петак, 02. децембар 2016.

Bajkovita priča umotana u tople ćebiće | Kako decembar učiniti magičnim ?




Ne, nisam jedna od onih osoba koje tvrde da se magija može pronaći samo u jednom godišnjem dobu i na pitanje koje im je omiljeno, odgovaraju upravo sa tim. Godišnje doba koje ja favorizujem, ne postoji. Ostajem pri svojim tvrdnjama da svako nosi nešto posebno magično u sebi i da u svakom možemo pronaći sebe ako samo malo više virnemo ispod površine. Ako pokušamo živeti punim plućima, pokušamo živeti u trenucima i prilagoditi se atmosferi koja vlada oko nas. Sve što trebate uraditi jeste da se trgnete i samo opustite,a da bi to uradili  na jedan pravi način, ja sam danas ovde kako bih vam dala malu podršku i malo vas pogurala te vam dala koji savet !


Morate odoliti svajoj popdnevnoj dremci koja vam zakuca na vrata. Iskreni vam savet dajem od srca, nemojte svakog dana protraćiti pola svog vremena na spavanje, jer je jednostavno pravi užas kad se pri kraju meseca okrenete iza sebe i shvatite da apsolutno ništa niste postigli. Razumem ja teži dan u školi, razumem i položeni test zbog kog niste spavali, ali samo razmislite, zar nije lepše izaći napolje i prišetati dok vam sneg škripi pod nogama, nego se jednostavno uviti u ćebe i prespavati svu magiju koju možete doživeti ? 






Trudite se da živite u trenutku. Ne mogu se pohvaliti činjenicom da sam kao dete imala bajkovito detinjstvo koje je uključivalo brojne izlaske po snegu, sankanja i skijanja,te pravljenje Sneška Belića, jer tako ne bi lagala samo vas, već i sebe. Ne, toga u mom ranijem detinjstvu nije bilo i kad se samo prisetim toga ili ugledam nasmejano dete na sankama, ne mogu vam opisati koliko samo žalim zbog svega što sam propustila. Međutim, da sada i želim to ne mogu nadoknaditi zbog brojnih obaveza koje me čekaju tokom ove zime, ali se iskreno nadam da će mi se u budućnosti pružiti prilika. Uživajte u svojim godinama, prilikama koje vam se pružaju i ne oklevajte da svakog puta kad vam se pruži prilika, izađete napolje i stvarate uspomene koje zlata vrede. 

Pravite fotografije. Koliko god da sam u poslednjih mesec dana zavolela fotografiju i njene čari i koliko god da volim svaku profesionalnu fotografiju koju u retkim slučajevima napravim, tako duplo više volim spontane fotografije koje umeju uhvatiti trenutak sreće ili bilo koji trenutak koji će vam, verujte mi, duplo više značiti od svih onih formalnih slika. Tako da, svakog puta kad odete negde zgrabite telefon ili fotoaparat i ne oklevajte da uhvatite svaki sekund koji  nakon nekog vremena neće biti tako mali.




Iskoristite noći za prelistavanje starih albuma. Nikad  neću prežaliti činjenicu da deca najnovojih generacija nikada neće imati priliku da u rukama drže crno-belu ili običnu sliku i u tišini noći , umotani u ćebe dok napolju veje sneg, slušati priče o minulim vremenima i događajima. To je nešto neopisivo, nešto što probudi svaki osećaj u vama i što vas opusti do maksimuma. Ne, nikakav telefon pa makar i na njemu bilo više od trista slika, ne može zameniti onaj osećaj kad u rukama držite sliku, te je okrenete i trudite se da razumete gotovo obrisani i izlizani datum napisan hemijskom, na već požuteloj pozadini. 


Svaki put kad se osetite manje srećnom osobom i kad jednostavno osetite da vam raspoloženje naglo opada, sve što trebate uraditi jeste uviti se u tople ćebiće, napraviti čaj ili toplu čokoladu, te jednostavno preko telefona zaviriti u čaroban svet novogodišnjih komedija, koje će vas naterati da se toliko smejete da će vas u određenom trenutku stomak zaboleti, ali će vam se raspoloženje vidno popraviti. Uvek možete da zakucate na vrata čuvenom filmu Sam u kući, jer ću ja to uraditi po četvrti put ove godine.



Možete zaviriti u kuhinju i u delo sprovesti recept koji ste prethodno otkrili na Internetu, a ako ipak niste u mogućnosti da to sami uradite majka će uvek biti rada da vam u tome pomogne. Trenuci koji će se tada odigrati, ostaće vam u sećanju ali i ukusna pita od jabuka ili štrudla od maka koju ste sami napravili, neće se baš tako brzo zaboraviti. 


Redovno vodite dnevnik tokom decembra ili jednostavno 31. decembra napišite pismo u kom se možete obratiti Deda Mrazu i opisati mu vaših prethodnih 365 dana. Ovo je nešto što sam ja radila dve godine unazad, zapravo radila sam obe stvari. Zaista je uživanje kad uzmete dnevnik od pre dve godine ili pronađete gotovo izgužvano pismo, te sa osmehom pročitate svoje misli ili događaje koje ste već sigurno i izgubili iz sećanja.



Na kraju, savetovaću vam da se samo opustite i čvrstim korakom pređete ovaj zadnji deo, kako bi još sigurnije skrenuli u nove izazove. Družićemo se ovog decembra, skoro svakog dana, kako bi sa rukom u ruci prolazili kroz krajnje magične dane i kako bi  jedni druge inspirisali i pružali neizmernu podršku. :)

4 коментара:

  1. Jako simpatican post, uzivala sam citajuc. Zaista su obuhvatila mnogo toga, i odlicno srocila sve, kako sam i naikla od tebe..

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, mnogo si ga lepo napisala! Slike su prelepe!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam tvoj blog ♥

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Bize, Alia, post je sav takav ususkan i topao, bas sam uzivaka citajuci ga. Dala si odlicne predloge kako da se provede poslednji mesec ove godine. Sjajno si ovo idradila, bas mi se dopalo! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши