среда, 10. август 2016.

Monthly post - July 2016



Ne mogu vam rečima opisati koliko mi je samo žao što je jul sada iza nas. Zaista,radilo se o jednom prelepom mesecu koji je nekako odisao svežinom i svom tom letnjem duhu. Uživala sam čitajući postove i gledajuću video-vlogove o svim tim putovanjima i prepunim plažama. Jul je mesec koji uvek brzo prođe,a dugo se pamti..






Prvi dani jula bili su čarobni i gotovo najbolji. Provela sam ih u okrugu porodice i jednostavno još mi je u glavi ona slika nas,oko stola,sa širokim osmesima. Bilo je zaista divno prisetiti se nekih davno zaboravljenih događaja i slušati o bakinim i dedinim mlađim danima. U mojim mislima još uvek čujem smeh dok nam je baba pričala o nevremenu koje ih je zadesilo dok su sa konjem bili na sat-dva od kuće. 


Pročitala sam dve knjige i trenutno čutam knjigu Justejna Gordera - Sofijin svet. Moram vam priznati da od kada čitam ovu knjigu počela sam obraćati pažnju na puno više stvari i jednostavno otvorila oči.  Radi se o devojčici Sofiji koja na jedan veoma čudan način pohađa kurs filozofije. Ali svakako ćete o ovoj knjizi čuti mnogo više u nekom narednom postu. Razočarano,priznajem da nisam imala puno vremena za čitanje i pisanje. Dešavalo se da imam toliko ideja i inspiracija,a da jednostavno moram negde otići i sve se to izgubi.





Struja me je ubijala,što sam vam spomenula u nekom prošlom postu. Zaista sam neko vreme bila očajna,jer samo da vidite moju belešku,šlogirali biste se što toliko postova nije objavljeno. Pisala sam  i pisala i možda imam rezervu za mesec dana i više,ali sve je to ništa kad ne mogu doći do interneta. I naravno,kad je struja napokon došla,nama se pokvario kabal interneta. Čim smo to popravili i sredili u želji za dobrim internetom,interneta nigde. Zovemo da pitamo,kad ono nešto muljaju,ljuljaju,popravljaju. Od popravke ni traga ni glasa,a ni od njih. Sve dok jednog dana ujaku nije prekipilo,pa smo mi u julu prešli na drugi internet i ja napokon imam ono bez čega ne mogu funkcionisati. I da,kako ujak dosta vremena provodi napolju,konačno imam kompjuter za sebe i slobodu da objavljujem svoje slike,koje se nažalost neće naći u ovom postu. 


Jul je pun iznenađenja,te nas je posle svih tih vrućina,dočekalo par dobrih pljuskova. Grmljavina i munja su nešto što ne mogu podneti,a i plašim ih se,tako da sam ostala sklupčana u krevetu,slušajući razgovor ostalih. Međutim,kako mi živimo na selu i baba i deda poseduju njivu svi smo bili u tom nekom strahu da nevreme ne naškodi njoj. Hvala Bogu da do toga nije došlo,ali kako stari kažu : Ako te jedno izbegne,drugo sigurno neće. Tako je i bilo. Pljusak i grad nisu mogli ništa,ali je zato divlja svinja učinila mnogo više. Ne želim se ni prisećati tog dana. Svi su bili nervozni,deda samo što suzu nije pustio. Ali sa vedrije strane,nije sve uništeno.






Počela sam sa redovnim šetnjama i lenja devojčica je odlučila da se ranije budi,što joj je i uspelo. Bar nekoliko puta. Zaista,kad god ustanem ranije,izađem na terasi onako sva pospana i raščupana,osetim sunčeve zrake i sveži vazduh,dan mi bolje počne a i tako ide ceo. Objavljivala sam brdo slika na Instagramu,čiji vam link nažalost ne mogu dati,jer se radi o mom privatnom profilu,ali vi naravno možete posetiti Instagram profil mog bloga  ovde. Tamo mi možete pisati o nečemu što vas interesuje ili jednostavno posetiti i pridružiti se da se zajedno družimo.


Želja za pisanjem i čitanjem na Wattpadu mi se ponovo vratila. Pročitala sam dve zaista sjajne priče i počela svoju koju nemam hrabrosti objavljivati. Ima svega pet-šest napisanih delova i zaista mi se dopada,bar za sada. Inspiracije imam dosta i moram se zahvaliti Bogu na tome,jer da mi nje nije bilo,mislim da bi mi celo leto otišlo u propast. 





Nije sve bajno i sjajno, a u julu je par osoba to i dokazalo. Mrzim činjenicu da ljudi imaju toliko puno lica,da ih ne uspem ni popamtiti sve a kamoli znati kojem se kada obraćam. Međutim,tako je kako je,te sam se ovog meseca razočarala u zaista puno ljudi. Nije lepo gledati osobu sa kojom si do malopre zajedno provodila vreme,kako prolazi pored tebe kao da si obični prolaznik i stranac. No,znate kako moja sestra od  tetke kaže : Ko mene ne poznaje,ja njega još više. I priznajem,bolno se slažem sa njom. Jer u svetu gde svi nose maske i gde život liči na bal i nema nam druge.

Avgust je tu i na meni, a i svima nama, je da ga učinimo što boljim i nezaboravnijim. Ostalo je još svega mesec dana raspusta i ne mogu a da ne napomenem da jedva čekam osmi razred is vu tu frku oko završnog ispita. Ali sve ćemo ti zanemariti i osvrnuti se na ovo lepo vreme,sve BTS postove koje nas očekuju i sav taj duh kroz koji ćemo proći. Uživajte,a mi se vidimo u nekom sledećem postu :)

17 коментара:

  1. Odličan post. Jakomi se svidja. Čitala sam knjigu Sofijin svet, i oduševila me je.

    Story Of Dream Girl - #BTS - School tag

    ОдговориИзбриши
  2. Odusevljena sam zaista! Mogu misliti kao je uzasno kada ti svaki dan nestaje struje, ipak, hvala bogu, drago mi je da je problem uspesno resen. :) Nadam se da ce ti avgust biti jos bolji od jula! :) <33

    Novi post -> marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastičan post! Iskreno, ja poludim kad sat vremena nemam struje. xD Želim ti da ti avgust bude isti, ako ne i bolji od jula! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divno napisano.I ja krecem ove godine u osmi razred i jedva cekam da se ova godina zavrsi.Iskreno mislim da bih ja na tvom mestu poludela da sam bez struje toliko dugo.Uglavnom zelim ti nezaboravan avgust ♥♥♥

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa,mi smo vršnjakinje onda ? Drago mi je što to čujem. Hvala na lepim željama :)

      Избриши
  5. Mnogo volim mesečne postove, a ti ih uvek sjajno napišeš ♥ Isto kao što si ti u julu bila maler sa internetom, tako se meni pre par dana pokvario punjač od laptopa. Dok čekam novi, koristim svoj užasno spor kompjuter, al' dobro :D Želim ti da uživaš u avgustu ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Anja. Pričaj mi o tome,moj je kompjuter pun virusa i samo čekam dan kad će prestati sa radom :)

      Избриши
  6. Prelepo napisano. ❤ Meni se ovog meseca dešava dosta nedaća sa internetom, bilo je neko nevreme i sve stanice su ga isključile, skoro sve. Nadam se da ćeš lepo provesti ostatak avgusta. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post!Ovo je mnogo lepo napisano!Želim ti da avgust bude još bolji od jula!♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Ajme... predivno si ovo napisala!
    Učlanila sam se u tvoj blog, pa bi mi bilo drago da se i ti učlaniš u moj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши