среда, 03. август 2016.

Knjiga meseca #3 | Aleksandar Dima - Dama s kamelijama




Ovu sam rubriku otvorila pre nekoliko meseci i zaista mi je žao što ima ovako malo postova,međutim puno knjiga koje čitam ja pozajmljujem. I ponekad se stvarno dešava da knjigu vratim čim je pročitam i nemam vremena niti da je slikam ili bilo šta drugo. Međutim,kad sam ovu knjigu uzela od drugarice bila sam sigurna da želim napraviti post o njoj. Pa uživajte :)






Reč je o jednoj jako staroj ljubavnoj priči,koja  idalje jednako jako pleni svom snagom. Moram priznati da mi je u početku bila dosadna ali čim sam se bližila kraju knjiga je postajala sve zanimljivija. Radi se Margeriti Gotje,pariskoj kurtizani,koja umire. Na aukciji njenih stvari pisac odlučuje da kupi knjigu na čijim je koricama posveta. Nemajući pojma dokle će ga to odvesti,on odlazi kući sa tom knjigom. Međutim,kroz par dana na njegova vrata dolazi mladi gospodin,tužan i sa velikom željom da dobije tu knjigu koju je on ne tako davno poklonio njoj. Pisac mu je daje,sa velikom željom da sazna razlog takve tuge. Arman mu obeća da će mu priču ispričati,što se na kraju i desi. 


Jako uzbudljiva ljubavna priča,mada meni malo i teška za razumeti u početku,govori o jednoj iskrenoj ljubavi i njenim posledicama. Govori o momku koji je zbog ljubavi bio spreman pregaziti i svoj ponos i o devojci koja se odrekla svog ranijeg života samo kako bi vreme provela sa njim.







Prošlost je nije ostavljala na miru te je strah da se ne zgadi svom momku iz snova nije napuštao,dok je njemu bila jedino ona važna. On je poznavao samo Margeritu koja je u tim trenutcima stajala ispred njega. Ona za njega nije imala prošlost... 


Međutim,svaka bajka nema srećan kraj,zar ne ? Tako ne i ovde. Mnoge prepreke će stati na put njihovoj sreći. Bolest,roditelji ali i Margeritina želja da Arman živi puno boljim životom. 


Ne znam da li da vam preporučim ovu knjigu,čiji je pisac odavno mrtav a ona i dan danas očarava. Negde sam pročitala da je najbolje knjigu pročitati ako ste zaljubljeni ili je pak sa posvetom pokloniti voljenoj osobi :)

11 коментара:

  1. Knjiga deluje zanimljivo,znam da sam je negde u dekinoj kucnoj biblioteci videla.Sigurno cu je procitati cim procitam Peti Talas,mada nisam zaljubljena haha.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Knjiga mi zvuči veoma zanimljivo. Mene ne privlače ljubavni romani, ali imamm veliku želju da saznam zašto je taj mladić želeo da dobije knjigu nazad.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni ja ne volim ljubavne romane,ali je ova knjiga zanimljiva upravo zbog onoga što si ti spomenula :)

      Избриши
  3. Jako sam slaba na sve ljubavne knjige i mislim da ću i ovu morati pročitati jer su ljubavne knjige moja slabost.

    Posetite moj blog i pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  5. Moram da priznam da nikada nisam obraćala pažnju na ovu knjigu, ali nakon čitanja tvog posta planiram je definitivno uzeti u ruke.

    Inače pišem blog o knjigama, koji se zove
    Svet Knjiškog Moljca
    Možda ti dođe inspiracija za sledeću knjigu. :)

    ОдговориИзбриши