среда, 23. новембар 2016.

Daily routine | Novemeber 2016



Pisala sam jutarnju rutinu i baš sam je uporedila sa mojom prvom napisanom rutinom na ovom blogu,, mili  Bože, razlika je ogromna. Ne da mi se pisanje promenilo, na što sam iskreno ponosna , već sam nekako tada.. ah, ni sama ne znam. Uglavnom, vi slobodno pročitajte oba posta, pa mi javite u komentarima svoje mišljenje. Danas smo tu kako bih vam ja predstavila moju dnevnu rutinu, koja je Bože moj, totalno različita svakog dana, ali sam nekako odabrala zlatnu sredinu, odnosno ono što se gotovo uvek najviše ponavlja. 


Iz škole dolazim u 12. 30 , ako tog dana imam sedam časova. U mojoj ste jutarnjoj rutini mogli videti i pročitati nešto o tome zašto baš tada i šta ja radim tokom jutra, pa sad neću ni ulaziti u to. Kako ja živim na 7Days kiflama, uvek sam gladna posle škole. Ne krivite me, imam izbor od svega dva peciva, koja nikako nisu nešto što bih ja jela svakog dana. A burek ili hamburger u zadnje vreme ne dolaze u obzir, te Alia ne prepoznaje samu sebe ! Tako da mi je najlakše da pojedem upravo 7Days kiflu, drži me sitom a i najbrže se pojede. Došavši iz škole, ulazim u kuću poput tornada, sva nervozna, nenaspavana ili u retkim slučajevima sretna. 


Ostavim tašnu u sobu, odem do kupatila. Nemam naviku da se odmah presvlačim, tako da to radim uglavnom posle jela. Uđem u dnevnu sobu, pozdravim dedu koji uglavnom tada odlazi na posao. Odem u kuhinju i poljubim majku. Ako sam mnogo umorna, pitam da mi isprži jaja ili spremi nešto,a u suprotnom sama napravim tost.Odem do sobe i presvučem se u nešto udobnije od uskih farmerki i košulja, što uglavnom nosim u školi.  Rutina mi je da popijem kafu posle jela, uz TV i kanal kojim sam opsednuta, ID. Volim krimi serije, obožavam takve emisije. Pijuckam kafu, pomno pratim program i uglavnom se svađam sa majkom kojoj te i takve emisije užasno idu na živce.  Na kraju pobeda uvek bude moja, pa nastavim sa izležavanjem ! 





Odgedam jednu do dve emisije, namestim one male jastučiće i odlučim odmoriti malo, u dnevnoj. Tada, uglavnom nema nikoga tu. Kako je deda na poslu, ujak takođe, majka u kuhinji a baka u podrumu ili raspravlja se sa cvećem, ja imam celu dnevnu za sebe. Legnem oko 13.40 i odspavam do 16.30. Tada me majka probudi, jer se deda vraća sa posla, te tada ručamo. Završim sa jelom, sednem nazad u krevet i krenem sa prelistavanjem društvenih mreža. Instagram, uglavnom, jeste prepun novih obaveštenja, tako da se najviše zadržim tu. Posetim i blogove blogerki koje pratim, prelistam ih i analiziram postove. Sa porodicom pratimo tursku seriju, Taj život je moj , te odgledam i to. Inače, moja baka je opsednuta svakom mogućom turskom serijom, tako da se između nje i ujaka vodi večita borba oko toga. Uglavnom pobedi on, te čim se vrati sa posla, oko 18.00 lišeni smo serije i na ekranu se ocrtava fudbalska utakmica. Ako se kojim slučajem radi o košarci i Zvezdi ostanem i ja kraj njega, te zajedno nikako ne uspevamo iskontrolisati izlive besa a majka i baka su uglavnom poput onih dosadnih komentatora, kojima svaki i manji uzdah ide na živce. A ako o tome nije reč, uzmem tašnu i odem u svoju sobu. 


Radim obavezni domaći iz matematike na kom se najviše zadržim uvek i nek' je prokleta matematika koja mi nikako ne ulazi u glavu. Pa zatim iz biologije i engleskog, te kasnije učim iz srpskog ( obavezno ! ) i iz fizike i hemije, ali i ostalih predmeta. Ako još nema 20.30, uzmem školsku lektiru, koju nikako da pročitam. Da vas pitam nešto, predstavljaju li i vama školske lektire nešto najomraženije, iako ste veliki knjiški moljac ? Znam taj osećaj. 










Oko 21.00 siđem dole. Napravim sebi zeleni čaj, sipam čajne keksiće i uzmem tablet, te visim na Wattpadu. Baka uglavnom tada gleda opet turske serije i komentariše, uživljena kao da je u središtu događaja i da se sve to oko nje zbiva. Ignorišem to i nastavim sa pisanjem, ili čitanjem. Sve to do negde 22. 00 ,tada ustanem. Odem i pospremim knjige, kukam malo ispred rasporeda i proklinjem sve redom zbog sutrašnjih časova. Najgore od svega je što naglas razmišljam, pa se usput i zanesem i dobijem ukor od mame. Uzdahnem, zgrabim knjige , poželim babi i dedi laku noć i odem u svoju sobu. Pospremim krevet, spremim odeću za sutra. Legnem u krevet, oko 23. 00 . Međutim, nikad se tada i ne uspavam. Zavisi od sutrašnjeg dana, ako je neophodno odgovaranje iz nekog predmeta ili test iz fizike i tih važnijih predmeta, umem sa knjigom ostati i iza 01.40,ali sve naučim.  A ako sutra imam mini slobodni dan, uzmem lektiru ako se odlučim za to ili pak pustim novu epizodu serije. Ako se o drugoj opciji radi, ležem oko 00.40 , ali pre toga obavezno proverim alarm i uverim se da je sve spremno za sutra. Pomolim se Bogu za sutrašnje odgovaranje, ali i da mi da strpljenja da izađem na kraj sa pojedincima. I tako se moj, poprilično dosadan, dan završava..







Ovako bi, otprilike, izgledao jedan moj totalno neorganizovan dan, ali kako sam spomenula par puta, ne obraća vam se jedna od najorganizovanijih osoba ovog sveta. Nije da sam i toliko lenja, ali ova rutina svakako nije za pohvalu, jer ne uključuje nikakav izlazak napolje niti fizičku aktivnost, ali jednostavno, ne da nemam vremena, već jednostavno nemam želje za takvo nešto. Ne osuđujte, emocije su mi u čistom rasulu ovih par dana. Tako da, zadovoljna sam i ovim. Ostavite mi vaše mišljenje u komentarima :) 

7 коментара:

  1. Alia draga, dugo me nije bilo na blogu te se prvi put susrecem sa tvojim novim dizajnom i urednjem bloga i moram reci da sam odusevljena, zaista je vrlo originalan. Kada je post u pitanju, jako dobra tema, odlicno napisano.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Ja kad sam ušla na tvoj blog mislila sam da je nešto zaštopala,čak sam i osvježila par puta ,međutim slučajno sam krenula mišem prema dolje i vidim novi izgled bloga,divan je:) :) i naravno jako zanimljiv i odlično napisan post <3
    http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Ajme, predivan post, Alijiceee!! <33 Zaista si jako lepo ovo napisala i malo je reći da mi se dopada način na koji si ga napisala. :)moram pohvaliti i izgled bloga koji je sjajan, ali se i meni desilo isto što i Murisi, pa ti mogu dati konstruktivnu kritiku da malo opsečeš baner bloga, čisto kako ne bi bunila nove posetioce. ;) <33 Ljubim tee <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  4. Awesome post! I miss so much study! :(
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post.I ja obožavam ID!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep izgled bloga! Imamo sličnu rutinu i sviđa mi se jako kako pišeš, samo kad bi fotografije bile veće.Imaš moj follow!♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  7. Meni se mnogo dopada kako si opisala svoju rutinu, kakva gid ona bila. Inace, Inace nisam ljubitelj rutina, jer su sve nekako dosadno i jednolicno uglavnom opiasane, ali ne i tvoja. Malo je reci da si me bas zabavila i svakako bih vokela da citam i tvoj u vecernju ritinu, odnosno kada si druga smena, ako ima toga u tvojoj skoli, mislim ako ima menjanja smena, posto znam da ih ima tri ukupno. :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши