недеља, 04. септембар 2016.

Outfit post - Sister's birthday !



Nedelja. Sutra se vraćam na selo. Uzbuđena sam zbog svega što me danas čeka ali i malo poljuljana zbog činjenice da ga još danas mogu videti. Ugledala sam ga juče i to sasvim spontano i srce mi je jednostavno stalo. Čula sam njegov osmeh i još više se zaljubila u njega ? Čudno je to. Međutim,da se vratimo na pravu temu ovog posta a o mojim ćemo ljubavnim problemima drugom prilikom. Pravo letnje vreme,idealna kombinacija i sestrin rođendan,kao stvoreno za novi outfit post na blogu. Nosim crnu haljinicu i Adidas Superstar patike. Nadam se da će vam se svideti a vi mi svoje mišljenje obavezno ostavite u komentarima. 

P.S. Danas smo tokom šetnje svratile u Bake&Cake gde sam bukvalno pokupila inspiraciju za narednih godinu dana. Tako tumblr izgleda to mesto i tako je savršeno i preslatko uređeno da sam se osećala kao u nekom filmu. Nažalost nisam vam mogla slikati to mesto. 

P.P.S Napokon sam danas probala Makaronse i oduševila se. 

Uživajte :)




















17 коментара:

  1. Kako je prosao izlazak? Srecan rodjendan tvojoj sestri! ^^ Kombinacija je prelepa, haljina je divna. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bilo je sjajno,hvala na pitanju. Sestra ti se zahvaljuje,a sa njom i ja na divnim rečima :)

      Избриши
  2. Jao kako imaš divnu kosu! *__* Kombinacija je stvarno divna, i haljina i patikice su baš po mom ukusu. :) srećan rođendan sestri! :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Želim sve najbolje tvojoj sestri za rođendan! Usput, predivna si *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je presladak! ♥ Haljina ti sjajno stoji. I naravno srecan rodjendan sestri. ♥
    <3333333333333332333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post, storytime iz Grcke ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Sredjan rodjendan tvojoj sestri:) Jako lepa kombinacija. Videla sam je mnogo puta , ali me iznova i iznova odusevljava.
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Crna kratka haljinica je zaista uvek pun pogodak! Vrlo je svedena, i predivno ti stoji! Bas po mom ukusu! Sprtska elegancija je ono sto se uvek ceni, a ti to umes odlicno da izneses. Pohvale!

    Novi post na mom blogu <3 --> http://thestoryofagothic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo,pa hvala. Nisam ni očekivala ovakve reči od nekog meni jako dragog. Punoo,punoo hvalaa na ovolikim pohvalama. :)

      Избриши
  7. Jao,prelepa si!Mnogo mi se dopada tvoja kosa!♥
    Outfit je predivan!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Tvoja kosa je prelepa, outfit cista desetka !
    Ako mozes pogledaj i moj novi post na blogu :***

    http://peworld88.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши