среда, 02. новембар 2016.

Morning routine | November 2016




Rutinu sam zadnji put radila letos,a obožavam da pišem ovakve postove a i smatram da su zaista zanimljivi i za čitanje. Planirala sam ovo uraditi još početkom školske godine, samo što bi to tada izgledalo i bilo krajnje nezanimljivo, jer je da se ne lažemo, tadašnja rutina izgledala ovako : Ustanem. Odem u školu. Dođem iz škole. Jedem. Spavam. Ustanem. Jedem. Učim. Spavam. I tako ukrug. Svakog dana. Nije da se i sada ta rutina mnogo izmenila, ali sam stekla neku radnu naviku i lakše počela prihvatati neke stvari. Upoznajem vas sa svojom jutarnjom rutinom, koja nije za neku pohvalu ali eto, odlučila sam da vam je predstavim u ovom postu. 


Резултат слика за ilustrations about mornings




Od malena, imam običaj da navijam nekoliko alarma zaredom, odnosno u razlici od deset minuta. Razlog ovoga jeste prost, jednostavno ja sam osoba koja je bukvalno opsednuta spavanjem i da me ostavite 24h ja bih sigurno prespavala celo to vreme. Tako da sam dośla do ideje da je najbolje da se alarm oglasi nekoliko puta, a mama mi je preporučila jednu melodiju koja bukvalno probija mozak. Ali ozbiljno. Tako da ne možete ostati ni sekund u krevetu već posle prvog oglaśavanja, a to je u 06.25 . Promeśkoljim se u krevetu, otvorim oči na milisekundu i odmah ih zatvorim. Zavisi od prethodne noći, ako sam kojim slučajem ostala budma do kasno u noć čitajući knjigu ili učeći, uglavnom se brže probudim, ali ako sam legla ranije, oko 00.00, śanse da se odmah probudim nisu velike. Inače, nadam se da nisam jedina kojoj je lakše probiti posle samo dva sata spavanja, a teže posle deset ? Uglavnom, za deset minuta, u 06.35 oglasi se alarm kao znak da je krajnje vreme da se dignem iz toplog kreveta i ustanem. 


Jedva otvorenih očiju, rutina mi je da se ili lupim u zatvorenu vratu ili umalo padnem sa stepenica, ali nekako siđem do donjeg sprata. Usput se obično i sapletem na papuče koje je ujak po običaju ostavio na sred hodnika. Uzdahnem, prevrnem očima i upadnm u kupatilu. Imam sreću da svi tada spavaju, a kako sam jedina koja ustaje u to doba, nemam tu muku ili problem da čekam ispred vrata kupatila. Operem lice, zube, sve što čini ličnu higijenu. Osmi sam razred i krajnje bi glupo bilo da stojim ispred ogledala pola sata i šminkam se,tako da stavim samo labelo. Imam jako osetljive usne i bez labela moj je život prosto nezamisliv. Odvežem kosu,koja mi je tokom noći ili opletena ili svezana u konjski rep i pročešljam je. U školi je uvek puštena da slobodno pada. 


Резултат слика за ilustrations about mornings




Izađem iz kupatila i vratim se u sobu. Odeću uglavnom biram uveče, te tako štedim na vremenu. Obučem se, po raspoloženju, nekad se polijem parfemom tako da se oseća na kilometar a nekad ne stavim ni kap. Uzmem svesku, koju inače uvek nakon učenja stavim ispod jastuka. To radim uvek kada odgovaram teške lekcije, imam ogromnu epsku pesmu iz srpskog ili kad jednostavno imam test iz matematike. Imam trip da tako lakše naučim, što je nemoguće..ali mora živ čovek u nešto verovati ! Preslišam se i shvativši da sam savladala lekciju, ponosna na sebe, siđem dole. Popijem vodu ili samo uđem u kuhinju i prošetam se da bih izgubila na vremenu. Zgrabim tašnu iz hodnika, obučem topli kaput i poljubim mamu. Iz kuće izlazim u 06.50 i da ako se pitate kako sve to stignem za petnaest minuta i ako tvrdite da je nemoguće, to je zaista tako. Potrebno mi je samo toliko vremena da se spremim i dovedem sve do savršenstva. 


Idući do mesta gde se nalazim za školskom drugaricom, uglavnom ponavljam tu lekciju da bih uverila samu sebe da zaista znam ono neophodno. Okrećem se oko sebe, slikam koju sliku, pozdravim kog čoveka koji mi dođe u susret. Do škole mi ne treba mnogo, ako idem sa drugaricom pričamo i stignemo za nepunih pet minuta, a ako ona kojim slučajem ne ide tog dana, ja se vučem do škole i stignem za deset minuta. Ali važnije je meni otpevati svaku pesmu koju slušam preko slušalica, izimitirati svako dete koje prođe i proklinjati, uglavnom, nastavnika hemije, nego stići što brže ! 


Резултат слика за ilustrations about mornings



Časovi mi počinju u 07.15 i da, slobodno se javite ako vama počinju u ovo vreme jer sam ja ubeđena da je ovo pravi teror. Uglavnom imam po sedam časova, jednom nedeljno po šest. Časovi mi traju po 40 minuta, i sa školom završim , kad imam sedam časova , u 12. 30. Ako se pitate zašto baš po 40 minuta, odgovor je zato što tu postoje tri smene i mora se misliti na decu od prvog do četvrtog koja školu završavaju u 18.40 kada je ovde bukvalno mrak. Tako ja ovo uglavnom proklinjem svakog dana i svakog jutra, dok idem ka školi i nekako u glavi vodim žestoku raspravu sa direktorom i zaklinjem mu se u sve da bih se ja menjala sa njima i pristala da ostanem i do 19.40. Ali ništa, izdržaću joś ove godine.



Htela sam otkriti još malo, ali nameravam i dnevnu rutinu, tako da je ovo idealno vreme da se zaistavim. Ne zaboravite da mi svoje mišljenje ostavite u komentarima, unapred se radujem !

4 коментара:

  1. S obzirom da ovakve postove slabo volim da čitam i nisu mi zanimljivi, tvoj sam pročitala sa puno pažnje i mogu ti reći da mi se dopada kako pišeš i ovakve postove. :)
    Još jedan dokaz da si zaista dobar bloger i da umeš da držiš pažnju kada su tvoji tekstovi u pitanju. :)
    I ja sam neko ko puno spava, ko ne može bez labela i kome je potrebno 15 minuta da dovede sve do savršenstva, tako da... slične smo. :)
    Super post! :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ovaj post jako zanimljuv! :D Jaoo, moram ti priznati da i ja ponekad syavin svesku ili lnjigu pod jastuk, mama mi je rekla da cu taki kao kroz san lakse zapamtiti, a rekoh sto da ne probam? :D
    Inave, meni nastava pocinje u osam, a znas kad se ja budim? U 6! Iz kuce izlazim u 7:20, dakke, treba mi skoro sat i po vremena da se spremim, a niti se sminkam niti bilo sta slicno... Dakle, skidam ti kapu sto se spremis za citavih 15 minuta! xD
    Nisam znala da u nekim skolama postoje cak 3 smene, interrsanno :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Obožavam ovakve postove, a tvoj mi je baš dobro legao. Rutine su nam veoma slične, samo što meni časovi počinju u 15 do osam, mada veruj mi da bih ja volela da mi časovi počinju i ranije, čisto da što pre 'dogmižem' do kuće haha. :) Stvarno, divno, Alijice, radujem se i narednim rutinama. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. I ja sam veliki ljubitelj ovakvih postova jer saznajem mnoge stvari vezane o meni dragim ljudima, tako da sam uzivala citajuci tvoju jutarnju rutinu, a s obzirom da je moja totalno drugacija, jako mi je bio interesantan post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши