недеља, 25. децембар 2016.

Ciljevi za 2017 godinu ! :)




I dok na svim blogovima kruže ovakvi postovi i mene uhvati neka mala groznica, neka potreba da i ja napišem nešto slično. Nemam ili nisam imala naviku da niti pravim niti pišem  ovo, ali kako se kaže, za sve postoji prvi put te vam ja tako dolazim sa jednim u kojem možete pročitati neke od mojih ciljeva ( koji se obično nikad ne ispune ) ali nije ni bitno. Neću vas opterećivati sa mojom nezainteresovanošću i bolesnom lenošću,  tako da slobodno nastavite sa čitanjem kako bi se opustili i ne zaboravite da mi svoje mišljenje ostavite u komentarima !

¤ Odličan uspeh na kraju osmog razreda. 

¤ Ocena iz fizike u drugom polugodištu koju neću morati ispravljati dva meseca. 


¤ Dobro odrađeni završni testovi.


¤ Mogućnost upisa u gimnaziju.



¤Savladati matematiku i postići dobre rezultate.


¤Učiniti da leto 2017 pamtim do kraja svog života. 


¤Probati sve ono što sam zamislila u svojoj glavi i pokloniti sebi neodoljive uspomene na letnji raspust. 





¤Pročitati puno više knjiga nego ove godine. 


¤Upoznati i sprijateljiti se sa puno boljim ljudima u srednjoj. 


¤ Napraviti par lepih winter fotografija tokom zimskog raspusta. 


¤Kupiti novi telefon. 


¤Otići negde za letnji raspust. 


¤Dobro proslaviti rođendan. 


¤Dosta toga naučiti u predstojećoj godini i ne dozvoliti sitnicama da me vrate na stari put. 


¤ Ponašati se puno bolje prema ljudima koji me pośtuju i vole. 


¤Biti dosta aktivnija na blogu. 


¤Potruditi se da sklopim saradnju sa nekom kompanijom. 



¤Upoznati mnogo više blogera i međusobno podeliti iskustva sa njima. 


¤Skupiti hrabrost koju trenutno ne posedujem. 


¤Na kraju osnovne, pozdraviti se samo sa nastavnicima koje poštujem i volim i ne pretvarati se da mi nedostaje neko kog prezirem sada. 


¤U sastavu na kraju osnovne, spomenuti da mi je nastavnik matematike ulio najviše samopouzdanja i podstakao me da mogu uraditi mnogo više nego što sam mislila i mnogo više nego što su mnogi očekivali od mene. 


¤Stati na kraj svim svojim problemima. 


¤Kupiti knjigu Agate Kristi ( bilo koju, jer umirem za tim da pročitam neku njenu ).


¤ Usavrśiti engleski.


¤Poboljśati svoje fotografije. 


¤ Preboliti svoju prošlost, jednom za svagda. 


¤ Pokušati biti što srećnija i pozitivnija osoba, jer je to jedina moguća pobeda nad mojim problemima !


¤ Posetiti Nikšić i Podgoricu . 


¤Kupiti dosta nove garderobe. 



Iskreno, puno viśe toga planiram uraditi sledeće godine, međutim neke sam stvari jednostavno htela zadržati za sebe i ne spominjati imena osoba sa kojima sam i krojila te planove. Svesna sam da je ispred mene jedna divna, alii i jako teśka godina, te iskreno jedva čekam da zaplovim u nju. Moja poruka vama jeste, da se ne obazirete ako vam neśto śto se isplanirali ne ide ka cilju, samo budite srećni i sve ostalo će biti lako. Ljubim vas :)  

12 коментара:

  1. Jako interesantan post!!!♥♥♥

    pratim te pa ako mozes uzvrati jako bi mi znacilo
    http://slsk04.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja nisam planirala ovaj post, ali se u poslednje vreme baš dvoumim da li da napišem ili ne, kao što si rekla- groznica prava...
    Jako interesantne želje za godinu koja nam sledi. Nadam se i želim ti da ispuniš sve što si isplanirala i što ćeš tek isplanirati. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Dvoumim se da li da napišem i ja ovaj post ili ne, ali ću opet razmisliti. Sve u svemu post je jako lep.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Night routine - December routine

    ОдговориИзбриши
  4. Želje su zaista iskrene, i nadam se da ćeš ih ispuniti. Nemoj da se uopšte nerviraš za one koji te nerviraju, oni su nebitne osobe i nemoj da te dotiče ono što oni pričaju. ❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Zelim ti da ti se sve zelje ostvare! Ako zelis mozemo da se dopisujemo preko fb-a ili neceg drugog. Bilo bi mi drago da te upoznam na neki nacin.

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Nadam se da će ti se sve želje ostvariti *-* Sretan Božić (ako ga slaviš)!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepo :) Divno je da ovako zrelo razmisljas i imas jasne ciljeve. Eto ja bih sebi postavila par ciljeva : da naravno procitam sto vise knjiga ; da posle odlaska u srednju zadrzim kontakt sa prijateljima iz osnovne i da izlazimo i dalje da se druzimo iako nas vise skolske obaveze ne vezuju ; da odem na neko putovanje ili par njih posto obozavam da putujem ; da se vise posvetim blogu ; da usavrsim jezike... Zelim ti najuspesniju godinu do sada <3
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post,draga!Dosta ciljeva su nam je isto,nadam se da ćeš ti svoje ostvariti.Želim ti da imaš najuspešniju godinu do sada :)

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Bas duga lista. Ima tu stvarno dobrih stvari i vidim puno zabave ove godine haha :)
    Nadam se da ti fizika i matematika ne stvaraju bas veliki problem u skoli.
    Sretno sa ostvarenjem svih ovih ciljeva :)
    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  10. Imaš odista sjajne ciljeve, pa ti iskreno želim da ih i ispuniš. :) Potrudi se oko te matematike, sasvim sam sigurna da ti to možeš :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши