среда, 17. август 2016.

My current plan for better life | Inspired by Instagram



Veliki sam fan Instagrama i to ne krijem. Sate i sate mogu provesti na ovoj društvenoj mreži,jer  ona zaista predstavlja sam raj interneta. Zaista je za svakoga i svako može pronaći delić svoje duše tamo. Čisto primera radi,moja je stranica pretrpana citatima,dok je sestrina poznatim ličnostima. Svako prati ono što voli i što njega usrećuje i to je dobra stvar. Ima jako puno naloga koje volim,ali ih sada ne bi spominjala jer se u ovom postu ne radi o tome. Skoro sam naišla na jednu sliku,koju sam pretočila u plan za bolji život i zaista bih to volela podeliti sa vama. Uživajte i recite mi vaše mišljenje u komentarima :)






Mislim da sam je ja videla na Motivationmafia nalogu,a da su je oni preuzeli sa nekog drugog naloga,no to zaista nije uopšte ni bitno.Ali mi je slika privukla pažnju odmah i gotovo da sam se zamislila dok sam je proučavala. Znate,da je moja rutina gotovo dosadna i krajnje nezanimljiva,ali ipak je to leto i šta da se radi. Međutim ja sam se odlučila pridržavati ove slike bar nedelju dana i videti da li će se bar nešto promeniti. Usput,držite mi palčeve. 


Reč je o slici koja se nalazi iznad i počela sam pratiti ovaj redosled od juče. Dan mi je nekako bio ispunjeniji nego ranije i stalno sam razmišljala o nečemu pre no što bi to uradila ili rekla. Računala sam i preračunavala pa tek onda rizikovala. Jer je rizik bez ikakvog dobitka,upravo samo i to, rizik. Pokušala sam ustati ranije i za divno čudo,uspela. Ustala sam oko 10.00 časova i osetila sam se nekako drugačije. Kao da se nisam ni nalazila u svom telu. Jedna od najvažnijih činjenica jeste zdravlje kao i stalna radnja na njemu. Od skoro sam počela redovne šetnje i zaista sam zadovoljna rezultatima. 


Moja je poruka,ali i ovog posta,da trebate promeniti svoj stil i način života ako on ne ide ka vašoj sreći i koristi. Morate menjati i menjati sve dok ne dođete do onog zlatnog,vašeg, načina. Izbacite ljude koji vas lažu,ne podržavaju,rade protiv vaše sreće ili otežavaju vaš uspeh. Podržavajte ljude koji podržavaju vas. Radite ono što vas najviše plaši i naučićete da kontrolište strah. Morate znati,da nikad neće sve biti sjajno niti bajno i da ćete toliko puta doživeti poraz. Nekad ćete pobediti,nekad naučiti. Postojaće dani koji će vas slomiti ali i dani koji će vas napraviti onakvim kakvim i želite. Budite uspešni u onome što volite i kad niko ne  veruje. Jer uspešni ljudi rade ono o čemu ostali još i razmišljaju. I da,na samom kraju,znajte da vas jedna devojčica uvek podržava iako i ne zna ko ste i koji je vaš cilj. :)

14 коментара:

  1. Uvek me iznova i iznova obaraš nogu svojim postovima, draga Alija! Tvoj blog je jedno od mojih omiljenih mesta na internetu gde mogu da budem sigurna da ću pronaći motivaciju i inspiraciju. Samo nastavi tako! Što se tiče ovog posta, slažem se da bi trebalo da se što više trudimo da živimo u korist sebe i onoga što želimo, a ne da živimo monotone živote i žalimo se kako je život nepravedan.

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne možeš verovati koliko meni samo znači tvoja podrška i svaki tvoj komentar. Hvala ti do neba,Danice :)

      Избриши
  2. Slazem se sa Danicom, i mene tvoji postovi uvek oduseve!
    Slika je odlicna, i ja cu to probati jednom. I slazem se sa tobom. Ako nas sadasnji stil zivota ne ispunjava, treba idemo u potragu za novim, boljim. I to ne sutra, ne sledece nedelje, vec sad.

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uvek me oduševiš komentarima i hvala ti na tome. Ne znam kako će ova slika i plan delovati na tebe,a ako ne teži ka tvojoj sreći,možeš napraviti sopstvenu :)

      Избриши
  3. Odusevljena sam ovim postom. Mislim da treba da ih bude vise. Sjajan si pisac i bloger. Verujem da te ceka puno toga lepog u buducnosti. Ja ne volim da donosim velike odluke i menjam sebe.Radim ono sto zelim u tom trenutku i srecna sam , a da se i ne trudim. U svakom slucaju postujem sve sto zelis da uradis. Sjajna si :*
    mojnacindaletim.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim rečima. Život u trenutku je divan i zaista te ume usrećiti,ali nemoj tako nastaviti ako želiš postati neko i nešto. Moraš imati plan i moraš planirati svoje vreme,zbog sebe i svoje sreće. Ljubim te :)

      Избриши
  4. Preuzela sam sliku jer mi se plan jako dopao i zelim da ispunim svoje dane necime sto nije internet,televizija ili nesta trece.Odlicno si napisala ovaj post i jako je inspirativan za sve nas.Drago mi je da se na ig moze pronaci nesta korisnije od selfie slika :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se plan svideo,a još draže mi je što se želiš udaljiti od televizora i kompjutera. Internet,uključujući i sve društvene mreže,pune su korisnih stvari,samo ako ih umemo naći :)

      Избриши
  5. Odlican post, jedinstven i inspirativan.♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma, veoma, originalno i lepo. Jako si lepo ovo napisala i mogu reci prepuno inspiracije. :) Preuzela sam sliku, a uskoro cu je nacrtati i na nekom lepom pairu, pa zalepiti na ormar, mislim da vfedi pamtiti te reci. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Marso. Drago mi je što ti se slika svidela i što je planiraš precrtati :)

      Избриши
  7. Woow,ovaj post je predobro napisan i vrlo originalan,a slika mi se jako svida...Slazem se s tobom u potpunosti,ako ne ide u nasu korist i srecu,treba pormjeniti nacin zivota! :)

    Ako mozes,klikni na linkove u zadnjem postu,bila bih ti vrlo zahvalna :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/08/twinkdeals-wishlist.html#comment-form

    ОдговориИзбриши