четвртак, 08. септембар 2016.

Svaki je današnji bol, sutrašnja snaga ! | Zlatna pravila do uspeha | #movationalpost



Zahvaljujem vam se na divnim komentarima na prošlom postu ali i na činjenici da ste shvatili koliko mi je to važno bilo. Svaki vaš komentar daje mi dodatnu motivaciju da se nastavim baviti ovime,a svaki novi član proslavljan je kao novi deo porodice. Hvala što ulepšavate moj život,što ste sivilo mojih dana obojili i što mi svakodneno iscrtavate osmeh na lice. Ja sam jedna od onih koja nikada nije tražila motivaciju po Instagram profilima i raznim ostalim društvenim mrežama. Dovoljno bi bilo da samo sednem i par minuta porazgovaram sama sa sobom,odlučim da to nešto hoću i posle je sve ostalo lako. Međutim,znam da među vama postoje osobe kojima je jako teško motivisati sebe i doći do te neke želje koja teži ka ostvarivanju sna,pa sam tako zahvaljujući mom omiljenom boy blogeru,došla do zaključka da je ovo jedna od boljih tema koje se mogu naći na mom blogu. 

Kao osoba koja se borila sa viškom kilograma,sa osuđivanjem od strane okoline,nasiljem u školi ali i mnogim drugim stvarima,znam koliko ponekad može faliti samo delić da bi upotpunili našu snagu. Ponekad je samo i taj delić presudan,pa nikad ne dovršimo sa onim što smo naumili. Motivacija je jako važna,a u ovo doba nam je bukvalno dostupna na svakom koraku i možemo je naći svuda oko nas. Bilo da je reč o Instagramu koji je pun motivacionih profila ili pak jutjubu sa silnim klipovima o vežbanju. Ali,to vam i ne može mnogo pomoći ako vi sami nemate neki cilj u glavi. Motivaciju džaba tražite,ako sami niste voljni i spremni da je prihvatite. U ovom postu koji je inače deo tog serijala u kom pišem o onome što vas zanima i što ste vi tražili,predložiću vam i napisati par saveta kako da se stvarno motivišete i ostanete sa jasnim ciljem u glavi ! 

1. Manite se sačuvanja slika sa Instagrama i prepisivanja istih,jer iako sam o tome dosta slušala i gledala, napunila milion svezaka i dnevnika,to vam ne može pomoći. Jako je važno da prvo u glavi imate svoj cilj,jer se od nečega mora krenuti. Ako se kojim slučajem borite da viškom kilograma,najpre je važno da sami shvatite zašto vam to predstavlja toliki problem. Kada u glavi imate celu sliku vašeg problema,lako je početi. Nula je već napisana,dok vi u glavi smišljate sebe nakon svih onih vežbi i znojenja koje vas čekaju. Taj put nije lak,odmah ću vam to reći. Ja sam još od malih nogu bila rob kilograma,te sam negde od početka šestog razreda,preciznije pre dve godine,počela da mučim muku sa tim. Najpre sam izbacila večeru i u početku je bilo jako teško,jer je taj obrok bio kao nešto glavno u mojoj rutini. Kasnije sam izbacila čips i gazirane sokove i tako polako i polako rešila sam se svih štetnih i nekorisnih zadovoljstava. Mada sam ja malo i preterala u tome,pa sam krenula u početku i bez doručka,no to vam nikako ne preporučujem. Doručak je jako važan obrok i nikada ga nemojte preskakati i dovesti sebe u situaciju da vam se sve svede na jedan obrok dnevno. Hem nije zdravo,hem vam preti opasnost od stalnih vrtoglavica. Dakle,prvo što morate uraditi jeste da u glavi sami stvorite taj neki koncept,plan,prema kome će sve teći i tada ćete ako ništa više imati početak svega toga. 




2. Svet se osvaja u 05.00 ujutru dok svi spavaju. Negde sam pročitala da niko nije postao bogat radeći od 09.00h do 17.00h,što je istina. Ako niste spremni da rizikujete svoje dotadašnje navike,odustanete od spavanja svake noći i kasnog ustajanja,ni ne započinjite. Bilo da je o vežbanju reč,o pisanju,čak i da je reč o blogovanju,ne možete sve tako lako shvatiti. Ja,lično blog ne shvatam tako olako i mogu vam slobodno nabrojati noći koje nisam ni prospavala kako treba zbog pisanja postova,kako bi napravila dovoljno rezervi za avgust. Vama to možda zvuči smešno,ali je za blogera pravi praznik svaki nalet inspiracije i to se jednostavno ne može ugasiti spavanjem. Dakle,spremite se na jako mnogo rizikovanja i odricanja. Noćas,ili hajde vikendom jer sada svi već krećemo u školu,ostanite budni do kasno u noć. Lezite i buljite u strop. Razmišljajte o svom životu i stvarima koje vas čine srećnim. Donesite zaključak i kompletirajte spisak. Suzite ga do jedne / eventualno dve stavke. Odmah sledeće noći,počnite raditi to i ostanite do kasno samo zbog toga. Ujutru dok budete gledali rezultate koje ste postigli,osim ako se niste uspavali na pola puta,bićete ponosni na sebe. A motivacija će sama doći a verovali ili ne,zajedno sa njom pojaviće vam se i želja da i sledeća noć bude takva.



3. Od vrućeg betona,do lože i balkona,pljuvat' ćeš krv od bola - To je put šampiona.  Ja nisam poznata i moj cilj nije ni biti to u svom životu,ali je lepo znati da tamo negde postoji devojka/devojčica koja čita ovo što ja pišem. Jako je lepo znati da neko sasvim nepoznat,deli vaše mišljenje i zna bar nešto o vama. Ali,ni to nije palo sa neba,znate ? Niko nikome nije usadio u mozak to da tamo negde postiji trinaestogodišnja devojčica,koja se krije iza ekrana i svog 'blogerskog imena ' . Ne,ljudi. Morate se sami boriti,jer znate ni ovaj blog nije osvanuo prvog dana sa svim ovim postovima. Milica Dabović nije samo uzela loptu i popela se na čuveni balkon toliko puta. Novak Đoković nije samo zaljubljen u taj reket i njemu novac ne pada sa neba. Niti jedan sportista,niti jedna osoba koja je od svog života napravila nešto,nije to uradila spavajući. Zato,ustani odmah ! Ustani i kreni ka svojim snovima. Rizikuj. Svađaj se. Bori se. Ako treba i sam kreni protiv svih. Gazi i taj neki prljav put,ali ga gazi kao prvak. Motivacija ti ponekad i nije potrebna i ne radi to iz inata. A ako već i radiš iz inata,ne radi drugim ljudima iz okruženja,već radi u inat sebi. Radi u inat sebi,kao dokaz da nisi najbolje izdanje sebe i da možeš bolje.


4. Posmatraj rad drugih ljudi koji se bave istim hobijima ili poslom poput tebe. Ali,nikada,nikada ne smete biti ljubomorni na nekoga iz vaše okoline,ako brže napreduje ili mu sve to lakše ide. Jer,zapamtite,nekada ćete morati raditi projekte i sa kolegama na poslu,a ako baš vi budete sabotirali i  trudili se da zasenite kolege,to će šef najpre primetiti i umanjiti vam ili bodove ili čak šansu da ostanete na tom poslu. A i posmatranje uspešnih ljudi će u vama probuditi želju da i vi nekad postanete kao i oni. Motivacija na kvadrat !



5. Poslednja stavka,ali možda i najvažnija od svih glasi - Stalno težite ka nečim boljim i većim i od vas samih. Ako sada imate loptu i savršeno ste uvežbali pokret koji trenirate mesecima,odmah krenite na neki teži. Ako ste pročitali zaista teško štivo i ponosni ste na sebe,uzmite nešto još malo teže od toga. Ili ako ste napisali jako dugačko poglavlje sa puno dijaloga,odlučite se da krenete sa pisanjem nečeg težeg. I tako ćete uvek biti motivisani i sa jasnim ciljem ka nečim jačim i težim od onoga što ste postigli. 

7 коментара:

  1. Vau! Znači nemam reči, sada da ti udelim hiljadu prideva ne bih mogao da opišem kako si savršeno ovo napisala, Alija! :)
    Koliko ti imaš talenta da motivišeš ljude i da ih nateraš da shvate da se ništa ne postiže buljenjem u ekran, to je nešto neobjašnjivo. Hvala ti na svim korisnim savetima. Potpuno se slažem da uvek može bolje, ali samo ako dovoljno snažno želiš. Ako odustaneš negde na početku, na prvoj prepreci ka svom cilju, e pa cvrc, ti uzmi pa krivi sve druge oko sebe ali aloo ti si problem!
    Inače omiljen mi je ovaj drugi deo, objasnila si ga bez premca i definitivno bolje nego što bi to neki motivacioni Instagram nalog mogao :)

    P.S. Ups, tek sad vidim ovaj link za 'tvog omiljenog boy bloggera', ne mogu verovati! Hvala ti do neba, mada si to već shvatila ranije u komentaru, hahah :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako je ovo samo divno napisana, a uz to i tako puno pozitivne energije, svaka ti čast, draga moja! <33 baš se lazem kada kazes da se svet osvaja u 5 ujutro, to je potpuno moj fazon osobe koja leze u tri, a ustaje u pet haha ;) Ali, prosto, na taj način imamo mnogo više vremena za sebe što je zaista jako dobro i naravno, više vremena da se posvetimo svojim ciljevima. :) <33

    Novi post-> Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Alia, sjajan post! Pre svega, imas divan blog i ja sam se jos danas na njega uclanila, ali sam se evo vratila sada da prokimentarisem ovako sjajan post. Prvo moram pohvaliti uvodnii deo bloga koji je jako orihinalan,svaka cast! ♡
    Zatim, ovaj post je taki lepo napisan i sveobuhvatan, nemam reci. Mnogo mi se dopada to sto si napisala i slazem se sa svime. Najbitnije je ne odustajati, ne biti ljubomiran, u glavi sastaviti nekakv koncept... ma da ne duzim ja, ti si ionako sve predivno napisala i objasnila! ♡ ♡ ♡
    Poseti ako zelis, hvala unapred :Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Alija, u prethodnim postovima sam se upoznala sa tvojim zivotom, cak sta vise mislim da sam ti skrenula paznju da trebas da pises vise životnih priča, medju kojima spada i ova...U celokupnosti moram reci da sam odusevljena ovom pricom, jer je zaista realna, i vrlo poucna. Kroz razlicite primere ti si nam opisala i svoje iskustvo, sto vrlo dobro docarava celu situaciju. Ovi pojedini citati su kupili moju paznju, i odusevljenje. Osetila sam se jače i snažnije nakon ovog posta, zaista. To kroz sta si ti prolazila i s cim si se borila i ja sam, veruj mi, i onda dok sam čitala ovaj post dosta sam se saosetila u njemu. Odlično pišeš zaista, ja mnogo volim i tebe, i tvoj blog, rado čitam postove koje pišeš, što se tiče motivacije koju ti mi ostali blogeri pružamo, veruj mi da uvek možeš očekivati isto, jer smo tu uz tebe. Ljubimmmmm te

    https://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Alija (iako to nije tvoje pravo ime), ja se zaista divim tvom pisanju! Pročitam bukvalno svaki tvoj post i po nekoliko puta, ali ti ne ostavljam toliko često komentare jer jednostavno ne mogu da pronađem dovoljno dobre reči za ono što nam ti donosiš kroz pisanje. U svakom slučaju, znaj da negde postoji devojčica tvojih godina koja u tvojim rečima pronalazi motivaciju i neku neobjašnjivu sreću i želju za novim ciljevima. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Trenutno se osecam grozno. Bolesna sam , imam temperaturu , upravo propustam izlazak ( sto mi se petkom retko desava ) , ceka me hrpa domaceg , tresem se i buljim u ovaj ekran cisto zato sto za drugo u ovom trenutku i nisam. Bilo kako bilo bicu kratka - hvala ti do neba , mozda posle ovog naleta motivacije ipak ustanem iz kreveta , makar kosu da operem :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sada si, draga moja, zaista nadmasila sebe, a i mnogo lifestyle blogerki koje su pisale na ovu temu, ma sve si ih nadmasila. ♥ Ne secam se kada sam poslednji put procitala nesto ovako prelepo. ♥ Svi mi imamo neke svoje 'mastarije' i snove koje svima pa cak i nama deluju nedostizno na nasem Balkanu. Medjutim ti koji okrivljuju mesto u kojem su se rodili kao da su rodjeni na kraju sveta i nisu u stanju da ostvaruju svoje snove, vec ceo zivot zavide onima koji su uspeli. No, nije to tema. Odlicno pises motivacione postove tako da bi mogla jednog dana da budes govornik. :) Jedva cekam naredni post. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - debata: u cemu je magija petka?

    ОдговориИзбриши