понедељак, 24. октобар 2016.

Filmovi koji će vas oduševiti ! :)





Oktobar je čak pri kraju , a Alia  je toliko čudna da se tek sada počela prilagođavati ovoj jesenji atmosferu. Tek sam sada krenula u potrazi za lepim knjigama, mirnijim pesmama. Počela sam paliti mirišljave sveće i praviti neke fotografije u tom duhu. Međutim, mislim da ste svi već navikli na mene i na činjenicu da ja nikad ne propratim trendove u njihovo vreme, već tek kasnije kad niko više i ne priča o njima. Ali, jedina bitna činjenica jeste da je jesen i da bar nisam omašila godišnje doba. Da se vratimo na temu posta.   Prelistavajući starije postove juče, naletela sam na post u kom sam govorila o filmovima i shvatila da sam ga radila u aprilu, śto je poprilično davno. Kako sam pogledala par dobrih filmova , odlučila sam  da ga napišem opet i tako vam preporučim ono što sam ja gledala i ono što se meni svidelo.  :)


1. Moj svet 

Prvi put, pogledala sam jedan turski film. Zapravo, ovo jeste kopija američkog filma The Miracle Workers ( mislim da se tako zove ) i mnogo sam se premišljala o tome koju verziju da pogledam. Čuvši da je turska verzija mnogo bolja, a i novija je, odlučila sam da nju pogledam i nisam se pokajala. Jako tužna priča o devojčici koja kao beba gubi sluh i ostaje slepa. Ona nastavlja život tako, roditelji je tretiraju poput običnog psa beseći joj  zvona oko vrata kako bi je čuli i čak nema pojma ni u osnovima kulture. Dok njen tata razmišlja da je smesti u bolnici za mentalne bolesti, jedina nada njene majke koja mu se nikako ne može suprotstaviti, jeste učitelj u kog veruje punim srcem. Hoće li njena devojčica uspeti živeti poput normalnih osoba i prilagoditi se na uslove takvog života ? Hoće li učitelj i pored silnog mraka koji vlada njenim svetom, uspeti ubaciti malo boje ? Verujete li vi u čuda ? Film tokom kog ćete plakati od prvog do zadnjeg minuta, film koji će vas naterati da svet sagledate iz puno drugih perspektiva i naterati vas da verujete da je sve ono što se čini nemogućim upravo moguće . 




2. Pričaj dok se ne udaš

Očarana prvim filmom, odlučila sam pogledati još jedan turski film, samo što sam ovog puta odabrala komediju. Odavno nisam bila gledala komedije, pa sam se malo i opustila. Pronašla sam se u glavnom liku, odnosno ona je bila neka starija verzija mene. Stalno je čitala, spoljni svet je nije zanimao dok su je njena baka i mama stalno nagovarale da izađe i uda se , jer su njene vršnjakinje srećno udate i već sa decom. Film je dosta kvalitetan, ali me nije oduševio toliko. Nisam imala ni neka prevelika očekivanja, solidni su mu utisci.



3. Twice Born

Ovaj sam film bila odabrala da ga odgledam sa majkom, i iako je ona zaspala na samom početku, utisci koje sam ponela bili su divni. Reč je o majci koja svoje dete vodi u Bosnu, tačnije Sarajevu, kako bi mu ispričala i upoznala ga sa mestom gde mu je otac preminuo. Neka su mi očekivanja podignuta, kad sam ugledala da glavnu ulogu tumači Penelope Crùz,nisam se pokajala. Film je pun neočekivanog i dosta vraćanja u prošlosti sadrži. Dešavaće se ono što niste očekivali, iako je meni na početku bilo malo glupo mešanje italijanskog i bosanskog,ali je posle sve bilo okej. Preporučila bih vam ga, ako ste ljubitelj ratnih filmova ( iako film ne sadrži toliko ratnih scena ) cela se priča vrti o tome. Nekoliko sam se puta i rasplakala, nekoliko sam puta bila zanemela zbog određenih scena i činjenice koliko je snova bilo uništeno i rasporeno..


Резултат слика за twice born



4. Me before you


Čini mi se da sam spomenula  u mesečnom postu za septembar, da sam odgledala ovaj film tokom vikenda u Prištini zajedno sa bratom i sestrom od tetke. Film je zaista divan. Jako dirljiva priča, ljubavna, između momka koji je ostao nepokretan i devojke koja se prijavila za njegovu njegovateljicu. Arogantan tip kakav je bio, ispariće iz njega i ona će ga promeniti. Međutim, postoji li nešto što ljubav može uništiti ? Jer mi odavno znamo da ništa na ovom svetu nije večno.. 


Резултат слика за me before you

5. The Bourne Identity


Dugo sam razmišljala i premišljala se oko toga da li da ovaj film ubacim ovde, ali ipak smatram da zaslužuje mesto. Gledala sam ga prekjuče sa ujakom, međutim ne od početka. Vrativši se iz škole , zatekla sam ga u dnevnoj i kako mi se nije spavalo odlučila sam da mu se pridružim u gledanju. Kako sam nešto iskopčala i kako mi je on nešto ispričao, film započinje tako što ribari spašavaju davljenika koji je skroz izgubio pamćenje. Na telu ima brojne ožiljke i tetovažu broja računa u švajcarskoj banci. Film prolazi i prati tog čoveka koji se bori da otkrije svoj identitet i poreklo. Meni, lično, jeste bio zanimljiv. Gledala sam ga na TV-u, ali mislim da ga možete naći i na Internetu. :)



Резултат слика за bourne identity

To bi bilo to. Jeste li vi pogledali koji od ovih filmova? Ako niste, koji vam je film najviše zagolicao maštu ? 

6 коментара:

  1. Odgledala sam film 'Me Before You', i film je zaista predivan i jako emotivan. Preporučila bih ti da pročitaš i knjigu (ako već nisi) jer je i ona jako lepa. :) Pored toga, i ostali filmovi mi izgledaju jako zanimljivo, naročito prvi i poslednji. :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Svi filmovi se cine sjajno i interesantno,drugaciji od onih utaljenih koje sam vidjala. Inace, Me Before You sam gledala i tako je savrsen po mim misljenju, bas je ostavio utiska na mene *_*
    Ne brini, nisi kedna koja ima zakasnelu reajciju na pocetak jesnei hehe
    Sjajno napisano, draga! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Od navedenih sam gledala samo "Me before you" i dopao mi se, mada moram reći da me je knjiga naterala na suze i da je dosta emotivnija, tako da sve preporuke ako nisi već čitala :)
    I baš mi se dopada što si imala navedene filmove koji nisu samo holivudski, već i iz drugih zemalja i na drugim jezicima :))

    ОдговориИзбриши
  4. Nijedan od pomenutih filmova nijesam gledala :) U poslednje vrijeme imama toliko obaveza, da ne stižem ništa. Neki od pomenutih filmova ću sigurno pročitati, za vrijeme zimskog raspusta :)
    Posjeti moj blog i ako želiš, učlani se na njega. Ja sam na tvoj blog već učlanjena :)

    http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ljubitelj ovakvih postova, ali moram priznati da mi se ovaj post dopao, i to baš iz razloga što ni jedan od pomenutih filmova nisam pogledala, a opet s druge strane ti si nam ih savršeno rpezentovala tako da ću u buduće morati da potražim neki od navedenih. Odlican post zaista.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Čula sam da kažu da je film Me before You jako dobar ali ga nisam htjela pogledati.Međutim nesto me je navelo i da ga nisam pogledala pokajala bih se jer je film savrsen <33 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши