недеља, 13. новембар 2016.

Kako izaći iz depresivnih dana i pobediti ih ?



Ovi me meseci nikako  nisu privlačili, pritom mislim na novembar i decembar, jer su mi nekako delovali neodređeno i nekako previše uzburkano. Novembar je jednostavno mesec kada ne možeš i ne znaš śta da očekuješ. Čas pada kiša, čas sneg a čas duva neobjaśnjivi vetar. A kako se vreme napolju menja, tako se i moja osećanja smenjuju. Nekontrolisanom brzinom prolaze, nekako ih ne mogu ni pohvatati kako valja. A sve to, silna neraspoložnost, vodi samo ka depresiji i jednostavno vodi ka preziranju sopstvenog živ ota. Kao osoba kojoj se ovo jako često dešava, u ovom vam postu donosim par saveta kako da do toga ne dođe, a ako uopšte dođe kako da uspešno izađete iz takvih dana. 


Mnogo sam puta, kako na blogovima tako na jutjub kanalima, slušala da je muzika pravo rešenje za ovakve krizne dane. Međutim, ja sam to nekoliko puta pokušala primeniti i nije mi uspelo. Ne preporučujem vam da ostanete u sobi, među četiri zida sa slušalicama u ušima i mislima na izvolte. Još ako krene neka tužnija pesma i prisetite se određenih događaja, nastaće opšta pometnja, a vaše će se raspoloženje survati ponovo i osećat' ćete se još gore nego pre. Eh, da se to ne bi desilo, jer je naš današnji cilj da vi pobedite takvo raspoloženje, preporučujem vam knjigu. Znam da većina vas koji posećujete moj blog, upravo jesu ljubitelji knjiga i pisanja. Knjiga vam u mnogome može više pomoći od pesama, jer prilikom čitanja vi ulazite u taj neki svet koji se dakako razlikuje od vašeg, proživljavate nešto što nema veze sa vašim problemima i  svaka pročitana rečenica iz vas isisuje negativno raspoloženje. 


Резултат слика за say no to depression


Smejte se. Zvuči ludo i totalno kliše, ali je delotvorno. Ako prisustvujete svađi roditelja i to vas natera na plač čim izađete iz te prostorije, vi se počnite smejati. Prisetite se nekog događaja koji je bio urnebesan za vas i smeh će se sam od sebe nastaviti. Tako, tačnije na ovaj način, vi sprečavate sebe da na ovu situaciju odreagujete plačom i jednostavno polako brišete scene koje su vas uznemirile iz vaše glave. 

Serija/film ili emisija koju volite. Uvek divni način da se opustimo u pravom smislu te reči. Ali, naglašavam, ne birajte romantične filmove koji će vas sigurno dovesti do suza i tako samo pogoršati vašu situaciju, već jednostavno kliknite na komedije i uživajte. Koliko god da ste neraspoloženi u tom trenutku, postoje određene scene u filmovima kad jednostavno nećete moći odoliti i kad će smeh sam, čak možda i protiv vaše volje, napustiti vaša usta. 


Šetnja. Okej, tek sad shvatam da ja ovo skoro nisam radila, ali to ne uništava činjenicu da je ovo možda i najbolji način da se opustite. Negativno raspoloženje u potpunosti upija okruženje u kom se nalazite, tako da vam preporučujem da, ako živite u gradu, prošetate parkom, a ako živite na selu, jednostavno možete krenuti bilo gde jer u takvom okruženju svakako nema puno buke. Poenta je u tome da se vi u potpunosti opustite, zaboravite na sve što vas muči i na sve što vam ne da sna tokom noći. 



Резултат слика за say no to depression


Vežbajte. Vežbanje nam svakako može vratiti osmeh na lice, a to je takođe i sjajan način da zaboravimo i izbrišemo negativne misli iz glava. Odaberite vežbe koje želite, postavite sebi neke ciljeve, navucite laganiju garderobu, uzdahnite i krenite najpre sa laganim vežbama, pa onda ubrzajte malo i podignite sve na viši nivo. Delotvorno je jako, verujte. 


Nikad ništa nije izgubljeno niti uništeno samo nečim negativnog što se tog dana desilo. Ne gubite iz vida činjenicu da jedan dan traje 24h i da definitivno jedan događaj koji nije trajao ni 1h ne može uništiti sve pozitivno što se tog dana desilo. Stisnite zube, poslušajte ove savete i polako, ali sigurno, izbacite depresiju iz sebe. Ako bilo šta od ovoga probate, radovala bih se vašim komentarima i utiscima. :) 

6 коментара:

  1. Odlični savjeti! Baš super napisano<3

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Da li sam ja jedina osoba koja kad je depresivna umesto da sluša vesele pesme sluša tužne? Delimo isto mišljenje što se knjiga tiče. Knjige ti omogućavaju da odeš u neke udaljene svetove, druge živote gde ćeš zaboraviti na svoje probleme. Odlični saveti, draga Alija. Mislim da će mi puno pomoći, hvala ti!

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ovaj zadnji pasus je divno napisan,zaista <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno napisano! Ja sam ranije slušala vesele pjesme dok sam bila tužna, a sada preferiram tužne melodije u tim periodima. Hvala ti na savjetima, sigurno će poslužiti! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno! Apsolutno se slažem, čitanje mi u ovakvim trenucima najviše pomaže jer me tera da se isključim iz sveta i razmišljam na neku apsolutno drugu temu. :)<33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  6. Evo moje omiljene savetovalice u poslednje vreme. :DTi si sjajna i dajes odlicne savete, svaka cast. Vi su zaista korisni, potvrdjujem. Cenim tvoju izuzetnu iskrenost, i prosto sam posna na tebe kad ovako nesto lepo i zrelo napises. Svaka cast, jos jednom! 😉
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши