je da pogledaš sve rane koje si zaradio i budeš ponosan na svaku od njih. Da pogledaš neprijatelje i ljude koji nisu verovali u tebe, u lice i nasmeješ im se. Da jednostavno definišeš svoj uspeh i staviš na to tačku. 



Ali tu je taj strah. Iza uspeha, pored njega ili ispred, uvek stoji ta negacija . Neuspeh. Reč na čiju se spomen malo lecnemo, zadrhtimo i jednostavno poželimo da se nikada ne susretnemo sa njom. Međutim, moramo svi mi biti svesni jedne stvari. Bolje je pokušavati, truditi se i krvavih ruku doživeti neuspeh ili možda čak uspeh, nego samo sedeti i susretati se oči u oči sa neuspehom, svakodnevno. Morate znati da niko nije tu gde jeste, jer mu je to sa neba palo. Zamislite samo da su poznati fudbaleri imali stalni strah od činjenice da mogu pasti tokom igre ili polomiti nogu. Da su se pisci bojali reakcija na njihova dela. Modeli bojali činjenice da će stalno postojati ljudi koji će ih prezirati i govoriti im da su ružni ili debeli. Da su se svi jutjuberi bojali negativnih komentara. Prokleto, nikad ne bi postigli ono što su i nikad ne bi imali slavu koju danas imaju ! 



Zato, sledećeg puta kad vam neko stane na sred puta i kaže vam da ne možete ostvariti svoje snove, stane vas ubeđivati da su oni preveliki ili gotovo na granici nestvarnog, samo se nasmejte. Kad sledećeg puta vi sami pomislite da to ne možete, otvorite ovaj post jer vam ja sada kažem da vi to možete ! Možete sve što ste ikada poželeli i trudili se da to dobijete. Život je stvar izbora, sami birate kako ćete provesti svoj i jednostavno potrudite se da u kasnim godinama imate nešto iz prošlosti što će vas uvek nasmejati i oraspoložiti. Onaj osećaj uspeha je neverovatan, ne dozvolite sebi da ga nikad ne osetite i nikad ne doživiti. Zapamtite, vi to možete ! :)

8 коментара:

  1. Prelep post!!!♥♥♥
    pratim te pa ako zelis,molim te,uzvrati: http://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Da li si razmisljala da jednog dana postanes pisac? Ja bih istog trena kupila tvoju knjigu!

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek kad pročitam tvoj neki post kažem 'Au' sva očarana i oduševljena. Draga moja, ti tako umeš da motivišeš ljude. Pročitala sam zaista dosta postova na ovu temu, ali samo mali broj me je zaista motivisao. Ovaj stavljam na broj jedan! U potpunosti se slažem sa tobom. Niko ni nema pravo da ti priča da nećeš uspeti, a kad ti kaže, ti nemoj to olako da prihvatiš, to je samo još jedna sitna duša koja ne veruje. Ako ne uspeš, nema veze, bitno je da si se trudila i verovala. Neki drugi put ćeš sigurno uspeti! Još jednom, svaka čast na ovakvom postu! Evo jedne male ideje za neki budući post: kako pobediti lenjost. Šaljem zagrljaje! :*

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Alia, ti si neverovatna. Ti nisi ni svesna koliko talenta imaš u sebi. Baš kao što si i rekla nikada ne trebamo odustajati zbog drugih. Oni mogu samo da pričaju prazne reči, ali da to nas ne dotiče.
    Nikada ne treba odustajati, čak i kada je najteže. Ti imaš taj talenat, koji nikada nisam videla. Verujem da ćeš nekada napisati svoju knjigu koja će biti delo koje se ne zaboravlja. Nikad nemoj gubiti nadu u sebe jer ti si neviđeni talenat.

    ОдговориИзбриши
  5. Doslovno sam zinula i još 5 minuta gledala post razgročenih očiju nakon što sam ga pročitala. Imamo doista sličan stav oko uspjeha i neuspjeha, nažalost mene ponekad uhvati ta panika da nešto ne mogu ostvariti, ali nikad do sada nisam odustajala zbog toga. Za svaki san se treba boriti, jer je izreka kojom se vodim "Ne možeš uživati u uspjehu, ako nisi doživio neuspjeh." Svatko od nas ima talent, samo ga treba pronaći i truditi se unaprijediti ga. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши