уторак, 02. август 2016.

My night routine | Summer edition 2016




Moja bi rutina mogla početi oko 20.00 časova,jer se tada uglavnom vraćam sa šetnje. Kako je napolju još uvek vruće,vratim se sva znojava i mokra te prvo odem do kupatila i operem ruke i lice a kasnije se samo presvučem. U sobi mi je uglavnom uvek dosadno,te zgrabim neku knjugu i izađem na terasi. Uživam čitati knjigu u večernjim časovima,dok kraj mene stoji flašica ledenog čaja ili pak neka čokolada koju sam našla u kuhinji. 



Na terasi uglavnom ostanem do 21.15 , te se opet vratim u sobu kako bi se spremila za napolje. Moje oblačenje traje veoma dugo,jer se zaista jako puno dvoumim oko odeće. Sestra mi je sama rekla da joj moje oblačenje predstavlja najgori košmar. Međutim,uglavnom se obučem do 21.40 i siđem do kupatila kako bih stavila malo pudera i karmin ili neko labelo.





Oko 22.00 izlazimo napolje i zavisi od raspoloženja,ponekad odemo do obližnjeg restorana i pojedemo sladoled ili koji hamburger,a ako nismo za takvo nešto onda jednostavno odemo do centra. Prošetamo se , porazgovaramo sa nekim drugaricama i uglavnom se vratimo pre pola dvanaest. Sestre od tetke su mi skoro do kraja raspusta tu,te ne želimo prokockati nijedan dan. Kad se vratimo,uglavnom opet izađemo na terasu i popijemo šolju Nes kafe. Uživamo u malo svežijem zraku,dok pijuckamo toplu kafu i pevamo omiljene pesme ili pak održimo neku trač - partiju. 



Mama nas uglavnom obavesti kada je idealno vreme da uđemo i odemo na spavanje. Odem do kupatila i presvučem se te se vratim u sobu na duge razgovore u mraku. Ponekad se stvarno umemo zanesti i dočekati jutro, ali u tome je i čar leta, zar ne ?


-

Nadam se da ste uživali u današnjem postu. Zaista me je ovih dana preplavila inspiracija i jednostavno ne mogu prestati sa pisanjem. Jako mi je drago što se napokon mogu vratiti blogu kao pre i postavljati postove što redovnije moguće. Umesto ovog trebao je izaći post sa slikama,ali kao što sam napomenula,struja nestaje svakog dana i jedva da uspem pokupiti i slike sa interneta.  Pišite mi vaše utiske u komentarima,jer mi je zaista uvek jako drago čuti vaše mišljenje :)

14 коментара:

  1. Imamo sličnu rutinu, mnogo lijep post. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Post je mnogo divan, a rutina je odlična.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post,imamo slicnu rutinu hehe,samo sto ja od kafe nikako ne mogu spavati.Uradi sister tag sa sestrama,ako one to zele.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja kada sam imala terasu u Varnju sam obožavala da izađem na nju i slušam pesme ili listam neku bajku ili slikovnicu ( imala sam 7 godina ). Mada, sada mi je takođe super jer mogu da izađem u dvorište u kojem imamo klupu i tamo provedem većinu vremena... Divan post inače... <3

    http://modernastreberka.blogspot.rs/ - Novi post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno je provoditi vreme na čistom vazduhu leti,nebitno da li se radi o terasi ili dvorištu. Hvala ti :)

      Избриши
  5. Odlican post!

    Preplati se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, odlicna rutina. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши