уторак, 27. септембар 2016.

I think, I think #11 - Naslovi koji će se sledećeg meseca naći na mojoj polici !



Ne pamtim kad je poslednjeg puta izašao post iz ove rubrike, ali samo zato što vas nisam htela gnjaviti nekim mojim teorijama  i razmišljanjima u toku leta. Suvišan je možda bio svaki malo ozbiljniji post, ali mislim da je leto vreme koje svaka blogerka pokušava maksimalno iskoristiti. Tada popularnost bloga uvek poraste i jednostavno razlog tome jeste  višak  vremena kog svi imamo na pretek. Sada,međutim, ja u potrazi za blogovima krećem u trenutcima kad sam toliko umorna od učenja i bubanja nad knjigom, da mi par dobro složenih rečenica mojih koleginica, dođe kao lek. Što se sajma knjige tiče, pre samo par dana objavila sam post o tome kako sam se ja osećala misleći  da ne idem na Sajam knjiga, međutim stvari su se promenile. Za sve vas koji su rekli u komentarima da se ne trebam uvrediti činjenicom da ne idem, mogu vam slobodno reći da izbrišete sliku moje škole, jer ona nije ogromna poput vaših i nema brdo učenika. Nas je sedmoro u razredu i ne postoji razred koji ima  iznad deset učenika. Reći ću  vam samo još ovo, ja znam da ja to zaslužujem pa sam tako reagovala, jer sam ja za sada,jedini Vukovac u toj školi. A i da, znam ja za onlajn naručivanje knjiga, ali ne znam da li vi znate za situaciju koja ovde vlada, tako da je moja reakcija bila krajnje opravdana. Da se  vratimo na temu posta. Spisak sam konačno usavršila i nažalost, morala sam ga malo (više ) skratiti. Na početku je na njemu bilo oko dvanaestak knjiga,međutim ramislivši shvatila sam da je to zaista previše i da jednostavno ne mogu majku opterećivati tolikim novcem. Suzila sam ga na šest / sedam knjiga i zadovoljna sam. Bolje išta, nego ništa ! Pokušala sam naći najbolje od najboljih, poslušala par vaših predloga i potražila postove na tim temama na vašim blogovima. Predstaviću vam naslove koje sam ja odabrala, a vi slobodno kažite svoje mišljenje, da li ste pročitali neku od ovih knjiga, preporučujete li je i da li ste zadovoljni bili dok ste je čitali. 


1. Džon Grin - U potrazi za Aljaskom

Jednostavno morala sam ubaciti jednu od njegovih knjiga, jer ne bih mogla podneti da se kući ne vratim sa nekim od dela mog omiljenog autora. Dugo sam razmišljala i premišljala se između ove i knjige, Gradovi na papiru, ali je na kraju ova prevagnula. Mislim da je opis na koji sam naišla zaista bio  primamljiviji, pa se nadam da će i delo biti identično takvo. 




2. Sidni Šeldon - Sutra je novi dan


Ova je knjiga ostala na mom spisku još od prošle godine, jer sam iskreno, zaboravila da je kupim. Čula sam dosta pozitivnih komentara na račun ovog autora, te se nadam da će me ova knjiga oboriti sa nogu, jer je po opisu totalno u mom fazonu. 




3. Stefani Perkins - Ana i francuski poljubac


Ne znam čiji sam post čitala, ali znam da sam na nekom blogu naletela na post u kom je blogerka dosta nahvalila ovu knjigu. Proguglala sam malo i nisam naišla na niti jedan negativan komentar. Opis je delovao lepo, lagano štivo koje bi dobro došlo sada, u vreme škole kad jednostavno nemam vremena za one ozbiljnije knjige. Posle Holokausta, kojeg sada čitam i svih silnih glavobolja i nervnih slomova oko te knjige, ovo će doći kao pravo osveženje. 




4. Nikola Jun - Sve baš sve 

Drugarica me je zamolila da joj potražim knjigu koja je malo lakše śtivo, ja sam samo tako ušla na sajt i proćešljala ga. Korice su mi izgledale primamljivo, ime takođe, pa sam samo ušla. Čitajući da se radi o devojci koja vreme provodi u sobi, alergična na ceo svet. Da komunicira samo sa majkom i njegovateljicom. I da se nakon nekog vremena zaljubljuje u svog suseda, znajući da je njihova ljubav nemoguća. Nisam mogla odoleti ! Iako je moj spisak bio gotovo, morala sam obrisati jednu knjigu. I dodati ovo. Pa sad pazite, Nikola Jun - Sve baš sve ili Sara Desen - Samo slušaj ? Koju preporučujete ? 


5. Loren Oliver - Amor Delirija


Prvi put sam čula za ovu knjigu, na Anastasijinom blogu. Ceo njen post prošao je u hvaljenju i jednostavno imala sam osećaj da nije imala adekvatnih reči da je opiše. Posle sam nalećivala na još par takvih reakcija, pa sam jednostavno dodala i ovu knjigu na spisak. Mislim da će malo drugačija radnja,u odnosu na one na koje sam navikla, dobro doći. I iskreno, mnogo očekujem od ove knjige.


6. Nikolas Sparks - Dragi Džone

Razmišljajući o ovom divnoma autoru, baš kao kod Džona Grina, dvoumila sam se između Šetnje za pamćenje i ove knjige. Kako sam Śetnju za pamćenje, pogledala kao film, a znam da je i ova knjiga filmovizovana, mislila sam da je bolje pročitati ovu knjigu. A kasnije mogu odgledati i film. :)




To bi bilo to. Ne zaboravite da mi u komentarima ostavite vaśe miśljenje. Još jednom, Sara Desen - Samo slušaj ili Nikola Jun - Sve baš sve ? 

14 коментара:

  1. Jako lepa lista, ja nisam čitala nijednu od knjiga koje si navela, ali i ja sam čula dosta pozitivnih komentara za njih. :)
    I što se tiče dileme oko toga da li da uzmeš Sve, baš sve ili Samo slušaj, ja bih se opredelila za Sve, baš sve. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Danice. Potrudila sam se dosta oko nje,jer jednostavno nije bilo lako opredeliti se samo za ovoliko knjiga (ako spadas u osobe opsednute knjigama,naravno).
      Mislim da sam se i ja napokon odlucila za Sve,bas sve jer mi nekako primamljivije deluje :)

      Избриши
  2. Divne knjige,i ja planiram pročitati 'U potrazi za Aljaskom' <33 http://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ceniš moje mišljenje i planiraš da kupiš knjigu "Amor delirija". Pa meni je to zaista sjajna knjiga koja te ne ostavlja ravnodušnim (i dalje je to moja omiljena kniga)... jedva čekam da čujem tvoje utiske kada je kupiš :)... A što se tiče ostalih naslova sigurna sam da si odabrala prave :) <3...

    http://modernastreberka.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek cenim misljenja blogerki koje pratim,a ti si uvek jedna od njih ! Mnogo ocekujem od Amor delirije,tako da se nadam da ce ispuniti moja ocekivanja. Hvala ti :)

      Избриши
  4. Zaista divna lista knjiga, draga☺ Cula sam jako puno pohvala na'Amor deliriju' tako da i sama planjram da je kupim ;) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Marso. Svi bruje o toj knjizi u zadnje vreme,pa iskreno jedva cekam da je procitam. :)

      Избриши
  5. Odlicna lista.Javi mi utiske o knjizi Dzon Grina,jer me jako zanima.Inace,ja sam citala knjigu Sare Desen Istina o vecnostimislim da se zove i onako sam se nekako identifikovala sa glavnim likom tako da pogledaj i tu knjigu,mozda ti se svidi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Tijana. Mislim da cu napisati post o knjizi Dzona Grina ako je uspem kupiti,a sto se ove Sarine knjige tice proguglacu je kasnije. Divno od tebe sto si se prisetila i preporucila mi ovu knjigu :)

      Избриши
  6. Amor Deloroja, Sve, bas sve i Ana i francuski poljubac se takodje nalazs i na mojoj listi, koju, btw,trenutno cino 19 knjiga :3
    Inace? U potrazi za Aljaskom je jesna od najboljih knjiga koje sam ikada procitala, takoqa ako naidjes na nju, ni trena ne razmisljaj vec je odmah kupi. :D
    Predivan post!
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto vidis,imamo slicne ukuse ! Spisak ti je ogroman i jako bih volela da i osvane na tvom blogu.
      Jako cenim tvoje misljenje tako da necu ni razmisljati ako naletim na nju. :)

      Избриши
  7. Odličan post, sve knjige mi se čine jako zanimljivima <3
    Nisam čitala ni jednu trenutno čitam Cura na netu na turneji :) Ali kada budem u prilici pročitati ću neku od ovih knjiga <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/09/born-pretty-store-haul-first.html

    ОдговориИзбриши