петак, 21. октобар 2016.

Fall Outfit - Sad but fab ××




Razmišljajući shvatila sam da na mom blogu ne postoji niti jedan jesenji outfit, jer sam uglavnom ovakve postove pisala tokom letnjeg raspusta te su i sve kombinacije (koje su da se ne lažemo jako retke) u skladu i sa letnjim vremenom, tako da sam odlučila da sa vama podelim jednu moju  kombinaciju, koja mi je ove jeseni omiljena. Nosim plavu pelerinu, crne farmerke i čizmice u istoj boji,kao i plavi duks ispod. Zaljubila sam se u ovu pelerinu i baš je nisam skidala poslednjih dana, iako mi je kiša malo remetila planove, ali ipak je jesen i moramo se polako početi navikavati na ovako promenljivo vreme. Što se naslova tiče, nešto što opisuje moje raspoloženje tokom ovog dana. Probudila sam se sva blintava i tužna, ali sam to na jedan lep način uspela ukloniti i ipak se srediti za śkolu. Nadam se da vam se ova kombinacija sviđa, kažite mi vaše miśljenje u komentarima  :) 















Obozavam ih *-*



   Kako vam se post svideo ? Volela bih cuti vase utiske u         komentarima :)




3 коментара:

  1. Diiivno, lepotice moja! <33 Pelerina me je oborila s nogu, oduševljena sam. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  2. I pored svih tvojih divnih postova, ovaj me je do sada najvise odusevio zaista. Odlican autfit, jako dobre slike, inače iste čizme imam i ja,t ako da veliki plus kod mene zbog toga. Zaista mi je drago sto si napravila jedan ovakav post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  3. Jao, Alija, toliko mi je zao sto slike nece da se otvore. No, ne sumnjam da je post perfektan i utfit sjajno ukombinovan! Uci cu kasbije, mozda se otvore :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши