субота, 26. новембар 2016.

S O R R Y | OUTFIT POST !




I mene zapljusnula neka euforija te žudim za slikanjem, a kako sam danas ugrabila i bar malo slobodnog vremena a i lepo vreme napolju, nisam mogla da odolim a da ne izađem i ne uhvatim par fotografija. Nosim jednostavnu kombinaciju, koja uključuje duksericu  iz C&A, kao i crne farmerice iz LcWaikiki radnja. Meni se dopada ovaj opušteni stil i gotovo da sam uvek i svuda u takvom izdanju, pa sam eto pokušala da vam delić sebe predstavim u ovim fotografijama. Zahvalila bih se sestri koja je imala beskrajno mnogo strpljenja da istrpi sve moje ispade i komentare, te  i povrh svega toga napravi divne fotografije. Ljubim vas sve i radujem se vašim komentarima. :) 

















8 коментара:

  1. Alija, izgled bloga je prelep, samo gore kod banera ima prevelik razmak. Outfit postovi su nešto što vidim, tebi mnogo idu od ruka. Svaka čast za tvoju sestru koja je napravila ove predivne fotografije.

    LifeInMyStyle - Novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Novi izgled bloga je baš fora.Svidja mi se duksić,super post ❤.

    Winter Tag:

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Izgled bloga he sjajan! Mnogo mi se dopada :D
    Inace, sjajan outfit, ali ovaj put bih paznju skrenuka na tvoju kosu, koja je, malo je reci, fenimenalna!! ♡♡♡♡♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Imas prelijepu kosu ,divna je i autfit naravno <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Diivna si mi, Alijice <33 Duksic je stvarno očaravajuć ;)

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Diivan post,kosa ti je predivna kao i outfit :)
    Ako mozes klikni na linkove koji se nalaze na kraju mog zadnjeg posta :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/zagreb-cosy-outfit-zafultwinkledeals.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  7. Imaš predivnu kosu! Kombinacija je super, dopada mi se bluza, mislim ipak su to pruge, hehe. :D

    The Fashion Spell | GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  8. Great post Dear

    Would You like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши