недеља, 25. децембар 2016.

Kako pobediti lenjost ?



Okej, okej, neću da vas lažem. Nisam osoba kojoj možete zavidetu na preteranoj organizovanosti, niti sam osoba koja sve voli a niti ume planirati sve unapred. Zapravo, obraća vam se, možda,jedna od previše lenjih osoba, ali ne onih tipično lenjih. Čudno zvuči,ali moja lenjost se odnosi samo na stvari koje su meni potrebni a bez kojih i mogu živeti. Kad god se radi o drugima i kad god trebam pružiti bilo kakvu pomoć, ne trebaš mi dvaput reći da bih ti pomogla. Ali kad mi jednostavno treba punjač za mobilni,daljinski koji se nalazi na samo korak od mene, čaša vode ili tako neka sitnica, u stanju sam da pola sata kukam i tek onda ustanem da bih uzela to. Međutim, danas vam donosim par saveta kako sam se ja izborila sa mnogo težim oblicima lenjosti, tako da slobodno nastavite sa čitanjem ovog posta,ako ste i vi jedna od osoba koji malo teže funkcionišu. 

Morate utuviti u glavu da to morate uraditi !  Pogledate ogromnu lekciju iz istorije i na sam vam se pogled već vrti u glavi,komeša u trbuhu i mučite se sa tim da vas jednostavno mrzi da to naučite. Trebate otići na rođendan za kog ste se obukli, spremili poklon i obećali drugarici da ćete stići na vreme i prisustvovati zabavi, ali vam nešto govori da se bacite na krevet i odspavate vreme koje bi proveli tamo i nagon vam govori da uzmete telefon i pošaljete joj poruku izvinjenja u kojoj ćete navesti krajnje banalne i glupe razloge za svoje odsustvo. Trebate napisati post, snimiti video ili jednostavno uraditi nešto što trebate, ali vas prosto mrzi i radije bi ostali u krevetu i buljili u plafon. I šta onda raditi ? Šta raditi kad vam jednostavno mrzi da budite takvi i kad vam to dosadi ? Jednostavno je. Samo ubacite, utuvite u glavu da to morate uraditi. Kad jednom shvatite da lekciju iz istorije morate naučiti zbog vas, da morate otići na rođendan jer ćete tako usrećiti osobu koju volite i da bi trebali raditi ono što volite zbog sebe i svog zadovoljstva, verujte mi, biće vam sve bolje. Sve je to u vašoj glavi, naučite kontrolisati svoje misli. 


Motivacija je ključ svega. Nađite nešto što će vas motivisati, nešto što će vas toliko jako naterati da uživate u tome da nećete moći naći vremena za bilo kakvu dilemu oko toga da radite to. Oprobajte se u onome śto volite, radite ono što volite i jednostavno pobedite lenjost svežim i ujednačenim pokretima! Zapamtite ovo, meni je u 2015. problem bio od maja do decembra napisati dvadeset postova, a ove godine polako dolazim do stotke, tako da sve se može kad se hoće.


Ne ostavljajte stvari za kasnije. Verujte mi, vaš krevet će vas čekati da ga pospremite i vaše knjige ćete na kraju uvek vi složiti,tako da bolje vam je da to uradite sada nego posle. Odugovlačenjem ne dobijate ništa. 



Mislite  na zadovoljstvo ako to uradite i na osećaje koji će uslediti ako preskočite to ! Svakako da ćete biti srećni kada nakon besanih noći sa knjigom, dobijete odličnu ocenu u školi ili kad ugledate mamin osmeh nakon što prebrišete prašinu i završite bar polovinu kućnih poslova. A sada, zamislite i sve reakcije u suprotnom svetlu. Primećujete razliku, zar ne ? 


Par jednostavnih saveta koji su meni pomogli,pa se nadam da će i vama. Nemojte koristiti lenjost kao opravdanje, jer ona to nije. Budite uvek spremni da pomognete svima, ali i sebi kad vama samima zatreba pomoć. Na kraju, želja je ključ svega ! Imajte to na umu do sledećeg posta :) 

6 коментара:

  1. Jako koristan i poučan post!Ovi saveti će koristiti nama lenjima haha.Odličan post,svaki put me iznenadiš nečim novim i orginalnim :)

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna ideja! Ja stalno imam na umu da nesto moram ali me jednostavno mrzi XD

    ОдговориИзбриши
  3. Znači sa mnom zaista nešto nije u redu kad meni ni ovi saveti ne pomažu. Utuvim ja sebi u glavu, i zbog čega, razloge do sutra da nabrajam, i da mi je bolje i lakše dva dana po deset strana, a ne jedan dan dvadeset, ali jednostavno N E M O Ž E. Đavo mi ne dozvoljava. Već čujem u glavi ekonomičarku kako mi govori sutra 'Ja tebe neću čekati do poslednjeg časa da popraviš ocenu'.
    Ali hvala ti što si mi ispunila želju, verujem da će pomoći osobama koje nisu beznadežan slučaj kao ja. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Bas super ideja za post. Ja sam nekad stvarno lijena... Motivacija je bas bitna. Ja npr volim zamisliti kako cu npr kasnije kada dodem kuci moci samo legnuti u krevet ako sve obavim prije i tako nekako uradim :)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  5. Saveti su odlični i stvarno mogu pomoći. I ja znam ponekada da budem lenja, ali u retkim slučajevima. Volim da pomažem u kući, ali nekada ne želim da ustanem iz kreveta. Sigurno ću se pridržavati ovih saveta jer su zaista korisni. Slike su zaista predivne.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja za post. Sigurna sam da će mnogima dosta pomoći jer je lijenost jedan od najvećih nedostataka modernog društva. Ne obećavam da ću se pridržavati navedenih savjeta, ali hoću pokušati. Nadam se da će mi biti od koristi.

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши