субота, 10. децембар 2016.

Knjiga meseca #6 | Nora Roberts - Dragulj moje krune :)




Dok sam pravila spisak za Sajam knjiga, potrudila sam se da i dodam neke knjige koje bi mi mogle poslužiti kao rezrva, zapravo kao dodatak ako se odlučim uzeti još neku. Norina knjiga bila je kao takva, međutim bila je na popustu i iznosila negde oko 200 dinara, pa nisam ni dvaput promislila, samo sam je zgrabila. Nisam puno očekivala ili da bolje kažem nisam znala šta da očekujem, jer mi Nora Roberts do sada nije bila u šakama, ali sam tek nakon čitanja bila zadovoljna i skroz srećna što sam se odlučila baš za nju. 



Svaka je devojčica, bar jednom, u svom detinjstvu poželela da se nađe u dugačkim satenskim haljinama, da okači bisere oko vrata i u kosi zadene tijaru, te uskoči u staklene cipelice. Ukratko, sanjala da postane princeza. Međutim, kako je zaista biti princeza ? Koja su to osećanja koja te proždiru dok gledaš svoje lice na naslovnicama mnogih časopisa i slušaš tračeve o sebi gde god se okreneš ? I da li jedna sasvim nezadovoljna princeza može živeti jedan sasvim običam život ? 


Znamo da nas život ponekad zezne, pa nam stvori tu neku malu zavrzlamu kad je najmanje očekujemo. Njeno veličanstvo princeza Kamila od Kordine odlučila se na jedan korak koji nije nimalo lak i koji je vraški zahtevan. Odlučila je da promeni svoj izgled i sasvim neprimetno ispari iz zamka. A kad to uradi gde će ? Šta će ? 




Oluja. Strašna oluja. Klizavi putevi. Neznani putevi. Šuma i životinje. I ono najgore, blato. A nije svejedno kad se točkovi zariju u blato, pa ni najveća snaga sveta ih ne može pokrenuti. Kamila je znala to, te je natopljena pljuskom koji je besnio, stala na sred puta. A onda se jedan džip zaustavi. 

Džangrizavi momak. Brvanara. Nered. Struja koja nestaje. Nema mobilne mreže. Nema ničega. A onda, ljudske kosti. Saznanje da je u kući sa arheologom. O,Bože. Da li jedna princeza može ostati u takvoj maloj prosotoriji, bez novca, bez ičega ? Može li se ponašati kao najnormalnija osoba? 



Trud, rad, volja i želja. Njena zvezda vodilja bila je želja da se oproba u nečemu što će promeniti njen život i što će je ispuniti. Znala je da Delejni ne može znati da je ona princeza. I nije mu rekla. Ali ako on sazna ? Hoće li je ostaviti ili ne ? Hoće li mu zasmetati njena titula ili ne ? Oh, Bože. Puno zavrzlama, romantike i obaveza. 


Divna knjiga, zaista. Jedno jako lepo štivo, koje će vas nasmejati i oraspoložiti. Ovo je inače knjiga iz serijala Kraljevstvo Kordine, međutim ja vam preporučujem i imate moju reč da možete da je pročitate kao nešto zasebno i da će vas opet oduševiti. Ljubim vas :) 

3 коментара:

  1. Kupila sam ovu knjigu ove godine na sajmu knjiga u Nišu, a posle tvog prikaza jedva čekam da dođe zimski raspust i da počnem da je čitam. Jako si lepo opisala radnju knjige, uživala sam čitajući recenziju. :) <33

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Pročitala sam ovu knjigu pre oko godinu - dve i dopala mi se isto koliko i tebi :) Sjajna knjiga, dopada mi se što se brzo i lako čita i mislim da je idealna za čitanje u toku raspusta :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Mene si uplela u radnju i sada bih zarko zelela da procitam ovu knjigu, koja se vini jako uzbudljuvom. Hvala ti na ovako divnoj recenzihi, a zatim i preporuci, draga! :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши