понедељак, 08. август 2016.

Medijska nepravda prema blogerima - # KAMPANJA




Napisati post i slikati fotografije ili snimiti video i editovati ga. Zar to nije jedna te ista stvar ? Zar ne treba dovoljno truda oko fotografija i pisanja,isto kao i sa editovanjem i snimanjem ? Skidam kapu jutjuberima,jer je ipak potrebno dovoljno hrabrosti da staneš ispred kamera i pokažeš sebe i svoje lice. Ja sam ostala anonimna na blogu i taj status i ne nameravam promeniti u sledećem periodu. Međutim,kako popularnost ovih hobija prerasta u posao i raste iz dana u dan,može se uočiti jedna činjenica. Jutjuberima se pridaje mnogo više pažnje,gotovo da su zastupljeni u ogromnim količinama u medijama,a i obični ljudi na ulici znaju značenje te reči. Sa blogom je to drugačije. Nema nas nigde,majci sam pola sata morala objašnjavati o čemu se radi a i prate nas samo naše kolege. Tome je,nadamo se, došao kraj,zahvaljujući našim divnim koleginicama Amini i Milici koji su osnovali ovu divnu kampanju. Ideja mi se svidela,jer ovom prilikom ne prosipamo mržnju ni po jutjuberima niti po medijima,već se samo borimo za sebe i svoj hobi. Borimo se za svoje mesto u medijima i nadam se da ćemo uspeti u tome. 


1. Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere ? 


Blogeri su ostali na tom nekom stalnom nivou,dok pipularnost jutjubera kao i broj njihovih supskrajbera raste iz dana u dan. Zašto je to tako? Ja mislim da je veoma jednostavno. Medijima se možda više isplati spomenuti kog jutjubera jer bi se ljudi više zainteresovali. Realno gledano. Prosečni čovek koji internet koristi kao odmor od obaveza bi radije proveo gledajući nešto nego čitajući i razmatrajući o temama kojima se blogeri bave. Zaista mislim da je ovo velika nepravda i da nama blogerima treba samo mala pomoć,kako bi neko obratio pažnju na nas i naš trud. 


2. Zašto su se svi na Balkanu usredsredili samo na jutjubere ? 


Nije da je ovakvo stanje svugda u svetu, a Balkan je ipak Balkan. Ima toliko svetski popularnih blogerki širom sveta,što nije slučaj sa nama. Zašto je to tako ? Postoji milion teorija i isto toliko mišljenja koji se kao nebo i zemlja razlikuju jedno od drugih. Ali jedno je sigurno,ostali smo u senci. Jutjuberi su sada u centru pažnje a  brojka na njihovim kanalima to i dokazuje. Brojni časopisi,TV kanali gotovo da bruje o njima,dok ne postoji niti jedni jedini članak posvećen blogerima. Moje mišljenje je jednostavno,mediji gotovo da nameću jutjubere ljudima,jer čak ih i moj deda zna nabrojiti napamet. 

3. Zašto ljudi nisu upoznati sa svetom bloga,isto kao  što su sa svetom jutjuba ? 


Smatram da su pitanja dosta slična ili sam možda ja malo zašla sa teme u prethodnim pitanjima. Ali mogu napisati još par rečenica. Moje jednostavno mišljenje jeste i ta činjenica da dosta oosoba i zna za blogere,možda su čak čuli za Anju ili za Tijanu,ali jednostavno ne žele obratiti pažnju. Jednostavno možda im blogeri nisu zanimljivi ili su samo uvereni u tu teoriju. 


Cilj ove kampanje naravno nije vređanje već samo skretanje pažnje na nas. Držim nam palčeve,jer znam i verujem da ćemo uspeti u ovome. Samo da napomenem da se kampanji može pridružiti svakoi dati svoje mišljenje,napisati post.

Kako da učestvujete u kampanji i pomognete u njenoj realizaciji  ?

Onaj ko želi pomoći i učestvovati u kapanji,mora ispuniti sledeće uslove :

1 . U postu OBAVEZNO morate staviti baner kampanje ( isključivo ovaj,ne neki drugi ).

2. Dok pišete post,morate se držati suštine.

3. Nikako ne smeti uvrediti jutjuber ili medije.

4. Post mora sadržati odgovore na pitanja koja se nalaze na baneru.

5. Na dnu posta napišite da se svako može pridružiti kampanji ( napisati post ), ali da pritom ne uvredi niti medije niti jutjubere.

6. Napišite da su kampanju osnovale Amina  i Milica. Ako vam je nešto nejasno,možete se obratiti njima.


7. U postu možete koristi haštagove #vremejezablogere #kampanja #medijskanepravdapremablogerima ili ako svoj post objavite na drugim društvenim mrežama koristite ove tagove,obavezno.

    #vremejezablogere
    #kampanja
    #medijskanepravdapremablogerima

12 коментара:

  1. Odličan post. I ja sam uradila post na istu temu, pa bih volela da ga posetiš.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post, draga. Slazem se sa svime. Posebno za to da mediji namecu ljudima jutjub i da bi prosecna osoba radije odgledala video na jutjubu, nego post na blogu procitao. Ja se nadam da cemo svi zajedno uspeti u ovom poslu i da ce se mediji usredsrediti i na nas. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com <- 'moja trenutna osecanja'

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Kaća. Nadam se da će ova kampanja roditi plodom i da ćemo promeniti naš status :)

      Избриши
  3. Odlicno napisano.I jutjuberi i blogeri ulazu veliku trud u svoj kanal,odnosno blog.Velika je nepravda podrzavati jedne (jutjubere),a druge(blogere) ostaviti u senci.Smatram da se na blogu moze naci isto toliko zanimljivih tema kao i na jutjubu,samo sto je,kako si napomenula,ljudima mnogo lakse odgledati nesto nego procitati.Nazalost realnost je takva i nadam se da ce se u buducnosti to promeniti ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što se slažeš. Nepravda koju mediji čine je velika ali će se i naš glas čuti jednom :)

      Избриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Saro. Kampanja je divna i hvala Amini i Milici koje su je osnovale,jer je neko morao započeti ovako nešto :)

      Избриши
  5. Odličan post,već sam pročitala par postova o ovome,tako da ću se i ja uključiti,jer zašto bi dvije osobe koje se jednako trude,jedna od njih bila manje pohvaljena i ne istaknuta ♥

    Ako se netko želi učlaniti na moj blog slobodno,a oni koji mi dan uljepšaju komentaru usrećim ih sa followom ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Pridruži se,jer što nas je više,to je bolje :)

      Избриши
  6. I ja sam skoro napisala post na ovu temu, i naravno, slažem se. Mediji su krenuli da nameću jutjubere ljudima i tako se oni penju sve više i više, dok smo mi u najboljem slučaju na istom, zadnjem mestu. Iskreno se nadam da će nam ova kampanja zaživeti i da ćemo se izboriti za naše mesto. ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Nađa. I ja verujem u nas i naš trud i znam da će neko pronaći i znati da ceni to :)

      Избриши