среда, 24. август 2016.

Izolovana ili samo drugačija ?!





Ne znam kako me vide ljudi iz okoline. Kakva sam ja u njihovim očima. Ali znam da to i nije tako važno. Ja znam kako ja vidim sebe i ono śto svakodnevno viđam u ogledalu,mi se zapravo i sviđa. Ponosna sam na to. I to je dovoljno. 



Međutim,izgleda da i mene neko nekad poljulja.  Čula sam priču da sam ja jedna jako izolovana devojka,koja se retko kada pojavljuje u kafićima i restoranima i to čak ponekad sama. Ne znam da li mi je ovo bilo smešno u početku,ali znam da sam na kraju završila sa suzama u očima. Ja nisam devojka,već tinejdžerka i razlika između ova dva pojma nije velika,već ogromna. I na kraju,koju korist imam od pojavljivanja u kafićima i restoranima ? Ići ću kada god ja želim i totalno je nebitno hoću li imati društvo. Ali pobogu,zašto to tebe interesuje ? 



Oduvek sam bila devojčica koja bi radije izašla napolje,otišla do kuće koja je dosta udaljena od centra,sela i samo gledala u nebo. Ubacila slušalice u uši ili ponekad slušala buku dece. Volim biti daleko od svih događaja,volim biti mirna. Biti sama sa svojim mislima. Ne volim pažnju,ne volim obraćanje pažnje na mene. A povrh svega,lestvica dostiže vrhunac,po pitanju izlazaka u kafić . Restorane prefiram više i radije odem do restorana,uzmem sladoled ili hamburger,proćaskam koju sa konobarom i u miru jedem svoju hranu. Ali kafići su druga priča. Hem živim u selu,koji se može graničiti sa varošicom,zbog količine kafića u njemu,hem me svi poznaju. Na takvim mestima jednostavno morate biti uštogljeni i pridružiti se gomili koja bulji u telefone i kad - kad pevuši neku pesmu.





Nisam takva i ne mogu postati. Volim provoditi vreme na terasi,sa knjigom u krilu i kafom u rukama. Ne volim nanositi puno šminke na svoje lice i radije izađem u prirodnom izdanju. Volim široke dukserice,volim trenerke i patike. Jednom sam obula štikle ovog leta i kukala zbog bola u nogama možda nedelju dana. Nisam ja za to. Radije odem u šetnju.  Volim rep. Volim Zvezdu. Volim košarku. Volim sve sportove. Volim gledati utakmice sa ujakom i dedom. Volim pisanje. Blog i čitanje. Uzmi,popravi me,nećeš uspeti.




Ne znate vi,koji živite u gradu,kako je samo težak život u  malom prostoru. Gde svako svakog zna i gde polovina ljudi živi u nekom izolovanom svetu. Ne razumeju moj hobi,ne razumeju poentu blogovanja. A ja se i više ne trudim objasniti. Ne trudim se jer znam da je uzalud i da opet neće shvatiti. A šta i da shvate ? Opet će osuđivati,jer su ljudi jednostavno takvi. Od takvih su bolesnih delova sačinjeni,tako se lako podvrgavaju nedefinisanim pravilima. Ali ja nisam takva. Neću naći dečka sa 16 godina,neću se udati i biti domaćica. Svađaću se idalje i neću šuteti samo jer sam žensko,jer ne živimo više u 19. veku. Imam pravo govora,pravo glasa. Imam sve i nastaviću pratiti svoje snove. Nastaviću sa borbom,iako znam da će i oni nastaviti sa svojom pričom i sa šaputanjem iza mojih leđa. A ja ću nastaviti voditi se time da prašinu uvek diže publika...

25 коментара:

  1. SVAKA ČAST, ALIJA! :)
    Zaista, ovim postom si se, iako sam imao zavidno mišljenje o tebi, još deset puta više uzdigla u mojim očima. Prevazišla si samu sebe. I na tome ti čestitam.
    Volim sve što si napisala. I da, iako ja nisam žensko, naši stavovi su isti, ali ja teško prihvatam to što sam drugačiji. Pokušavao sam da se uklopim, ali ne ide. I to nema veze. Svi smo drugačiji i jednostavno, takav je ovaj naš svet. Ne volim biti u centru pažnje. Više volim slušati nego pričati. I drago mi je da sam našao osobu koja razmišlja identično kao ja. Imaš snažan karakter i ne bojiš se biti svojstvena. Po mom mišljenju, to su karakteristike velike osobe :)
    Drugi me često gledaju popreko zbog mojih interesovanja, ali trudim se ne obraćati pažnju.
    Oni se možda smeju meni što sam drugačiji, ali ja se smejem njima što su svi isti.

    Samo nastavi ovako! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ponosan budi što si jedinstven i što si drugačiji ! Budi ono što jesi i uživaj u životu. Ne obraćaj pažnju na nebitne osobe i sve što ti kažu iza leđa,ostaće tamo. Hvala na divnom komentaru i savršenim rečima ! :)

      Избриши
  2. Ostala sam naježena od početka do kraja posta, svaka čast! Mogu reći da te skroz razumem. I ja živim na selu, ali mi imamo svega 2 kafića, a ja skoro nijednom nisam otišla u njih. Iz kuće izlazim samo ujutru kada odem na trčanje na obližnje igralište i kada nema nikoga. Ne znam, smeta mi buka. Na neki način mi i ljudi smetaju. Volim samoću. Volim da budem sama sa svojim mislima. Možda sam čudna, drugačija, ali koga briga? Meni je lepo ovako. Predivan post!

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim rečima ! Tako mi je drago što deliš moje mišljenje i samo ostani takva. Ostani takva kakva jesi,jer je najveća greška koju možeš napraviti stopiti se sa ostalima ! :)

      alijindnevnik.blogspot.com

      Избриши
  3. Ovim tekstom dovela si mi suze na oči. Tako iskreno napisan, i sa ljubavlju. Živimo u istom selu, i poznajem te. U selu imamo mnogo kafića, a ja nisam bila ni u jednom, jer neću privlačiti pažnju. Ako sednem u kafiću, odmah dolazi gomila i počne: ,,Vidi ko je došao u kafiću''. U kafić idem samo da kupim sladoled i ništa drugo. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim rečima. Divno je to što nisi kao i ostali i što se ne bojiš i priznati to. :)

      Избриши
  4. Moj savet:Ne menjaj se zbog drugih!Ti si takva i ako si ti srećna onda sve ostalo nije bitno.Živim na selu gde svakoga osuđuju i gde nije lako pronaći najboljeg prijatelja ali ja sam srećna sa svojim životom,sa svojim psom,porodicom i blogom.Ako si ti srećna takva,ostali nisu bitni.

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ema. Zaista si divno opisala situacije sa kojima se svakodnevno srećemo. Divno od tebe što si srećna sa onim što već poseduješ i što ne težiš ka nekim perfekcijama :)

      Избриши
  5. Sta reci sem svaka cast.Nazalost imala sam prilike da se i sama uverim u ovo sto si napisala.Ljudi ne prihvataju razlicitost.Ne prihvataju ljude koji ne zele da zive po njihovom sablonu,ne prihvataju ljude kojima nije u prirodi da budu u centru paznje.Ja vise volim mir,tisinu...Potpuno te shvatam.Imam potpuno iste ljude u okolini.Svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divno od tebe i hvala na ovako divnom komentaru. Ostani takva kakva jesi,a ljudi će idalje pričati i to ne možeš promeniti :)

      Избриши
  6. Tvoje pisanje iz posta u post postaje sve bolje i bolje i iskreno ti moram čestitati na tome! <33 Što se tiče samog posta, u potpunosti te razumem- knjiga, kafa, terasa, fotografija i blog su postali moj život. Ipak, kod mene je najgore to što živim u Beogradu gde svako svakoga gleda, svako svakoga mrzi i niko ne voli da vidi nekoga drugačijeg. Ipak, tako je oduvek i ostaće tako, a mi ne treba da se opterećujemo stvarima koje je nemoguće promeniti. Sjajan post, još jednom! <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što se slažeš samnom ali i žao što takođe živiš u takvoj sredini. Mržnja je nešto na što se ljudi vremenom naviknu a različitost se nikada neće prihvatiti. Međutim,svako ko je drugačiji,taj je i poseban. Hvala :)

      Избриши
  7. Moram reći da smo slične. Knjiga, priroda, fotografisanje... Sve te razumem ☺.
    A što se tiče posta, super je! ♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam zaista odusevljena svakim tvojim postom ali ovaj je posebno kupio moju paznju. Zaista se vidi koliko si zrela i koliko realno razmisljanje imas. Ja sam zaista odusevljena, i obozavam te.

    thestoryofagothic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Predivan post!Oduševila si me!Slične smo...Svaka čast na ovom divnom postu!♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Veruj mi bolje je biti drugaciji nego stapati se s masom. Slicnih ima milion, obican prosek, kopije to ti ne treba. Inace prelepo pises i samo nastavi s tim, neobracaj paznju na druge. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na divnim rečima. Orginal uvek sija više od kopije,iako se to nekad i ne vidi :)

      Избриши
  11. Bas me je dirnuo ovaj post, ne znam sto bi rekla ... Nekako sam prepoznala sebe u napisanim stvarima, s obzirom da i sama cesto volim biti izolirana i ne ludujem previse za kaficima, barovima i slicnim mjestima. Mogu zamisliti kako je zivjeti u malom mjestu zato jer je moj grad vrlo malen, i kao sto si rekla, svi se medjusobno poznaju. Ni kod mene ne shvacaju svrhu blogovanja, ismijavali su me jedno vrijeme radi toga. Medjutim ono sto je bitno, je da unatoc njihovim provokacijama nikad ne odustanes. Ni ti, ni ja, ni bilo tko drugi. Uvijek treba ici za onim sto volimo. Vidjet ces kasnije da biti drukciji uopce nije nesto negativno :)
    Pogledaj novi post kod mene ako zelis: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa puno na savršenim rečima i ovolikim pohvalama. Upravu si. Koliko god pritisaka pretrpili,najvažnije je da nikad ne odustanemo ! :)

      Избриши
  12. Bas me je dirnuo ovaj post, ne znam sto bi rekla ... Nekako sam prepoznala sebe u napisanim stvarima, s obzirom da i sama cesto volim biti izolirana i ne ludujem previse za kaficima, barovima i slicnim mjestima. Mogu zamisliti kako je zivjeti u malom mjestu zato jer je moj grad vrlo malen, i kao sto si rekla, svi se medjusobno poznaju. Ni kod mene ne shvacaju svrhu blogovanja, ismijavali su me jedno vrijeme radi toga. Medjutim ono sto je bitno, je da unatoc njihovim provokacijama nikad ne odustanes. Ni ti, ni ja, ni bilo tko drugi. Uvijek treba ici za onim sto volimo. Vidjet ces kasnije da biti drukciji uopce nije nesto negativno :)
    Pogledaj novi post kod mene ako zelis: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post <3
    Prijavi se na moj blog,uzvracam <3
    http://ami9fashion.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши