среда, 28. децембар 2016.

Kako proslaviti Novu Godinu u par različitih varijanti ? || Collab.





Neću da vas lažem, Novu Godinu uvek slavim u okviru porodice i gotovo da nemam pojma kakvo je to biti u društvu prijatelja ili sama u vreme kad čas otkuca ponoć, međutim uz malu pomoć prijatelja i veliku kreativnost odlučila sam da vam u današnjem postu, zajedno sa divnom Sarom, podelim par saveta i možda pozajmim koju ideju kako da ovaj praznik učinite magičnim gde god da se nalazite. Zahvaljujem se Sari na divnoj saradnji, svratite do njenog bloga, nećete se pokajati !


Prvo i veoma važno pravilo, ne pristajte na doček koji vam ne odgovara i koji beži od vaših standarda ! Nije bitno da li se radi o porodici, o izlasku sa prijateljima ili ne znam ni ja čemu,morate imate u obzir da ćete samo jednom čekati 2017. godinu i nemojte propustiti to.

Slavite sa porodicom i dojadili su vam jednostavni načini sedenja pred TV, uz užasan novogodišnji program koji ne volite, ali jednostavno imate ogromno poštovanje prema njima i ne želite im pokvariti raspoloženje i rutinu, a u stvarnom životu sve više kvarite sebi raspoloženje. Mislite da izlaza nema, varate se !  Postoji bezbroj načina da se opustite i zaboravite na dosadu :

Pitajte majku da vam priča o prošlim vremenima i danima kad ste bili mali. 

Gledajte novogodišnji fim, koji ste ranije već gledali sa porodicom. 

Budite veseli,raspoloženi i tek će vam tada sve krenuti na bolje. 


Raspitajte se o tome kako se Nova Godina slavila ranije, te tako pokrenite tu priču. 

Zamolite porodicu da promene kanal i da im vi odglumite DJ to veče, biće interesantno. 

Trudite se da se što češće smejete, opustiće vas to a i oslobodiće pozitivnu energiju u prostor oko vas. 




Po prvi put odlazite kod prijatelja i skeptični ste oko toga da li je to prava odluka, imam rešenje za vas ! Možete :

Igrajte istina/izazov ili neku sličnu igru, ako vas je više naravno. 

Naručite picu ili neku hranu i ušuškajte se pod toplom dekom. 

Napravite što više spontanih slika,to je ono što se pamti ! 

Pevajte i plešite a možete organizovati i karaoke najt. 

Gledajte film. 

Jedna drugoj možete pričati o stvarima koje planirate uraditi tokom sledeće godine. 

Pokrenite priču o vašim iskustvima tokom prethodne godine i podelite znanje koje ste stekli. 

Možete odgovarati međusobno na pitanja koja ste drugu hteli postaviti tokom godine, ali niste imali hrabrosti. 




Ako ste pak raspoloženiji za lepo opuštanje kod kuće i ako želite Novu Godinu provesti sami, ne očajavajte i ne koristite izgovor da će vam biti i previše dosadno. Ima bezbroj načina da se zabavite :

Čitajte knjigu. 

Organizujte jedan maraton božićnih filmova. 

Zovite prijatelje/rođake sa kojima odavno niste pročitali. 

Javite se simpatiji preko Instagrama ili uradite nešto potpuno ludo te noći. 

Jedite slatkiše do mile volje, jer te noći granica nema !

Budite opušteni. 

Tačno u 00.00 izađite na terasu i uživajte u magičnom nebu. 

Razmislite dobro o svemu što ste uradili tokom ove godine i pokušajte da samo najbolje prenesete u sledeću. 

Bitno je da se vi zabavite, da se vama ta noć ureže u pamćenje. Budite opušteni, vedri, puni pozitive, jer na kraju bitno je da samo budete uz one koje volite ili uz ono što volite. Budite posvećeni sebi maksimalno, radujte se otvaranju poklona. Radujte se samoj godini koja nam dolazi, poslednji put udarite crtu na ispunjene želje i planove i krenite sa kreiranjem novih. Usudite se da budete drugačiji ove godine,usudite se da se ističete i da budete što smeliji nego pre. Totalno je nebitno šta ćete raditi,bitno je da vama bude lepo. Zamaptite to :)



Još jednom se zahvaljujem Sari na ovoj saradnji, zadovoljstvo je bilo. Tekst nije nešto, imala sam užasan dan i gotovo neograničeno veliki manjak inspiracije, tako da vam se iskreno izvinjavam. :) 

19 коментара:

  1. Ovo je bio super post baš sam se zabavila dok sam čitala neke stvari koje smo obje napisale haha poput filmova i to, ali dobro lolgično je da će biti više istih stvari. Slike iz posta su baš odlične i ideje su super. Baš vedar post i to mi se sviđa i baš mi je drago da sam svoj prvi collab post odradila s tobom haha i nadam se da ćemo u budućnosti opet surađivati. <3
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Saro, moje je zadovoljstvo što sam sarađivala sa tako divnom blogerkom i drago mi je što sam ja prva sa kojom si radila collab ! I ja sam se isto nasmejala kad sam iočila iste stavke, ali povod slavlja je bio isti, te je to normalno :) Hvala još jednom i i ja se takođe nadam našim saradnjama u budućnosti. :)

      Избриши
  2. I tvoj i Sarin post su zaista divni, uživala sam! :)
    Jako si lepo napisala ovo, i nije se toliko primećivalo da nisi imala inspiracije, ne brini se. :) <3
    I fotografije su zaista lepe, ja ti predlažem da ih, pri dodavanju u post, podesiš na 'baš velika', jer će tako biti upečatljivije. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Danice. Tako mi je drago što se nedostatak inspiracije nije primećivao, jer sam se toliko preznojila dok sam ga pisala, da ti ne mogu opisati ! Uradiću to sledećeg puta, jer sam takoďe dobila savete i od drugih blogerki, ali uvek zaboravim :)

      Избриши
  3. Zaista super post. Saveti su zaista predobri i zaista mogu pomoći. Uopšte se nije primećivalo da nisi imala inspiracije.

    ОдговориИзбриши
  4. Post je stvarno odlican i ima premnogo ideja koje se mogu iskoristiti i nekada kasnije.
    Ali, definitivno se slazem da ne treba prostati na nesto sto nam ne odgovara. Barem ja tada nikako nisam sretna, zivcana sam bez razloga i sama sebi onda sve pokvarim hahah.


    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, to je zapravo bila i najbitnija stavka ovde. Slavlja na koja idemo protiv volje, nam unapred nisu po volji i mq koliko sve lepo bilo, nama će uvek to nešto nedostajati, sitnice će nam ići na živce i propašće nam celo slavlje. Samo pazite na šta pristajete i slušajte svoje srce :)

      Избриши
  5. S obzirom na to da sa sestra od tetke i ja slavimo Novu godinu sa bakom, dala si mi zaista sajne ideje šta bismo još mogle da radimo. Divno, draga <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marso, takoďe sam i ja slavila sa sestrom od tetke i porodicom te mi je drago što sam vam bila od pomoći. :)

      Избриши
  6. Post je predobar i toliko je ideja predobrih. Svaka čast!
    Ja slavim Novu s prijateljima vani tako da ćemo vjerojatno i isprobati neke od ovih ideja. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što sam nekome mogla pomoći i hvala ti puno :)

      Избриши
  7. Nedavno sam i ja pisala ovaj post,jako mi se svidja kako si to ti napisala.Divni predlozi,mislim da će nam svima koristiti,odličan post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Posetila sam i tvoj blog i divno je napisan ! Hvala ti puno :)

      Избриши
  8. Iako slavimo doček sa porodicom ili sami, to ume da bude zaista divan doček. :) Odličan post, Alija, saveti su predobri..

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
  9. Divan post , zapratila sam te , molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши