недеља, 25. септембар 2016.

Ponedeljak kao dan novih početaka




Mlađa,nisam gajila preterane simpatije prema ovom danu. Smatrala sam ga danom kad jednostavno moraš ostaviti vikend i uživanje iza sebe i otisnuti se u novu sedmicu. Međutim, kako je vreme prolazilo, moja su se mišljenja menjala, pa se tako promenilo i ovo. Pronašla sam u sebi neke simpatije prema ponedeljku, pa vam u ovom postu otkrivam kako i zašto volim ovaj dan. :)


- Znate ono, posle ponedeljka dođe utorak, pa sreda, četvrtak, petak, subota i nedelja. Pa posle nedelje, opet dođe ponedeljak. Možda malo čudno poređenje, ali jednostavno ponekad vas sam život može naterati da verujete u nove početke. Posle svake kiše dođe sunce, isto kao što posle svake nedelje ( kraja ) dođe ponedeljak. Ponedeljak je u ovom rasporedu znak novih početaka, a kao osoba koja zna koliko su početci važni u životu, ponedeljak zaista zaslužuje bar blagu naklonost. 

- Realno gledano, učenici , bilo srednjih ili osnovnih škola, širom sveta preziru ovaj dan. Možda će vam ovo zvučati krajnje glupo i smešno, ali ja volim ponedeljak upravo zbog činjenice da ga većina mrzi. Koliko lud možeš biti, da se solidarišeš sa jednim danom u nedelji, ja sam čisti primer. Ali, eto, jednostavno znam kako je kad svi prema tebi iskazuju mržnju. 



- Navikavanje. Bar meni, ponedeljkom je najteže ustati. Posle izležavanja tokom vikenda, silnih epizoda serija i novo odgledanih filmova, priznajem da su mi jutra ponedeljka najteža. Ali su mi opet i omiljena. Čudno ? Znam. Međutim, dok isključujem taj alarm , stajem kraj otvorenog prozora i gledam u nebo. Dok vadim raspored i samo uzdišem, komentariśem kako mrzim nastavnika biologije kod kog imam dva časa, dok slušam majku koja gunđa da ne trebam tako pričati o nastavnicima. Volim to.  Zanimljiva činjenica jeste, da mi je kao maloj, mama stalno pričala da je ponedeljak čarobni dan. Da se tada zajedno sa mnom, bude deca širom sveta i ustaju zbog śkole, da se posle provoda vikendima umorno bude i studenti ali i svi zaposleni ljudi, pa čak i oni koji to nisu ustanu ranije nego vikendom.   I da se tako, pripremaju za ostatak sedmice. Ne znam da li ovo ima smisla, ali je meni nekako ostalo u sećanju i tada probuđenje simpatije traju do dan danas. 

- Matematika. Imam čudnog nastavnika matematike koji testove zabije skoro uvek u petak,pa ja se živa pojedem vikendom. Imam jako lośa iskustva sa matematikom, koja je možda jedini predmet koji mi slabije ide od ostalih, te mi je jednostavno svaka slabija ocena mali smak sveta. Subotom sam nervozna, misli su mi na testu , preispitujem svoje odgovore i reśenja koje sam dobila. Uglavnom se probudim sa nekom bubicom da sam negde pogreśila, počnem se lupati rukom po glavi. Nedeljom sam kao isprebijana. Umorna od razmiśljanja, odmahnem glavom i odlučim da je matematika neśto śto mi neće trebati u životu i da mi je sada upravo najmanji probelem. To me tako drži par sati, sve dok na TV- u , Instagramu ili bilo gde čujem reč matematika, onda se sve vrati i ja poželim da zadavim nastavnika matematike koji me jednostavno tako priprema za psihijatriju. No, ponedeljak uvek dođe kao olakśanje, saznam rezultate i mirno spavam. Evo, upravo ovog ponedeljka, čekam rezultat test. Sigurna sam da sam na drugom zadatku dala pogrešan odgovor, a da sam u prvom malo omanula na slici. Mislim da sam čak pogreśila u oznakama. Šta ako sam napisala x umesto y ? Vidite ?! 



To bi bilo to, sigurna sam do postoji joś par razloga zaśto je ponedeljak baś moj dan, ali ih se sada jednostavno ne mogu setiti. Poželite mi sreću na testu, nadam se da su bubice koje su naśle put do mojih razmiśljanja pogreśne. Ostavite mi vaśe miśljenje u komentarima. Da li i vi volite ponedeljak ? Ako, da, zaśto ? A ako ne, koji je onda 'vaś ' dan ?

19 коментара:

  1. Potpuno delim misljenje sa tobom, po pitanju ponedeljka i svega sto se za njega veze. Btw, srecno na testu!☺

    http://feelthecontrol.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i sto se posta ali i testa tice. Sreca mi je bila neophodna :)

      Избриши
  2. Moj omiljeni dan u nedelji je petak. U osnovnoj i srednjoj sam mu se posebno radovala, planirajući da čim dođem kući počnem sa gledanjem omiljene serije i da to radim i u subotu, možda i u nedelju, ako nemam mnogo da učim :) Sledeće nedelje krećem na faks i ubeđena sam da ću se i dalje posebno radovati petku, jer ću tada ići kući, da vidim roditelje i brata i da sa njima provedem vikend :) Ponekad mi nikada nije bio posebno drag, verujem da mi neće biti ni od sada, ali nije mi ni najgori. Sreda mi je nekako uvek bila najomraženiji dan, ne znam zašto :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako divan komentar,Anja. Hvala ti do neba. Tvoji su me razlozi jednostavno raznezili,pogotovo ovaj sto se tvoje porodice tice. Divno je to sto se radujes tim susretima,jer je porodica nesto najvaznije u nasim zivotima. Takodje sam i ja prezirala sredu i idalje je prezirem,bez razloga :)

      Избриши
  3. I meni bude zao ponedeljka, jer ga svi mrze. Zasto je on kriv zato sto je neki tip odredio da se ponedeljkom krece u skolu i posao, m? Ali opet nisam neki veliki ljubitelj ponedeljka. Zapravo, to kod mene uvek zavisi od toga da li volim vise da budem kuci ili u skoli. Inace, jako mi se svidja tvoje razmisljanje, kao i uvek. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Katarina. Jadni ponedeljak,ha ? Ja cesto menjam svoja misljenja takodje,tako da mozete slobodno ocekivati da sledeci post bude o tome da je (lupam ) subota moj omiljeni dan :)

      Избриши
  4. Nećeš verovati, ali da, onedeljak mi je prosto omiljeni dan u nedelji. :) Nekako, na sebi svojstvennačin simbolizuje neki novi početak i ponedeljnkom oično imam zanimljive časove tako da bi se moglo reći da ga je i to okarakterisalo interesantnošću. Ipak, primetila sam da sam ponedeljkom nekako najproduktivnija, heh. :) Divno, draga moja <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je sto delimo ista misljenja,Marso. Eh,ja se dobrim rasporedom casova ne mogu pohvaliti,ali sta je tu je. Hvala ti :)

      Избриши
  5. Ja sam kao i ti, verujem u magiju ponedeljka k pocetka. Volim ovajdan, uprkos cinjenivida sam ustala u sest. Vokim vaki novi poeyak, jer je to nova sansa za nesto sasvim novo i neisprobano o za popravljanje gtesaka. Divan post!
    Ne brini oko matematike, draga, sve ce biti u redu. Verujem u tebe :*
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvinsice smo ! Svaki je novi pocetak,neka nova prilika i bez obzira o cemu se radi,ne treba se dvaput razmisljati kada se o koriscenju radi. Hvala,Ana :)

      Избриши
  6. mislim da je ponedjeljak najgori dok ides u skolu.. kad pocnes radit bit ce ti svejedno koji je dan.. ponedjeljak je meni zakon

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Magdalena. Meni nije,ali svakako stoji da svako ima svoje misljenje :)

      Избриши
  7. Slozila bih se sa svim sto si rekla, ali bih i dodala da je ponedeljak donekle zapravo moj omiljeni dan jer simbolizuje pocetak i nove uspehe te se ja tog dana osecam nekako nadahnujuce i cini mi se da ja svakog ponedeljka zapocnem nesto novo ❤ inace odlican post, zaista na tvom nivou.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti razlozi,isti osecaji ! Hvala Sandra,drago mi je sto ti se post dopao ! :)

      Избриши
  8. Ja koliko mrzim ponedjeljak, ponekad mi je i drag jer tim danom u tjednu izgledam, koliko je moguće, normalno u školi, jer mi je tada kosa uvijek čista, nokti svježe nalakirani, a i tim danom često vidim posebne osobe. :)


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista situacija. Ponedeljkom uvek sijam,dok sam ostalim danima (bukvalno ) ko da sam prosla kroz deset centrifuga,ustala iz groba,propadala pola puta i na kraju nasla pravi do skole. Malo sarkazma,ali svaka je sala pola istine :)

      Избриши
  9. Visit us now to view & share beautiful collection of Best Images of
    rose day quotes

    ОдговориИзбриши