недеља, 28. август 2016.

Monthly post - August 2016





Zar je već došlo vreme za novi mesečni post ? Ne mogu da verujem da je sada i avgust zvanično gotov, a da sa njim u paketu,odlazi i moj raspust ali i leto. Čudno je samo i pomisliti na činjenicu da je leto bukvalno za nama i da je sada vreme za školske klupe i svo ono navikavanje na školu. Ali vreme brzo prolazi,te je na nama da uhvatimo ovaj ritam i što brže se naviknemo na rano ustajanje i na organizovaniji način života. 




Avgust je mesec od kog sam najviše očekivala,ali izgleda da sam malo i preterala. Nije bio kao iz mojih snova,ali ne mogu reći da nije bio dobar,jer jeste. Kao devojka koja voli kišu i uživa u njoj,problem mi nije predstavljalo loše vreme. Naprotiv,ponekad mi je upravo takvo vreme,prestavljalo pravo malo osveženje. Kiša,pljuskovi i grmljavina,dolaze kao idealno vreme za tople ćebiće,šolju tople čokolade i dobru knjigu. 



Poslednji mesec raspusta bio je kao stvoren za malo više izlazaka,provođenja i uživanja. Bila sam na puno rođendanskih proslava,i iako ne volim ovakve događaje,bilo je zapravo iznenađujuće dobro. Ne znam kako sam izdržala taj tempo. Kasni odlasci na spavanje,rano ustajanje. Izlasci i šetnje. Pomešani obroci. I sve tako u krug. Taj me je tempo dobro izmorio ali sam i dosta uživala,te se taj neprimetni umor može i zanemariti. 




Upoznala sam divne ljude i zaljubila se u jednog momka. Pa se na kraju i malo odljubila od njega. Nije mi bilo dobro posle njegovog odlaska za Italiju i svih onih depresivnih pesama Dino Merlina i Lexington benda. Osetila sam se kao u onim romantičnim komedijama dosadnih režisera,samo što sam ja bila u kadrovima koje i najmanje volim. Onim u kojima devojka plače umotana u deku,sa slatkišima pored sebe i maramicama po krevetu. Ali,to je i delić cele te letnje euforije , zar ne ? 


Avgust je dosta sporo prolazio. Posetila sam dosta obližnjih sela i uživala u tome. Provodila sam vreme sa najbližima i i zadnje atome snage potrošila na blogu. Pisala sam i pisala,te je avgust definitivno mesec u kom sam objavila najviše postova,od početka blogovanja. Ponosna sam na tu činjenicu i na sjajnu BTS sezonu koja je malkice bila drugačija,ali nisam htela davati savete za učenje i slično,jer sam to radila brdo puta do sada i samo bih ponovila iste stavke. Drago mi je što sam od vas svakodnevno dobijala sjajne komentare i neverovatnu podršku,koja mi je služila kao dodatna motivacija da nastavim tim tempom. 



Pročitala sam sjajnu knjigu koju sam dobila kao nagradu u školi . Knjiga govori o dečaku Tanguy-u i nosi upravo njegovo ime a pisac je sjajni Michael del Castillo. Odlično delo koje me je toliko puta nateralo na suze i užasavajuća životna priča dečaka koji je sa samo devet godina završio u nacističkom logoru. No,naravno biće reči i o toj knjizi u nekom sledećem postu. Dobila sam sjajnu preporuku i knjigu od drugarice,te je sada čitam a ne bih da vam otkrivam ništa o njoj. Čitaćete svakako u sledećem mesečnom postu. 




Nekoliko sam puta bila mrtva umorna zbog vrućina i dodatnih kućnih poslova koje sam obavljala,ali sve je to sada ostalo za nama. Imala sam neke neverovatne trenutke sa sestrom ali bi njih radije zadržala za sebe. Njoj je uskoro rođendan i sitno brojim dane do odlaska u Prištini,mada ćete i o tome čitati u mesečnom postu za septembar. 


Škole sam se iskreno malo i poželela ali samo zbog pojedinih osoba. Želim da opet slušam glas nastavnika srpskog i njegove sjajne uzrečice,koje savršeno dobro razumem. Imam jako puno ciljeva i želim se samo naspavati ovih zadnjih dana i odmoriti do početka škole. A vama ? Vama želim jednu jako uspešnu školsku godinu. Držim palčeve svima vama koji krećete u srednju školu i bojite se novih predmeta i nepoznatih profesora. Držim palčeve i svim osmacima,koji se boje ili su uzbuđeni zbog  svega što ih čeka. Držim fige i svima koji se upisuju na fakultet,zato jer znam da ih ima. Ali i ostalim školarcima želim sjajnu godinu i dobar uspeh.  Volim vas sve jako puno i hvala vam na svemu što činite meni i mom blogu :)





17 коментара:

  1. Kao i uvek, prepredivno napisano, Alia! Skoro u svakom postu me podsetiš na mene, jako smo slične po nekim stvarima. Na primer, i ja volim kišu i grmljavinu i hladnoću. :D Drago mi je što ti je Avgust bio lep mesec. :) Ja takođe krećem u osmi razred sada i pomalo se užasavam prijemnog, ali ipak verujem da će sve dobro proći. :D Tebi želim puno sreće!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što se slažemo tako puno. Hladnoća je oduvek nešto što sam volila,jer sam se nekako uvek uklapala sa njom. Hvala na divnim rečima i željama. Želim i ja tebe savršeni septembar i mnogo uspeha u osmom razredu :)

      Избриши
  2. Vrlo zanimljiv post, draga Alia! Ja nemam taj običaj i rutinu da pišem postove nalik ovom ali se oduševim kada čitam iste. Po mnogim stvarima se 'slicimo'. Slozila bih se sa Danicom i tobom, i ja volim grmljavinu i kisu... Ovaj mesec je za mene protekao previse brzo, osim letnjeg odmora, ne mogu ga pamtiti ni po cemu lepom, jer su mi se desile mnoge lose stvari. Zato me je ovaj post inspirisao da napisem i ja jedan slican

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno,ni meni nije sve bilo sjajno. Ali hvala na divnim rečima. Želim ti sjajan mesec i sve najbolje. Da sve ono loše zaboraviš :)

      Избриши
  3. Odličan post. Učlani se na moj blog ako želiš, uzvratiti ću. Nova sam na blogu.
    https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Avgust nije bio nesta uzbudljivo ni za mene.Ali tvoj avgust je bio bas zanimljiv!Drago mi je da si podelila sa nama svoje iskustvo 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Nadam se da će za tebe sledeći mesec biti puno bolji :)

      Избриши
  5. Avgust nije bio nesta uzbudljivo ni za mene.Ali tvoj avgust je bio bas zanimljiv!Drago mi je da si podelila sa nama svoje iskustvo 💗

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam takodje imala jako lep avgust pun izlazaka i provoda. Sve u svemu leto je fino proslo. Sem onih nevremena ( mrzim kisu i hladno vreme tada niti mogu iz kuce da izadjem i vidim se sa prijateljima niti da prosetam. Tada se sve svede na buljenje u ekran ) Svidja mi se ovaj post videcu da i ja uradim nesto slicno. Drago mi je da si imala sjajan mesec :)
    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Ni kiša i takvo vreme nije baš tako strašno i naravno da možeš raditi i puno više od buljenja u telefon. :)

      Избриши
  7. Odlicno napisano, draga moja. :) Jako mi je drago da si lepo provela avgust jer zaita vredi pamtiti sve te lepebtrenutke. Nemoj brinuti sto ti vreme brzo tece, jer znas kako kazu- vreme prolazi jako brzo kada nam je lepo. :)


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pa se ma kraju malo i odljubila,haha!Hvala puno,i ja tebi drzim fige! :) Imas divan blog i odlican stil pisanja!💗

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Tvoji tekstovi su tako prijatni za čitanje i tako je sve lepo osmišljeno, neverovatna si! :)
    Čitajući ovo, shvatila sam da si baš kvalitetno provela avgust, ali pretpostavljam i prethodna 2 meseca. :)
    Želim ti puno sreće u nastavku školovanja i nadam se da nas nećeš ostaviti uskraćene za ove odlične postove na blogu. :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam više ni šta da odgovorim na ovolike pohvalee. Hvala ti puno. Prošla dva meseca jesu bila dobra,ali ni blizu avgustu. Želim i ja tebe puno sreće u septembru :)

      Избриши