четвртак, 08. децембар 2016.

Nekoliko trikova / saveta za lakši život !




Pomalo sam skeptična u vezi ovog posta. Po prvi put radim ovakvo nešto, ali sam jednostavno ovog meseca jako raspoložena i željna da pomažem svima što je više moguće, pa vodeći se tom idejom donosim vam par trikova koji vam zaista mogu olakšati život. U nastavku možete pogledati razne savete koji će vam olakšati spremanje za školu,pomoći vam u kriznim situacijama u kojima se svi bar jednom nađemo. Želim samo napomenuti, da sve ovo provereno radi i da je sve ovo ono što ja često koristim, tako da,imate moju reč :)


1. U slučaju da koristite telefon ili tablet kog jednostavno ne možeš otvoriti i skinuti bateriju u slučaju blokiranja, onda svakako znate koja zbrka nastaje kad se ekran jednostavno zaledi. Kako ne bi došlo do totalno krajnje nervoze oko toga, ja imam rešenje za vas. Sve što trebate uraditi prilikom ovakvih situacija, jeste da istovremeno pritisnete dugme za gašenje i dugme za smanjenje tona. Telefon će vam se ugasiti i čim ga kasnije upalite, sve će biti u savršenom redu. 







2. Nema kome se bar jednom nije desilo da prilikom lakiranja noktiju nehotice prospe lak po tepihu. Biću iskrena, meni se ovo desilo mali milion puta i svakog bi puta iznova i iznova trpela razne kritike i izlive besa od strane majke. Pa to je trajalo sve dok nisam otkila jednostavno rešenje kako otkloniti tu fleku a da niko i ne sazna za nju. Sve što trebate uraditi jeste da na još svežu fleku prospete obični aceton za skidanje laka sa noktiju, te da polako utapkavate toalet papirom po tome. Postupak ponovite par puta i fleka će nestati. 



3. Radite DiY projekat ili pak samo običan crtež iz likovnog za kog su vam neophodne bile tempere ili vodene bojice. Znamo svi koliko je samo mrsko čekati dok se sve to lepo ne osuši, pa ga tek onda pospremiti u fasciklu ili krenuti sa dodatnim bojenjem po tome. Eh, kako ne biste gubili dragocene minute na tome, jednostavno uzmite običan fen za kosu i osušite to. Nakon par će sekundi sve biti gotovo. 


4. Ako ne pripadate u grupu matematičkih genija, već se jednostavno solidarišete samnom, a imate koji malo teži zadatak iz matematike za domaći, te znate da će vam užasni matematičar uzeti za zlo ako u školi dođete bez domaćeg, bez zbrke. Sve što trebate uraditi jeste instalirati aplikaciju MalMath, koja je,imate moju reč, stopostotno tačna i ispravna. Prepišite postavku i dobićete postpuno rešenje i objašnjenje. :)




5. Jedini predmet za kog sa sigurnošću mogu tvrditi da prezirem bilo kakav test koji nosi, jeste istorija. Iskreno, mučnina me uhvati kad i pogledam kilometarske lekcije čija se polovina sastoji od silnih datuma. Ono što trebate uraditi jeste prepisati ono najvažnije iz te lekcije ( mrzeće vas ali ćete lakše naučiti ) i onda tokom učenja lekciju podeliti na delove. Krenite prvo od prvog dela, pa drugi i tako ćete na mnogo lakši i bolji način naučiti sve. 


6. Radili ste tekst u školi iz sroskog koji je zaista jako veliki i bukvalno pola i više od toga ne možete razumeti a kamoli pripremiti se da to sutra prepričate ispred nastavnika. Ne očajavajte, zgrabite svesku i nađite autobiografiju tog pisca. Zabeležite nešto o njemu, te onda i par pročitajte čitav tekst. Od svega onoga što zapamtite, nekoliko činjenica iz biografije koje ste pokupili i par vaših zaključaka i mišljenja, napravite mini sastav kog možete naučiti napamet. Sve što trebate uraditi jeste da tokom prepričavanja u školi, izgledate uverljivo i da svoju priču kad kad potvrdite i pokretima ruku, a nastavnik će ostati oduševljen. Provereno radi.  :)

7 коментара:

  1. Fini saveti,ako zelis komentarisi nam poslednji post

    ОдговориИзбриши
  2. Super saveti! :)
    Baš mi je drago da nešto drugačije vidim na tvom blogu. Mogla bi češće da pišeš ovakve postove, odlično ti ide! :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Savjeti su odlični, stvarno svaka čast na ideji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno genijalni saveti, Alijice moja. :) Baš mi je drago da si ovo podelila sa nama. Što se matematike tiče, probala sam dosta aplikacija, ali ovu još nisam, tako da ću definitivno što pre to učiniti. :) <3

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Ajme koliko dugo bisam bila na tvom blogu, cijelu vjecnost haha ali izgled bloga ti je zbilja lijep i post je stvarno dobar, vjerovatno ce se svatko pronaci u barem jednom savjetu i moci ga primjeniti na sebi. Super ideja i nadam se da ce biti jos ovakvih postova, stvarno je korisno. Inace i ja ovako ucim povijest i jedna mi je od najmrzih predmeta jer jednostavno ne vidim bit da pamtim sve te silne godine kad cu ih ionako uskoro zaboraviti haha.
    Inace imam novi post pa baci pogled ako ti se da.;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo su jako zanimljivi trikovi i za vecinu njih nisam cula sve dok nisam usla na tvoj magican blog pun kreativnih ideja :) Jaoj, drago mi je da nisam jedina kojoj je istorija isto sto i horor film, ma i jos gore od toga ahaha :D Mnogo si mi pomogla ovim savetima, a sigurna sam da se i svi ostali koji su procitali ovaj post slazu sa mnom :) Sesti trik je kao stvoren za mene, jer u srednjoj imamo jednu profesorku koja nam stalno trazi da prepricavamo citave romane i ovaj trik koji si napisala ce mi sigurno pomoci <3333 Najbolja si i samo tako nastavi draga moja :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nema sta da budes skepticna, veruj mi, jer su ovi trikovi sjajni i korisni za svaku devojku! Volela bih da nam opet pises o jos nekim svojim trikivima, jer zaista znas da das idlicne savete i predivno to podelis da nama. :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши