среда, 07. децембар 2016.

Answers || Thank you for all questions.





Da se na samom početku zahvalim svakom ko je izdvojio vreme i postavio mi koje pitanje u komentarima prethodnog posta. Jako ste me usrećili i želim da znate da mi svaki vaś komentar posebno znači ! Žao mi je što kasnim sa ovim postom, ali stvarno nisam imala vremena, tako da ne zamerite. Ako vas koji odgovor na  vaše postavljeno pitanje zanima, slobodno nastavite čitati tekst ispod. 

Q. Sa koliko si godina počela sa blogom?


Sa blogom sam počela 2015. godine, odnosno sa svojih 12 godina. 

Q. Da li planiraš koji giveaway u skorije vrijeme?

U jednom od prethodnih postova navela sam razloge zašto giveaway-a nije bilo i zašto ga, bar u skorijoj budućnosti, neće biti. 


Q. Jesi li imala koju suradnju do sada s obzirom da imas diiivan blog? :)



Na samom početku, hvala. Saradnju do sada nisam imala,jer moj blog nije bio otvoren da bi ličio na recenzije raznih proizvoda i jednostavno nisam htela da pretrpam blog raznim sajtovima ili linkovima, međutim odlučila sam da ipak sebe častim kojom saradnjom nakon godinu i više blogovanja, tako da..budite strpljivi. :) 




Q.Da li pratiš neku seriju i koja ti je omiljena?


Od skoro sam počela pratiti britansku seriju Limitless, koja je savršena i tople preporuke za nju. A omiljena mi je ipak The Originals, te jedva čekam četvrtu sezonu. 


Q. Koliko dugo misliš imati blog?

O ovom nisam razmišljala i ne planiram razmišljati u skorije vreme, jer je jednostavno sve to samo stvar osećaja. Pisaću na blogu, dokle god mi to predstavlja uživanje i dokle me god to usrećuje. 

Q. Da li bi radije imala 10 000 evra ili 10 000 

čitaoca?

Sa realne strane gledišta, 10 000 čitaoca nikad ne bi uspela ostvariti, bar ne na Balkanu, a teško da bih i ovo drugo mogla. Međutim, mislim da bih, kad bi mi se pružila ovakva prilika, radije izabrala novac, jer bi tada imala priliku pomoći svojoj porodici. 

Q. Kada uđeš na neki blog,šta je ono što te natera da se u njega i učlaniš ?

Pa iskreno, ne postoji određeni razlog. Da odmah raščistimo, ne privlače me dizajn, sopstvene,odnosno, vaše slike. Ne, što se mene tiče dizajn može biti običan, slike preuzete sa Interneta, jer to ne vredi ništa ako vi pravite sto grešaka u gramatici i ne možete sklopiti jednu normalnu rečenicu. Od bloga do bloga, to je sve različito. Jer nijedna osoba na ovom svetu nema isti način, stil pisanja. 

Q. Šta su tvoji planovi za budućnost bloga?


Konkretne planove što se bloga tiče, nemam. Sve što radim je sasvim spontano i volela bih da i tako ostane. 




Q.Koju knjigu trenutno čitaš?

Trenutno čitam Stefani Perkins - Ana i francuski poljubac. Detaljnije o ovoj knjizi čućete tokom posta o njoj, međutim za sada su mi utisci stvarno pomeśani.

Q. Ko ti je najveća podrška što se tiče bloga?


Moja sestra, definitivno. Jedina je ona uz mene bila od samog početka, ona je bila ta koja me je odvraćala od ideja da zatvorim ovaj blog i ona je bila ta koja je trpila sve moje ispade tokom slikanja, pisanja mejlova i svih ostalih poslova,tako da jedno veliko hvala ovom prilikom. Divna si,volim te. 

Q. Koji je tvoj grad iz snova?


Koliko će čudno zvučati ako sada kažem da moj grad iz snova ne postoji, ne znam ali to je istinski tačno. U budućnosti bih volela živeti u nekim severnijim gradovima Srbije, međutim konkretno odredište ni sama ne znam. 

Q. Da li još uvek stojiš pri odluci da upišeš gimnaziju?

Da i moram eto, ovom prilikom, reći da sam dosta dugo razmiśljala o tvom predlogu ( ako se sećaš onog posta kad sam pričala da sam sprečena upisati smer gimnazije koji želim ) pa sam i majku pitala, međutim nažalost to je za sada nemoguće. No, ništa strašno, opet, mislim da je i matematički smer divan. 


Q. Koja vrsta muzike ti je omiljena?

Ne bih lagala ako bih sada rekla da slušam sve, jer usitinu zaista volim mešati žanrove.  Međutim, u zadnje sam vreme privržena repu jako.


Q. Knjiga koju si poslednju pročitala?

Poslednja knjiga koju sam pročitala jeste knjiga Nore Roberts : Dragulj moje krune. Uskoro post o njoj, sjajna je to knjiga !

 Q. Da možeš da biraš bilo koje mesto na zemlji, gde bi volela da se nalaziš u ovom trenutku?

Uh, jako teško pitanje. Samo, mislim da bih se sada volela nalaziti u NP, šetati ulicama kojima sam kao mala prolazila i jednostavno osvežiti neke uspomene.

Q. Najteži predmet u školi, po tebi?

Dvoumim se između fizike i matematike, ali ipak ostaje ovo drugo jer mi to ne ulazi u glavu,te tako pokušavam vežbanjem a fizika je propali slučaj.

Q. Imaš li Wattpad?

Imam, samo ga ne koristim kao pre, ali sam idalje prilično aktivna.


Q. Pratiš li neku seriju trenutno?

Bila sam  u ranijim pitanjima odgovorila na ovo, ali pratim. Pratim britansku seriju Limitless, kojom sam oduševljena !

Q. Koje youtuberke gledaš?

Ne pratim toliko puno domaću jutjub scenu a ni svetsku,  međutim ako bih morala birati izabrala bih Nađu Stojanović kao jednu od boljih sa ovih prostora.




Q. Koji ti je omiljeni slatkiš?

Odrekla sam se slatkiša u zadnjem periodu, međutim Milka je ostala moj jedini slatki greh.

Q. Koji ti je omiljeni film?

Turski film Delibal, o kom ćete takođe više čuti u narednim postovima.

 Q. Da li voliš Nutellu xD

Mrzite me koliko god želite, ali Nutellu pre nisam mogla smislit', ali bukvalno. Međutim, sada uvek radije odaberem nju. :)

Q.  Koji ti je omiljeni parfem?

Trenutni favorit jeste Oriflame-ov parfem, Eclat, koji me je potpuno oduševio.

Q. Koje su to čudne stvari koje ti radiš?

Po prirodi sam jako čudna osoba i postoji bezbroj malo čudnijih stvari koje radim, međutim neke od najčudnijih su to da volim mirisati knjige, odmarati glavu u potpunom mraku, gasiti svetla po kući, pričati sama sa sobom i mislim da je bolje da ne nastavim dalje !

Q. Da li mirišeš sveće po prodavnicama?

Obožavam to raditi, iako u delu gde ja živim nema tako puno 'lepo' opremljenih prodavnicama sa svim stvarčicama koje su nam neophodne, ali kad god se nađem u prilici, radim to.

Q.  Koji ti je drugi strani jezik u školi?

Pored engleskog učimo i ruski,koji meni nikako ne ide u glavu i na kom ne mogu sklopiti jednu rečenicu, ali ajde kao da je bitno...


Q.  Šta radije biraš - eos ili Baby Lips?

Moj bi izbor verovatno pao na Baby Lips balzame jer njih posedujem, dok ove nisam imala prilike probati te im neću ni suditi.

Q. Koji telefon imaš?

Imam Samsung Galaxy J1,čiji sam vlasnik već dve godine, tako da ga aprila meseca planiram promeniti.

Q. Najlošija ocena do sada?

Trojka iz matematike je jedina loša ocena koju sam ja bila dobila tokom osnovnog obrazovanja.

Q. Kojim sportom bi volela da se baviš?

Pre sam jako htela da treniram košarku, međutim to nije bilo moguće, tako da..

Q. Grad koji bi najviše volela da posetiš?

Izbor pada na glavni grad Hrvatske, Zagreb, koji bi jako volela posetiti u skorijoj budućnosti.


Q. Koja je tvoja dobitna odevna kombinacija za crveni tepih?

Okej, biću iskrena. Jedna sam od onih osoba koje su rade da se utope u crnilu, odnosno koje za sve i svašta biraju crne odevne predmete. Gledajući sa te strane, moja bi idealna kombinacija u sebi imala crnu haljinu ( do poda) te obične crne cipele.

Q. Tri osobine koje najviš i najmanje ceniš ?

Osobine koje su jako teške za pronaći a koje ja bezizmerno cenim jesu iskrenost, nepopustljivost ( tvrdoglavost ) i istrajnost. Sve više i više osoba, uključujući i jednu sa kojom nisam u dobrim odnosima, poseduju upravo osobine poput rasizma, neizdržljivu mržnju i prevrtljivost.

Q. Voliš li da eksperimentišeš u kuhinji?

Neka ostane među nama, ulaz u kuhinju mi je strogo zabranjen do daljneg...


Q. Da na ulici nađeš 1.000 dinara, šta bi uradila sa tim novcem?

To bi bilo divno, međutim ja taj novac ne bih zadržala za sebe. Istinski vam kažem, ne bih. Već bi jednostavno dala zadatak da prošetam gradom i pomognem onima kojima je i mali deo tog novca prekopotreban. Zaista bi mi bilo draže da ugledam osmeh na nečijem licu, nego da sebi kupim neśto što već imam i śto i bez tog novca mogu.

Q.Kako zamišljas perfektan blog?

Znaš kako kažu, savršenstvo postoji samo ako ga ti vidiš i da svako savršenstvo koje za tebe to jeste nije i za ostale. Svaki rad, trud, ulaganje u nešto, trošenje vremena na nešto jeste nešto što ja smatram zaista prestižnim i što izuzetno cenim. Tako da, ako ko od vas ima ovakve osobine i one se mogu i videti u vašem pisanju, verovatno ću vaś blog uvrstiti u savršen.

Q. Osoba bez koje ne i mogla da zamisliš svoj zivot i zašto ?

Mislim da sam dovoljno rekla u jednom od prethodnih postova, to je moja majka. Ona neće čitati ovaj post, jer ne razume celu poentu i frku oko ovoga, ali eto želim samo spomenuti da mi je ona sve na svetu i da je najviše na svetu volim.


Q. Omiljena serija? Zašto?

Jaoo, ja sam ti obožavaoc svega natprirodnog, svega nerealnog i svega što nema smisla sa realnošću. The Originals, predstavlja moj izbor i mislim da će uvek to i biti. Zbog nje sam se istinski i zaljubila u vampire i počela jednostavno obožavati ceo taj svet.




Q. Najdraži subotnji doručak?

Bakine kiflice ili mamina pita od sira ? Mislim da ne mogu izabrati jedno od ova dva, tako da da. Inače sam ogroman fan svega što u sebi sadrži sir i neodoljivi miris dok se priprema, te sad znate kako da me pridobijete na svoju stranu.

Q. Najdraži praznik i zašto ?

Nova Godina, to je vreme kad smo svi zajedno i dan kad se zaboravlja na sve patnje i svu bol koja predstavlja svakodnevnicu. Vreme kad se istinski opustimo i uživamo u trenucima.

Hvala svima koji su postavili pitanja, a ja se nadam da sam svima uspela odgovoriti. Slike su preuzete sa Interneta i jako mi je žao što nisam uspela napraviti svoje, ali kako sam već spomenula, nisam imala vremen.  Ljubim vas sve i volim najviśe na svetuu.

12 коментара:

  1. Baš mi je drago što si odgovorila na moja pitanja, jedva čekam post o knjizi 'Dragulj moje krune', pošto je i meni trenutno na listi za čitanje. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno si odgovorila na pitanja! Super si!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Super odgovori, ali i zanimljiva pitanja su ti postavljali. :)
    Baš mi je drago što sam saznala dosta novih stvari o tebi. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  4. Doslovce sam bukvalno pročitala svaki odgovor i baš mi je prijao ovaj post. Hvala ti što si odgovorila na moja pitanja, lepotice <33 Takođe, moram primetiti da imamo dosta sličnih stavova, samo jedino oko čega se ne slažemo jesu kvaliteti bloga- u zadnje vreme sam neko ko se prvo zaljubi u dizajn i fotografije na blogu, pa tek onda u tekst (koji smatram najvažnijim), ali to je verovatno tako pošto mi nije privlačno da na primer čitam neki odlično napisan tekst koji je iskucan nečitkim fontom (ili što je još gore nekom drečavom bojom) :D Svakako, predivni odgovori. :) Ljubim te <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Svee sam procotala! Alia, hvaka ti sti si odgovorila na moja pitanja i pruzila sansu, i meni i svima, da te malo bolje upoznamo i saznamo stosta jos interesantnog o tebi ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши