уторак, 13. децембар 2016.

Divni filmovi puni romantike za hladne decembarske noći !




Ovo je treći put kako pišem postove ove tematike, a na prethodna ste dva sjajno reagovali te sam ja sebi postavila zadatak da odgledam par filmova, kako bi i ovaj post izašao početkom decembra. Nisam uspela odgledati onoliko filmova koliko sam planirala, ali ih ima dovoljno da sačine jedan solidan post. Brojne obaveze tokom novembra i ovih par dana decembra, bile su jako iscrpljujuće a filmovi i epizoda serije došli su kao melem na ranu. Uživala sam u brojnim dramama, ljubavnim trouglima i ostalim dešavanjima, te se nadam da ću vam opisima malo zagolicati maštu, te da ćete se odlučiti da pogledati neki od ovih filmova, kako bi vam ovaj decembar bio što bolji!





Delibal

Toliko sam besna bila na sve sajtove preko kojih sam gledala filmove, jer niti jedan, da se zakunem u njega, nije radio. Jutjub mi je bio jedina opcija, te me radije ne pitajte kako sam pronalazila filmove. Razlog zbog kojeg sam se jednostavno odlučila da pogledam ovaj jeste uloga jednog od omiljenih glumaca. Ljudi moji, plakala sam od početka do kraja ! Film počinje scenom momka koji stoji na samoj litici i zbunjujuće se scena odnosno radnja prebacuje do devojke koja ga telefonom pokušava nazvati. Sećanje, ljubav između njih dvoje koja je jednostavno bila nešto najlepśe i najčudnije što sam u životu videla. Istraga. Da li je on nestao ili se jednostavno bacio sa litice ? A zašto je to uradio ? Ne želim da vam mnogo otkrivam, jer se jednostavno radi o filmu, u kom ne znate šta ćete očekivati i šta će se desiti. Jednom rečju, savršenstvo ! 




I'll see you in my dreams 



Okej, ovo je prvi film koji sam odgledala na engleskom, bez ikakvog prevoda i jednostavno bila sam skeptična oko toga hoću li razumeti i hoću li shvatiti poentu. Međutim, sve je odlično prošlo i mogu reći da sam odabrala jedan sjajan film uz kog sam se divno opustila. Radi se o starijoj ženi, Carol, koja nakon smrti svog psa, jednostavno otkriva čari života. Zajedno sa tri odane prijateljice, Carol otkriva i obnavlja stare navike. Ona sklapa prijateljstvo sa momkom koji joj po prvi put dolazi na vrata kako bi joj očistio bazen, ali i upoznaje svoju ljubav Billa. Divna i totalno lagana priča, ponekad, u određenim trenucima i jako tužna. Preporučujem vam ovaj film, ako se jednostavno želite opustiti uz nešto nežno i toplo,jer jednostavno ovo nije film koji će vas držati u neizvesnosti i u kom ćete videti mnogo akcije. Naučiće vas da godine apsolutno nemaju nikakvo značenje i da one ne predstavljaju nikakve granice u bilo čime ! 


I Love you,man !


Radi se o još  jednom filmu, turskom, a za njega ne mogu tvrditi da prevod na srpski postoji jer ga ja nisam pronašla, te sam ga malo gledala bez prevoda,malo sa engleskim i sve pomešano, ali su mi utisci sjajni! Divna ljubavna priča između dvoje mladih ljudi, koji se upoznaju na jedan krajnje čudan način, tako što je on spasi kad ona padne sa litice. Od svađa i stalnih prepirki,dolazi do sjajne ljubavi koja se javlja i koja traje, sve dok na svetlo ne izađe Ezelina tajna.  Jako tužan film, plakala sam na kraju i definitivno nešto śto me je opustilo do maksimuma. 



Dear John

Eh, kako ja trenutno planiram čitati knjigu Nikolas Sparksa koja nosi ovaj naziv, film nisam gledala. Međutim, čula sam sjajne preporuke i svakako posle knjige gledam film, a ako ga je neko gledao, neka slobodno napiše u komentarima. :) 



To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam filmovi deluju interesantno i uskoro izlazi post o najboljim novogodišnjim filmovima koje vam preporučujem, tako da možete stvarno puno toga očekivati od mog bloga u preostalim danima decembra. 

4 коментара:

  1. Nisam pogledala ni jedan od ovih filmova, ali stvarno moram to učiniti. Hvala ti na preporukama <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, draga moja. Ni ja nisam ni jedan od ovih filmova gledalaali rado cu, hvala na preporuci i ideji.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post! Jako si nam lepo dicarala svaki od filmova, pa i onaj koji nisi gledala. Jedva cekam da pogledam neki, a sigurno cu to urafiti! Ivaj turski, Ill see you in my dreams, i I live you mam, cine mi se jako iteresantno :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga! Od ovih filmova sam gledala samo Dear John i odličan je, tako da ne sumnjam da su i ostali dobri. Čim nađem vremena, pogledaću i ostale filmove, pa ti javljam utiske:*

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши