уторак, 25. октобар 2016.

Balans između bloga i škole ?!




Odavno planiram napisati jedan ovakav post, ali nikako nisam mogla izdvojiti dovoljno vremena i posvetiti se ovoj temi. Radi se o tome da sam ja često od meni bliskijih osoba dobivala ukore što se vođenja bloga tiče. Njihovo je mišljenje bilo da mi blog oduzima slobodno vreme koje bih mogla upotrebiti na učenje.  Prštali su saveti da se trebam prestati baviti blogovanjem, da od toga nemam ništa. Nisam ih poslušala i nisam ugasila blog,te sam sada i neopisivo srećna zbog svoje odluke. Da vam ja nešto kažem - potrebna je volja i potrebna je želja, sve ostalo je posle moguće :)
Резултат слика за tumblr  computers pink

Kad sam prošle godine otvorila blog i napisala svoj prvi post, blog za mene nije predstavljao ni hobi i nisam mogla ni sanjati o ovolikom uspehu. Tada je bilo tako da sam pisala kad god sam htela ili kad god bi mi dosadno bilo, nisam obraćala pažnju na pravopis ili na bilo kakve greške u postovima i ubacivala bih prve slike koje bih našla na Internetu. Ukratko, nisam se trudila jer nisam imala ni želja za to. Međutim, vremenom blog je postao moj hobi. Rasla je moja želja za pisanjem, za blogovanjem. Posvećivala sam sve više pažnji blogu, trudila se da pišem o nekim zanimljivim temama i da budem što orginalnija. Međutim, ja se do sada nikada nisam srela sa osudama da nekoga kopiram ili da koristim nečije teme, iz razloga što sam pisala o onome što je meni padalo na pamet. I, kako se moje interesovanje za blog povećavalo, tako je i naravno vreme koje sam trošila na njega bivalo sve veće i veće. Ja na to nisam obraćala toliku pažnju, međutim očigledno da je ljudima u mom okruženju dosadilo. A kako mi svi znamo, ljudi uživaju zabadati nos tamo gde mu nije mesto i mešati se tamo gde nemaju prava. 


Tokom letnjeg raspusta te 2015. godine niko mi nije rekao ništa, međutim septembra ili oktobra, ne sećam se tačno, mama mi je rekla da je krajnje vreme da  prekinem sa tim glupostima i jednostavno  ugasim blog. Nisam se složila sa njom,a ona je neprestano pominjala da će mi to uticati na ocene i učenje, da će se loše odraziti na mene. Samo sam ćutala, znajući da u tome nema ni I od istine. A to sam i dokazala na tromesečju, iako sam i nastavila sa redovnim pisanjem, moje se ocene nisu promenile. Godina je prošla, nadam se da će proći i još mnogo njih. Neopisivo mi je drago što nisam poslušala silne savete koje su prštali oko mene, neopisivo mi je i drago što sam poslušala sebe i nastavila raditi ono što volim. 


Резултат слика за tumblr  computers pink


Dragi moji blogeri, balans između škole i bloga se može postići. Ne možete se vi posvetiti školi toliko mnogo, da jednostavno nemate vremena raditi ništa što volite. Svaka duša, zaslužuje odmor. Zaslužuje opuštanje. A i niko od vas ne zahteva da pišete svakodnevno, dovoljan bi bio i jedan post nedeljno. Dovoljno je da samo volite, da želite i da verujete da možete postići sve što želite. Blog je naš hobi, a ako posvetimo dovoljno pažnje i truda, može postati i posao. Iako, ja imam mnogo veće planove za budućnost i ne znam da li se blog i može uvrstiti tu, znam da jarko želim postići i nešto sa pisanjem. Poruka svega ovoga jeste, da ne obraćate pažnju na mišljenja iz okoline i da se uprkos svemu, odlučite za ono što velite. :)

7 коментара:

  1. Svaka čast na ovom postu! Slažem se da uvek možeš da pronađeš vremena između škole, vremena za učenje, opuštanje, i bavljenja svojim hobijima. Ja se trudim da u toku škole uvek objavim najmanje jedan post nedeljno. I moram da kažem da mi je izuzetno drago što nisi prestala sa blogovanjem zbog mišljenja drugih! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Sasvim se slažem d aje balans sasvim moguće postići, a samo je potrebno uložiti malo truda, Kao što si i sama rekla nemoguće je da nam škola oduzima toliko vrmena da ništa drugo ne možemo da radimo. Veoma originalno i lepo, draga moja <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Naravno,može se postići balans,sažem se.Tu si se po meni oduvek trudila i oduvek divno i dubokoumno pisala.Pratim te od samog početka,i stvarno svaka čast.Samo nastavi tako.Ja sam trenutno izgubila svoj balans,nadam se da će se vratiti ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Smatram da je jako tesko nekada nci balans, alida ako imamo jaku volju i zelju, se cenobpostici i biti ponosni na sebe u svoj uspeh. Mnogo mi je drago sto nisidpzvolika da ye sputaju tudja misljenja, makar ona bila, kao u tvom slucaju, doronamerna. :) Svaka cast, mnogo mi je dragoli sto si sa nama u bligodlsferi, jer kad te ne bibilo ode, bigami bi jedan lep i nezamenljiv deo falio citavom svetu blogova. :)Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Nikad nisam imala problema sto se tog balansa tice. Skolski raspored mi je takav da imam samo dva dana da ucim. Btw super post!
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiva tema. :) Ponekad je teže pronaći balans između svega, ali nije neizvodljivo. Ukoliko se neko trudi i maksimalno voli svoj blog i pratioce, post će pisati i u 4 ujutru sa podočnjacima posle 3 sata učenja. :) Ali naravno ispred svega jeste odmor jer ne znam koji bi čovek izdržao bez trunke odmora ni nedelju dana. Sjajan post. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши