среда, 30. новембар 2016.

Monthly post - Novembar 2016




U mesečnom postu za oktobar, imala sam šta i da pišem, međutim, ako vam sada kažem da je novembar bio jedan od najdosadnijih meseci od kad i pišem ove postove, bi li ste mi poverovali ? Istini za volju, nisam ni razmišljala o tome i da napišem ovaj post, ali eto nisam htela da prekidam taj neki serijal koji vlada, od juna pa sve do sada. Novembar je mesec kog nikada nisam previše simpatisala. Obuhvata sve ono što me nikako ne privlači i vreme koje se stalno menja, te je jedina pozitivna činjenica bila da bar kiše nije bilo svakog dana i da sam obavila par šutinga na koje sam ponosna. 





Neki prvi dani novembra bili su prava zbrka u školi. Hem što sam prolazila kroz neku psihičku krizu, hem što sam upropastila ocenu iz fizike. Nikako se nisam mogla oporaviti iz te neke mini depresije u koju sam bila upala. Verujte mi, nedelju dana sam provela u svojoj sobi, sa bilo kojom knjigom u rukama i stalno čitala. Gotovo da sam odgledala čitavu sezonu serije, par filmova i brdo emisija. Pisala sam i pisala, a napolje izlazila samo kako bi otišla i vratila se iz škole. Užasno je to bilo, a nažalost, mislim da se to malo preslikalo i na blog, jer sam malo češće pisala o depresiji, sreći i problemima. Nisam htela da tako ispadne, jer sam gotovo imala spremljene postove za datume kad su ovi drugi izašli, ali ta tri posta su jednostavno bila napisana u tim trenutcima, u trenutcima kad sam bila u totalnom rasulu i osetila sam neku neobjašnjivu potrebu da ih i vama predstavim. 


Kad sam po prvi put pustila zrake sunca u sobu i podigla roletne na koje se zakupila prašina od stajanja, osetila sam se kao zadnja budala na ovom svetu. Ali iskreno, osetila sam se kao stvorenje koje ne zaslužuje svoj  život jer ga prvo i prvo ne zna živeti. Dozvolila sam sebi da porušim sve ono što sam tokom septembra i oktobra gradila i razočaram nastavnike, a i prvenstveno roditelje svojim namrgođenim licem i besmislenim rečenicama. Da sam mogla sama sebi opaliti šamar, uradila bih to. Hladan pljusak me je zapljusnuo i shvatila sam da se sve što se dešavalo, dešavalo mojom i ničijom krivicom i da ono što sam tada dozvolila nikada  više neću. Već sam sledećeg jutra u śkoli došla sa osmehom, zablistala na svim časovima i povratila prodrmano poverenje. 


Možda najupečatljivi događaj jeste sastav iz srpskog o kom sam pisala i reakcija nastavnika na njega te suze u njegovim očima, međutim iako sam dobila par komentara da sastav objavim ovde, ipak to neću uraditi. Iz razloga što sadrži mnogo činjenica vezanih za Kosovo i za situacije koje vladaju, te jednostavno želim zaštiti sebe, jer je internet čudo a ja živim u sredini sa kojom se baš ne bi igrala. Popravila sam ocenu iz matematike, utvrdila iz hemije i nekako povratila izgubljenu nadu. 


Život van škole nije bio preterano zanimljiv. Pročitala sam par knjiga, par mi je puta sestra od tetke bila u posetu i sve se svodilo na monotoni tempo od kog se nisam mogla osloboditi. Pola novembra sam iskreno i prospavala, ali bukvalno, jer sam svakog Božjeg dana posle śkole spavala po dva- tri sata. Prvo, jer sam u početku bila bolesna i iscrpljena a kasnije jer sam i imala vremena ( a nisam ga znala iskoristiti na bolji način )  a i navikla sam se na taj tempo. Nije to dobro, zapravo to je užasno, ali ovog puta...stvarno nemam opravdanje. 


Ponekad se divim ljudima koji čak  i tokom jeseni znaju šta će od svog života, jer sam ja , iskrena da bidem, samo mislila na spavanje i hranu. Dobro, ovoj sam zadnjih dana malo oporavila sebe, ali će ovaj mesec definitivno ostati kao jedan od onih na koje nikako nisam ponosna i kog neću upamtiti, opet samo svojom krivicom. Trebala sam otići i na neko takmičenje iz književnosti, međutim zbog određenih sam situacija bila sprečena da predam svoj rad te je tako i to propalo. Ovde završavam ovaj post, sa nadom da ću mesec praznika dočekati u mnogo boljem raspoloženju i da ćemo zajedno okončati ovu godinu na što lepši način. Ljubim vas sve puno. :)

6 коментара:

  1. Post je divno napisan i veoma iskren. Meni je novembar dobro prošao, jer sam uradila mnogo štošta. Prvo mi je bio rođenda, pa sam posle odlučila napraviti blog, popravila sam ocenu iz fizike i još mnogo toga. Sve u svemu psot je veomda divno napisan.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    ОдговориИзбриши
  2. Volim tvoje postove, jer su uvek iskreni. :)
    Baš mi je žao jer ti je ovaj mesec tako protekao, ali nadam se da će ti decembar doneti mnogo lepih trenutaka. :)
    Ljubim te! :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    ОдговориИзбриши
  3. Žao mi je što novembar i nije bio baš najzanimljiviji, ali verujmo da decembar hoće, što ti odistinski želim. :) Fotke su sjajne, lepotice moja <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se sviđa tvoj način pisanja! Nadam se da će ti decembar biti mnogo bolji nego novembar!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. HEY FOLLOW ME AND I WILL BACK
    Ask me a question for the Q&A

    http://0chiclife0.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Oni sto najvise odise tvojim postovima je izuzetna sentimentalnost i osecajnost, kao i neverovatna iskrenost koju nam piklanjas. Neizmerno ti hvala na tone sto je svako citanje tvog posta jedno novo prelepo uskusgvo za mene. Ti si predivna! ♡
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши