уторак, 08. новембар 2016.

Ciljevi do kraja ove godine ? | To - do lista :)




Možda pola sata pre pisanja ovog posta, stajala sam samo ispred kalendara i nemo buljila u njega. 8. Novembar. Kad pre,Bože ? Samo mi recite da nisam jedina koja je živela u nekom tripu da smo mi neka sredina septembrate da se još uvek privikavamo na početak škole i svu tu frku koja nas je nespremne zatekla . Nisam, zar ne ? Naprosto mi se nemogućim čini, da je gotovo ostalo još dva meseca do kraja 2016. godine. Godina u kojoj se puno toga izdešavalo. Brdo lepih, onih manje i stvarno ružnih trenutaka. Puno smeha, suza, zbunjenosti. Novih ljubavi. Starih zavrzlama. Prošlosti. Sadašnjosti. Budućnosti. Puno starih nedoumica. Novih problema. Bezbroj malih trenutaka sreće, bezbroj trenutaka koji su promenili moj život. Samim tim, učinili ovu godinu posebnom. Nije kraj,međutim ostalo je još svega dva mesea i ja moram učiniti još par sitnih stvarčica kako bi je zaokružila. Nadam se da ću ih uspeti odraditi, da ću ovu godinu pamtiti i da će ona dugo živeti u mom sećanju. 


Stići bar do 10. poglavlja knjige. Ne znam hoće li vam možda zvučati glupo, smešno ili krajnje besmisleno, ali eto. Jedna gotovo nejaka i totalno devojčica bez ikakvog iskustva u pisanju, upustila se u takve vode i jednostavno odlučila oprobati se o pisanju. Od tamo negde 2014. godine, kako sam se po prvi put upoznavala sa Wattpedom i silnim stranicama na Facebook-u, gde su u to vreme objavljivane bile razne priče, počela sam se interesirati za pisanje. Kako su moji prvi počeci izgledali, ne želim se ni prisećati, ali sve je to objašnjeno činjenicom da sam imala svega 11. godina i da je to tada bio moj maksimum. Ideja je bilo na tonu, pisanje je postajalo moj hobi, nisam odustajala od činjenice da sam ja rođena za to i da ne mogu u zaborav poslati moj talenat. Pune dve godine kasnije, izrodila se priča koja je oduševila nekoliko meni bliskijih osoba. Ima svega dva poglavlja, sjajnu tematiku i odlične zaplete planirane. Naravno da se ova priča neće naći niti na mom blogu niti bilo gde u javnosti, bar ne za sada. Razlog je jednostavan. Želim da je prvo napišem, prekontrolišem. Pa je onda tek vremenom dovedem do perfekcije i tada borim za nju. Ali, neki cilj mi je da to sve ide polako, pa bih volela da ove godine napišem i stignem bar do 10. poglavlja. 

Резултат слика за 2016 on tumblr





Doneti konačnu odluku o srednjoj školi. U periodu od negde šestog razreda kad se mislima počinju vrzmati različite ideje o budućnosti i kad se prosečnom učeniku počinju javljati moguće srednje škole, ja sam bila zagrejana za farmaciju, odnosno medicinsku školu. Kasnije me je ta želja jednostavno prošla. U sedmom razredu mi se javila moguća opcija o Društveno- jezičkoj gimnaziji. Htela sam gimnaziju, a ta mi je delovala kao odlična i nekako idealna za mene. Živela sam u tom uverenju i jednostavno sa idejom da je to ono pravo za mene. Živela, kažem. Sve dok nisam saznala da u mom kraju, uopšteno meni bliskim krajevima ne postoji taj smer gimnazije. Prirodno- matematička gimnazija. Ekonomija - ekonomski i pravni tehničar. Trgovačka. Eto, skroman izbor srednjih škola. Ne preostaje mi druge no da jednostavno krenem ka Prirodno- matematičkoj, ali ipak mislim da će ovo moja konačna odlika i biti. 


Organizovati vreme koje treba biti potrošeno na blog. Ne, ne piše i ne obraća vam se jedna organizovana osoba. Naprotiv, totalni lenjivac i osoba koja je spremna u glavi ponoviti deset puna stvar koju treba uraditi tada, bar dvadeset puta kukati o tome kako joj je mrsko, pa tek onda to i uraditi ( ako uradi ). Ništa ni od planera kog sam napravila, kad se ja toga ne mogu pridržati.  Želim da se to promeni i da prvo krenem od bloga. U ovo ulažem jako puno vremena, insiracije i truda jednostavno i ne mogu dozvoliti da sve bude razbacano, neuredno i nekako totalno neprofesionalno. Možete očekivati detaljan post o izmenama koje nameravam napraviti,pa se malo strpite, ali znajte da će ih biti. 


Sklopiti neku saradnju sa blogerom ili napisati  tekst za koji časopis. Jedno od ova dva sigurno. Odavno nisam sklopila niti jednu saradnju sa kolegama, a zadnja je bila letos sa Modernom Streberkom i zaista sam jako zadovoljna i ponosna na nju,pa se iskreno nadam da ću uspeti sklopiti još koju do ove godine. A ako do toga ipak ne dođe, volela bih da možda napišem tekst za koji časopis i nastojaću da istrajem u ovoj ideji.


Otarasiti se stresa i nervoze. Definitivno nešto što moram uraditi, ako iole mislim na svoje zdravlje ! Ali stvarno, u zadnje vreme sam nekako sva pod stresom, proplačem svaku noć i danju izigravam totalni kotrast onoj ličnosti koja je na scenu bila noći. Znam, ne valja. I znam da to moram popraviti,tako da mi držite palčeve !


Резултат слика за 2016 on tumblr



 Nabaviti gramatiku ! Želim kupiti svoju prvu gramatiku iz srpskog, zato što ja to želim a ne zato što škola od mene to zahteva. Radujem se  ovome i nadam se da ću napraviti dobar izbor i kupiti pravu stvar. Kako se nadam da ću u budućnosti završiti fakultet Srpskog jezika i književnosti,ovo je jedan jako važan i značajan korak za mene, te verujem u to da ovo neće biti jedina koju ću kupiti.


Pročitati još par knjiga i tako zaokružiti ovu godinu kao godinu sa definitivno najviše pročitnih knjiga u životu. Ponosna sam na sebe zbog količine knjiga koje sam pročitala i koje sam uspela nabaviti. Neopisivo mnogo želim da se brojka poveća, te mi tako držite fige da u tome i uspem.


Резултат слика за 2016 on tumblr


Tu se nalazi još par stvari, međutim to je nešto što jednostavno ne želim izlagati javnosti i što bih radije zadržala za sebe, pa tako bi najbolje bilo da se ovde zaustavim. Nadam se da vam se ova lista svidela, da vam se uopšteno i ova ideja svidela, a radujem se vašim komentarima naravno :) .

35 коментара:

  1. Zaista predivan post! Tvoji ciljevi su jako originalni i zanimljivi i iskreno se nadam da ćeš ih ispuniti, a pre svega biti srećna dok to radiš! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Čitajući ostale postove u kojima blogeri pišu šta žele uraditi ovog ili onog meseca, uglavnom nailazim na iste stvari, ali nisam ni sumnjala da ćeš se ti izdvojiti. :)
    Želim ti da sve što si zamislila uspeš da ostvariš i da u sledeću godinu uđeš zadovoljna i srećna. :)
    I zapamti, brigu i nervozu ostavi po strani, radi ono što voliš. :) <3

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa kako da ja ostanem ravnodušna posle ovog komentara ? Hvala, Kaćo, puno na predivnim rečima :)

      Избриши
  3. Zanimljiv post! Iskreno ti želim da ti se svi ciljevi ostvare! ♥
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Predobro pises!!! I meni ce ovo biti godina sa najvise procitanih knjiga jer do sada nikada nisam citala nesto pored skolskih lektira.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i drago mi je što to čujem. Samo nastavi sa čitanjem :)

      Избриши
  5. Divno si to isplanirala.Nadam se da ćeš uspijeti.I naravno,samo nastavi jer predivno pišeš :) <3

    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicno si sve isplanirala, moj plan jee naci novi postao, iako mislim da je to nemoguca misija, kupiti profesionalni fotoaparat, ic na advent u zagreb, i na blogu skupiti 300 pratitelja :D

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  7. Moj cilj jeste da prođem dobra,nedostaje mi osnovna,nazad u dane kada sam prolazila odična!!! Divan post,i sigurna sam da ćeš jednog dana,za nekoliko godina završiti a pre toga upisati željeni fakultet! ☺
    natalijabeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Natalija. Želim ti da ostvariš to, a znam da možeš i puno više od toga :)

      Избриши
  8. Koliko skromni, toliko i divni ciljevi draga moja. :) Inače, što se srednje škole tiče, da li si možda razmišljala ili pričala sa mamom o učeničkom domu u nekom većem gradu (okej, pravi se da ne mislim na Beograd, jer živim tu haha). Ti si svakako jedan sjajan đak,a ova opcija je stvarno odlična ukoliko želiš u neku određenu školu koje nema u tvojoj blizini. :) Verujem da ćeš uspeti da ispuniš sve želje! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marso, da se prvo zahvalim na lepim rečima. Nažalost, moram priznati da jesam i da trenutno nisam u mogućnosti za takvo nešto, ali se opet zahvaljujem tebi što si izdvojila vremena i iskreno mi preporučila nešto :)

      Избриши
  9. Želim ti sreću da ispuniš sve ciljeve jer ako misliš da možeš onda ćeš zaista i uspeti u tome. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ОдговориИзбриши
  10. Jako si ambiciozna i imas tako realne i lepe i skormne zelje i ciljeve. O srca ti zelim da ih sve ostvaris, pogotovo ovaj sto se tice pisanja knjige, jeer sam i ja sebi nesto slicno zadala :)
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, drago mi je da nisam jedina sa takvom zamisli i od srca ti želim da istraješ u tome, ali i da ostvariš i ostale želje. :)

      Избриши
  11. Alija, kao i uvek, se opet izdvaja po originalnosti. Ja sam takođe bolesni lenjivac i bolesno neorganizovana, da eto, ne znam šta ću. Verujem da ćeš uspeti da ispuniš sve ciljeve.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, poklapaju nam se osobine iako nisu neke pozitivne. Hvala Kaćo :)

      Избриши
  12. Od srca ti želim da ostvariš svoje ciljeve<3
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Draga Alia, htela sam i ovde da ti se zahvalim na javljanju i na svim divnim rečima :) Obožavam kada putem bloga naiđem na osobe kao što si ti jer većina je pa... "na isti kalup", ako razumeš šta hoću da kažem ;) Ja ti od srca želim da ostvariš sve što si navela i da ne odustaješ od pisanja jer ti jako lepo ide. Podsećaš me na mene u tvojim godinama :) Mogu da ti kažem da sam ja išla u gimnaziju društveno-jezički smer i da nije ono što sam zamišljala. Ko je šta radio, ja sam morala da učim fiziku koja mi nikako nije išla kao jezici i slično ;) Nadam se da ćeš pronaći šta je najbolje za tebe, a život je tek pred tobom i možeš da budeš šta god poželiš jednog dana. Samo polako, strpljivo i korak po korak :)
    Ljubim te i želim ti lep vikend! <3
    P.S. Spomenula si da me pratiš na IG pa idem da te pronađem i tamo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li sam oduševljenija bila kad sam samo videla tvoje ime ili kad sam pročitala ovaj komentar ! Razumem i hvala ti na ovakvim pohvalama, ne znam kako da se i zahvalim a da to izgleda lepo.
      Mnogi su o toj gimnaziji pričali sve najbolje, ali ja idalje mislim da je ona bolja opcija od prirodno-matematičke ali šta da se radi. Ma život jeste predamnom, tako da malo mozak stavljam na ispašu od razmišljanja.
      Hvala još jednom, po stoti put. :)

      Избриши
  14. Odlican post.Imamo skroz isti problem u vezi srednje skole.Pre dve godine bila sam gotovo sigurna da cu upisati medicinsku,onda sam pre godinu dana htela gimnaziju i to bas drustveno-jezicki smer.Sada ni sama ne znam sta bih upisala.Tako da nisi sama,ima nas jos sa istim problemom ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepo je znati da je još neko u identičnim problemima, a ja tebi od srca želim da pronađeš svoj put i svoj pravac jer si jedna jako dobra i pozitivna devojčica. Ljubim te :)

      Избриши
  15. Predivan post Alia. Ciljevi su ti zaista iskreni. Pratim te od tvog prvog posta ali nisam komentarisala. Zaista si jedna veoma iskrena osoba. Samo tako nastavi i po meni nemoj nikada da ugasiš svoj blog. Nemoj da se nerviraš oko sitnica. I ne obaziri se na ljude koji ti pričaju iza leđa jer su oni tamo gde treba da budu, iza tebe. I zaista od srca ti želim da upišeš srednju koju želiš i voliš. I mislim da je knjiga koju pišeš savršena. Zaista sve pohvale.. ☺☺❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti od srca na ovako lepim rečima. Ja ozbiljno nemam pojma kako da više odgovorim na sve pohvale. Oborila me je sa nogu rečenicu, da se ne obazirem na ljude koji mi pričaju iza leđa jer su oni sa razlogom tamo. Ljubim te i hvala još jednom :)

      Избриши
  16. Odličan post! ♥
    Nadam se da ćeš postići sve ciljeve! ♥


    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши