четвртак, 01. септембар 2016.

Danas.




Drma me nervoza. Drma me trema. Adrenalin raste. A u mojim je mislima samo jedno pitanje : Zar ću stvarno zaspati noćas ? Uzdahnem. Šanse su minimalne da se to zaista i desi. Sve dok je u mojoj glavi njegova slika i dok se ritam kucanja srca ubrza svakog puta kad samo pomislim na njega,od toga neće biti ništa. 


Priština. Uveče krećem za Prištinu. I znam da vas zanima čemu tolika frka i da li je Priština zaista grad kome se pridaje ovoliki značaj ? Moj odgovor nećete dobiti,jer šteta je trošiti i reči kad znam da vi mojim očima ne gledate na taj grad. Uzdahnem. Na tim ulicama tamo,napokon ću videti njega. Dečka u kog sam jako zaljubljena,dečka čiju sliku čuvam na ekranu mobitela i dečka kog svake noći sanjam. Deluje mi nestvarno. Deluje mi nestvarna činjenica da ću ga napokon pogledati u oči i videti ga. On je samo moja simpatija,ali slobodno mogu reći da sam mnogo zatreskana u njega. 





Mnogi od vas su zbunjeni,znam da će me mnogi hejtati zbog ovoga,a ja vas molim da se ne ustručavate i da slobodno iskažete svoje mišljenje u komentarima. Jednostavno osećam tu neku potrebu da vam otkrijem identitet dečka u kog sam zaljubljena. Ne znam šta ćete pomisliti,ali je to što je. On živi u Prištinu i otkrila sam o kome se radi i šire informacije zahvaljujući sestri. Albanskog je porekla. Nemoguće sam zaljubljena u njega i danima sam ubeđivala sebe da se trgnem iz tog nesvesnog stanja i shvatim šta se zapravo dešava. A onda sam prestala sa tim. Jer zašto ? Ne mrzim nikoga i smatram da zbog te silne mržnje koje se neumemo osloboditi,tonemo sve dublje i dublje. Razmišljam. Opet ubeđujem sama sebe da se trgnem i da sam ih to juče hejtala i govorila razne gluposti o njima i tek onda shvatim da sam bila samo jedna glupa klinka. Nije vredno. Nije vredno hejtati i mrziti nekoga samo zbog činjenice da je druge vere i nacionalnosti. Trgnite se ljudi. 



Ne znam Albanski. Ne razumem niti jednu jedinu reč. Živim daleko od Prištine i posećujem je dvaput godišnje. I pored svega toga,tu se kovitla i ta silna nepodnošljivost između ova dva naroda. Ja i on smo nemoguća misija,ubrzo to shvatim. Ali se pred mojim očima opet pojavi njegova slika,njegov osmeh i srce mi zatreperi. Ne razumem sebe. 



Danas je taj dan. Konačno idem za Prištinu. Želim ga videti. Najjače od svega,želim čuti njegov osmeh. Ne poznajemo se. Ali nešto puno jače od pukog sviđanja,privlači me i  tera me da neprestano mislim o njemu. Drhtim dok kucam ovo i u glavi mi se pojavljuju mogući komentari,ali ih ipak odbijam. Shvatićete me,zar ne ? Želela sam ovu radost i nestrpljenje  podeliti sa vama . Brojim sate do ulaska u autobusu,brojim sate i samo uzdahnem. Biće ovo duga,neprospavana noć iako me sutra rano ujutru čeka škola...

18 коментара:

  1. Odlicno napisan post. Mislim da je sasvim glupo da mrzimo druge samo zato sto je taj druge vere i nacionalnosti. Neka ti to nikad ne bude prepreka. Zelim ti srecu danas sa njim! <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmee... presladak je ovo post! Baš je predivno biti zaljubljen znam to iako sam prestala vjerovati u ljubav, želim ti puno puno sreće sa tim dečkom jer vidi se da ga stvarno voliš *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad,ama nikad ne prestaj verovati u ljubav. Ona je tu,iako ponekad možda i ne osećamo njeno pristustvo. Hvala na divnim željama i drago mi je śto sam ostavila takav utisak na tebe :)

      Избриши
  3. Sjajan post, Alija, dopada mi se kako si opisala čitavu situaciju iako ne znam ništa preterano o tome.
    Da, potpuno si u pravu za rasizam i diskriminaciju. Nije to jedan šablon: ovaj narod je loš, ovaj je dobar, i tako dalje.
    U svakoj državi postoje i postojaće i jedni i drugi.
    Želim ti puno sreće :)

    Novi post-> mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako lep stav i joś lepše razmiśljanje. Što pre prihvatimo jedne druge ( iako je to sada nemoguće ) živećemo mnogo bolje. Hvala ti na divnim željama :)

      Избриши
  4. Predivan post!Mnogo dobro si sve opisala!♥


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Kako sjajno napisano i lepo rečeno! Svaka t čast, draga moja! <33 Slažem se, ne treba nekoga mrzeti samo zato što je po bilo kom pitanju drugačiji od nas, treba mu pružiti priliku, vera i jezik definitivno nisu nešto zbog čega iko mora biti osuđivan. :) Nadam se da nećeš promeniti mišljenje o njemu kada ga i zvanično upoznaš. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što imaš ovakav stav prema ovoj temi,a ja se isto nadam da je on onakav kakav ga i zamišljam :)

      Избриши
  6. Ovo je jedan tako divan post! Ako smatras da je za tebe ne odustaj! Nema veze ko je i odakle je. Samo napred, zelim ti srecu, i da, nastavi da pises postove nalik na ovom, jako su gotivni.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi znači tvoje mišljenje,a i sada shvatam da si ti jedna jako divna i pozitivna osoba. Hvalaa punoo :)

      Избриши
  7. Visit us now to view & share beautiful collection of Best Images of
    rose day quotes

    ОдговориИзбриши
  8. Visit us now to view & share beautiful collection of Best Images of
    happy chocolate day 2017

    ОдговориИзбриши