уторак, 20. септембар 2016.

Bloger Recognition Award !

Svi znate da nisam fan ovakvih postova i da ih jako retko radim , međutim kad sam videla da me je Sandra nominovala i kad samo malo proučila pitanja shvatila sam da nije na odmet ubaciti i jedan ovakav post. Pitanja su mi se svidela,odavno nisam pisala nešto o mojoj blogerskoj prošlosti i nisam podelila koji savet početnicima,pa je ovo bilo kao idealna prilika, zar ne ? Pravila ovog awarda, nisam ispoštovala. Nažalost, ne mogu vam napisati ništa o nagradi ili postaviti njenu sliku, jer ona ne postoji. Napomenula sam vam mali milion puta, kako su šanse za bilo kakvo darivanje trenutno, jako male. Nadam se da ću u budućnosti biti mogućnosti i da ću moći organizovati bilo kakav givavej,a do tada ću se nekako snalaziti.  Još jednom, zahvaljujem se divnoj Sandri koja je mene izdvojila i nominovala me. :)

Pravila koja morate slediti, a kao po običaju kad radim ovakve postove ja to ne radim , glase : 
    1. Napišite post o nagradi. 
    2. Nominujte 10 blogera . 
    3. Dajte neki savet novim blogerima. 
    4. Zahvalite blogeru koji vas je nominovao. 
    5. U postu stavite sliku nagrade. 
    6. Napišite svojim čitaocima zašto ste postali bloger ? 







Zašto sam postala bloger ? 


Kao mlađa bila sam jako povučeno i tiho dete. Nisam se volela mešati sa drugima,stajala bih sa strane i uvek svoje mišljenje zadržavala za sebe. Divni nastavnik informatike,koji je ujedno i moj razredni, je primetivši to reagovao na način koji je zaista jako čudan. Preporučio mi je otvaranje bloga i rekao da to slobodno smatram kao domaćim zadatkom. Nisam bila zagrejana nešto preterano za tu ideju,ali sam ipak pristala. Potražila sam pomoć od devojčice koja je tada bila osmi razred , ona je već imala blog , te mi je ona malkice i pomogla i unela me u sve ovo. Nastavnik me je tada savetovao da ako želim mogu ostati anonimna i da on neće tražiti link mog bloga. Sva nekako zbunjena i nova u celoj toj priči , nisam imala pojma ni o čemu pisati niti šta raditi. Nisam poznavala niti jednog blogera sem te devojčice. Međutim, inspiracija je sama došla. U početku sam pisala o malo besmislenim temama, ali svaki je početak takav i ne mogu reći da se stidim tih postova. Oni su me i doveli ovde. Malo po malo, shvatila sam celu suštinu. Počela sam slobodno iznositi mišljenja i stavove prema određenim temama,kako na blogu tako i u školi. Postala sam puno otvorenija osoba,voljna za druženje i razgovor sa svima. Jako su mi pomogle osobe poput Anje,koja je svojim savetima uvek znala ubosti sve što je meni bilo potrebno. No,sada sam ovde. Jako mi je drago što nisam odustala od bloga i što sam tog dana poslušala razrednog. Hvala mu na ovome !


 Saveti mlađim blogerima ? 


Nemam ni ja tako puno iskustva u svemu ovome,ali imam dovoljno da bih slobodno mogla podeliti koji savet. 
Početnicima preporučujem da za tematiku bloga izaberu ono što  najviše njima leži, jer će tako biti dosta upućeniji u ono što rade. Uvek će se u ovoj blogosferi naći neko ko deli ista interesovanja poput tebe, te ćeš tako imati i stalne posetioce. 
Ne treba se puno opterećivati sa izgledom bloga, na početku, to može biti i običan šablon koji Blogger na  nudi. Svo to uređivanje dolazi sa vremenom.
Najbitnija stavka jeste pisanje . Ne preporučujem da blog započneš,ako još nisi upućena u sva pravopisna pravila i ako nemaš iznad 10 godina. Niti meni,a niti drugim blogerima, neće prijati blog pretrpan gramatičkim greškama. 
Tvoj je izbor ubacivanje slika. Ja nisam krenula sa ubacivanjem svojih slika na početku, a realno i sada to radim jako retko.
Blog smatraj hobijem i nikada ne dozvoli da ti objavljivanje i pisanje posta bude teret. Ako ti staviš određeni vremenski period kada postovi na blogu treba izlaziti, u svoj toj zbrci da post napišeš i objaviš ga,možeš i zagubiti volju za svim tim. 
Ali vi, slobodno zanemarite ovu devojčicu koja ne zna ništa pametnije do soliti pamet drugima, budite svoji. Pišite o onome što volite,radite ovo sa željom i sve će na kraju ispasti lepo i dobro. 

Za kraj, ja nominujem svakoga ko pročita post a voleo bi da ga uradi, jer mi sada stvarno na pamet jer se sada stvarno ne mogu setiti na desetak blogera koji bi voljni bili da urade ovaj tag. Spomenuću samo neke :

    1.  Nadja
    2.  Nera
    3. Tijana
    4. Marsa
    5. Katarina
    6. Danica
   

              Slobodno možete i u komentarima odgovoriti na ova        pitanja, ako već niste raspoloženi za čitav post o njima. Ljubim vas                                              :) 

6 коментара:

  1. Draga Alia,ili kako se god zoves, moram reci da si ti osoba koju strasno obozavam i ciji blog rado posecujem zaista. Drago mi je sto nisi odustala od bloga i sto ti je on pomogao i promenio te. Zaista si odlicna blogerka, teme o kojima ti pises su i vise nego realne i ozbiljne, a tvoje reci su zaista vrlo zrele u odnosu na to koliko godina imas. Ja ti zaista cestitam na hrabrosti koju posedujes, nastavi da pises blog, ne odustaj, jos si mlada,btek gradis svoju licnist, ne daj se, uz tebe smo! Hvala sto si se pridruzila ovij akciji zaista! ❤❤

    thestoryofagothic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Citav post je prelep!! Mnogo mi se dopada i tvoja prica o postanlu blogerke, a i prica o savetu. Divno!
    I da, ne moras odrxavati nokakav givavej, nike to razlog zbog koga te pratimo. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Aaa, hvala ti na nominaciji. ^_^ Verovatno ću napisati post o ovome uskoro. :) Tvoji odgovori su jako lepi, mnogo mi je drago što si otvorila blog i istrajala u ovome. :) <3

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti puno na nominaciji,draga moja!!!Verovatno ce se uskoro naci na mom blogu.Inace potpuno te razumem u vezi givaveja (isto stanje i kod mene) tako da samo zelim da ti kazem da se ne uzrujavas ili brines,jer su tvoji postovi sami po sebi nagrade.Hvala jos jednom ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicno si odgovorila na pitanja! Sad svi da zahvalimo nastavniku informatike, jer bez njega ne bismo uzivali u ovako dobrim postovima, haha. Hvala ti na nominaciji, puuuno, potrudicu se da uradim i ja, iako mi nije skroz jasan. <3

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post!♥Saveti su odlicni!:)


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши